Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/31470

Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБазар, Уляна
dc.contributor.authorBazar, Uliana
dc.coverage.temporal31 березня 2020 року
dc.coverage.temporal31 March 2020
dc.date.accessioned2020-04-17T14:16:05Z-
dc.date.available2020-04-17T14:16:05Z-
dc.date.created2020-03-31
dc.date.issued2020-03-31
dc.identifier.citationБазар У. Складові маркетингу сфери послуг / Базар Уляна // Матеріали Ⅳ Міжнародної науково-практичної конференції „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“, 31 березня 2020 року. — Т., 2020. — С. 107–109. — (Iіі міжнародний студентський науковий форум «креативна економіка очима молоді»).
dc.identifier.isbn978-617-7331-99-4
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/31470-
dc.format.extent107-109
dc.language.isouk
dc.relation.ispartofМатеріали Ⅳ Міжнародної науково-практичної конференції „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“, 2020
dc.relation.ispartofProceedings of the 4th International Scientific-Practical Conference "Formation of the mechanism of national economic systems competitive positions strengthening in global, regional and local dimensions", 2020
dc.relation.urihttps://pidruchniki.com/82263/marketing/evolyutsiya_marketingu
dc.titleСкладові маркетингу сфери послуг
dc.title.alternativeWarehouse marketing services
dc.typeConference Abstract
dc.rights.holder© Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2020
dc.coverage.placenameТернопіль
dc.coverage.placenameTernopil
dc.format.pages3
dc.subject.udc658(06)
dc.relation.references1. Пілюшенко В. Л., Аракелова І. О. Стратегія інноваційного управління сферою послуг на основі маркетингового підходу / В. Л. Пілюшенко, І. О. Аракелова // Маркетинг і менеджмент інновацій. – 2013. № 4. – С. 133-140.
dc.relation.references2. Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі. – Матеріали VІІ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів. – Тернопіль, ТНТУ, 2017. – 137 c. 109
dc.relation.references3. Еволюція маркетингу [Електроннй ресурс]. - Режим доступу: https://pidruchniki.com/82263/marketing/evolyutsiya_marketingu
dc.relation.references4. Ткачук С.В. Маркетинг послуг [Електронний ресурс]: конспект лекцій для студ. галузі знань 0305 "Економіка і підприємництво" напряму підготовки 6.030507 "Маркетинг" денної та заочної форм навч. / С.В. Ткачук. – К.: НУХТ, 2015. – 119 с.
dc.relation.referencesen1. Piliushenko V. L., Arakelova I. O. Stratehiia innovatsiinoho upravlinnia sferoiu posluh na osnovi marketynhovoho pidkhodu, V. L. Piliushenko, I. O. Arakelova, Marketynh i menedzhment innovatsii, 2013. No 4, P. 133-140.
dc.relation.referencesen2. Marketynhovi tekhnolohii pidpryiemstv v suchasnomu naukovo-tekhnichnomu seredovyshchi, Materialy VII Rehionalnoi naukovo-praktychnoi Internet-konferentsii molodykh vchenykh ta studentiv, Ternopil, TNTU, 2017, 137 P. 109
dc.relation.referencesen3. Evoliutsiia marketynhu [Elektronni resurs], Access mode: https://pidruchniki.com/82263/marketing/evolyutsiya_marketingu
dc.relation.referencesen4. Tkachuk S.V. Marketynh posluh [Electronic resource]: konspekt lektsii dlia stud. haluzi znan 0305 "Ekonomika i pidpryiemnytstvo" napriamu pidhotovky 6.030507 "Marketynh" dennoi ta zaochnoi form navch., S.V. Tkachuk, K., NUKhT, 2015, 119 p.
dc.identifier.citationenBazar U. (2020) Skladovi marketynhu sfery posluh [Warehouse marketing services]. Proceedings of the 4th International Scientific-Practical Conference "Formation of the mechanism of national economic systems competitive positions strengthening in global, regional and local dimensions" (Tern., 31 March 2020), pp. 107-109 [in Ukrainian].
dc.contributor.affiliationДВНЗ «Тернопільський коледж харчових технологій і торгівлі», Тернопіль, Україна
dc.contributor.affiliationState Higher Education Institution «Ternopil College of Food Technology and Trade», Ternopil, Ukraine
dc.citation.journalTitleМатеріали Ⅳ Міжнародної науково-практичної конференції „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“
dc.citation.spage107
dc.citation.epage109
dc.citation.conferenceМіжнародна науково-практична конференція „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“
Розташовується у зібраннях:ІV Міжнародна науково-практична конференція „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“ (2020)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.