Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/32301

Назва: Usage of matrix methods for developing the strategy of agricultural enterprise
Автори: Шумкова, Олена
Шумкова, Вікторія
Shumkova, Olena
Shumkova, Viktoriia
Приналежність: Sumy National Agrarian University, Sumy, Ukraine
Бібліографічний опис: Shumkova O. Usage of matrix methods for developing the strategy of agricultural enterprise / Shumkova Olena, Shumkova Viktoriia // Business Risk in Changing Dynamics of Global Village 2 : Monograph. — Nysa : Publishing House of University of Applied Sciences in Nysa, 2019. — P. 437–446. — (Management & marketing).
Bibliographic description: Shumkova O., Shumkova V. (2019) Usage of matrix methods for developing the strategy of agricultural enterprise. Business Risk in Changing Dynamics of Global Village 2 : Monograph (Nysa), pp. 437-446.
Є частиною видання: Business Risk in Changing Dynamics of Global Village 2, 2019
Дата публікації: 25-лис-2019
Дата внесення: 9-лип-2020
Видавництво: Publishing House of University of Applied Sciences in Nysa
Теми: marketing
marketing strategy
agricultural marketing
matrix method
agricultural enterprise
Кількість сторінок: 10
Діапазон сторінок: 437-446
Початкова сторінка: 437
Кінцева сторінка: 446
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/32301
ISBN: 978-83-65881-19-9
Власник авторського права: © Publishing House of University of Applied Sciences in Nysa, 2019
© Ternopil Ivan Puluj National Technical University, 2019
URL-посилання пов’язаного матеріалу: http://dpdg-sad.com.ua
References: 1. Kindratska H. I. (2006). Strategic management. Kyiv: Znannia, 366 p.
2. Kudenko N.V. (2012). Strategic marketing: manual. Kyiv: KNEU, 523 p.
3. Mohylova A. Y. (2011). Strategic marketing: The manual. Dnipropetrovsk: Makovestkiy, 308 p.
4. Moutinho L., Brownlie D. (1994). The stratlogic approach to the analysis of competitive position, Marketing Intelligence and Planning, 12(4), pp. 15-21.
5. Official site of the SS of the ISG SE of the North-East of NAAS of Ukraine [Online]. – Available at: http://dpdg-sad.com.ua (accessed 11 September 2019)
6. Razina O. (2012). Marketing strategy as one of the important functional strategies. Collection of Scientific Works of Podilsk State Agrarian Technical University. Vol. 16, No. 3, pp. 291-294.
Тип вмісту: Book Chapter
Розташовується у зібраннях:Business Risk in Changing Dynamics of Global Village 2: Monograph



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.