Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/31132
Назва: Фінансово-економічне обгрунтування рівня розвитку підприємства на основі вибору бізнес-стратегії його діяльності (на прикладі, ДНТП «Техас-К»)
Інші назви: Financial-economic substantiation of enterprise development level on the basis of choice of its business activity strategy (SSTE «Texas-K” as a case study)
Автори: Балацко, Богдан Миколайович
Balatsko, B
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Бібліографічний опис: Балацко Б.М. Фінансово-економічне обгрунтування рівня розвитку підприємства на основі вибору бізнес-стратегії його діяльності (на прикладі, ДНТП «Техас-К») : дипломна робота магістра за спеціальністю „072 — фінанси, банківська справа та страхування“ / Б.М. Балацко. — Тернопіль: ТНТУ, 2019. — с.112
Дата публікації: гру-2019
Дата подання: гру-2019
Дата внесення: 26-лют-2020
Видавництво: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Країна (код): UA
Місце видання, проведення: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Науковий керівник: Химич, Ірина Григорівна
УДК: 336
Теми: 072
фінанси, банківська справа та страхування
бізнес-стратегія
загальна стратегія
розвиток підприємства
фінансові ресурси
фінансові показники
власний капітал
оборотні активи
прибуток
ліквідність
витрати
business strategy
general strategy
enterprise development
financial resources
financial indicators
equity
current assets
profit
liquidity
costs
Діапазон сторінок: 112
Короткий огляд (реферат): Об’єкт дослідження – особливості здійснення фінансово-економічної оцінки виробничо-господарського стану ДНТП «Техас-К» на основі бізнес-стратегії його діяльності. Мета дослідження – теоретико-методичне обґрунтування та представлення основних шляхів забезпечення ефективності рівня розвитку ДНТП «Техас-К» на основі стратегії його діяльності. Методи дослідження: історико-економічний; системного підходу; аналізу та синтезу; порівняльний та структурний; фінансово-економічного аналізу; техніко-економічного аналізу; економіко-статистичного аналізу; формалізації; причинно-наслідковий; метод фінансово-економічного моделювання тощо. В даній роботі висвітлено теоретико-методичні аспекти рівня розвитку підприємства на основі бізнес-стратегії його діяльності. Здійснено фінансово-економічну оцінку виробничо-господарського стану ДНТП «Техас-К». Запропоновано шляхи забезпечення ефективності рівня розвитку ДНТП «Техас-К» на основі бізнес-стратегії його діяльності.
Зміст: ВСТУП…6 РОЗДІЛ 1 ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ РІВНЯ РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВА НА ОСНОВІ БІЗНЕС-СТРАТЕГІЇ ЙОГО ДІЯЛЬНОСТІ…9 1.1. Розвиток підприємства як один із основних критеріїв забезпечення його успішної діяльності…9 1.2. Особливості вибору бізнес-стратегії підприємством в сучасних економічних умовах…16 1.3. Взаємозв’язок вибору бізнес-стратегії діяльності та рівня розвитку підприємства…22 Висновки до розділу 1…30 РОЗДІЛ 2 ФІНАНСОВО-ЕКОНОМІЧНА ОЦІНКА ВИРОБНИЧО-ГОСПОДАРСЬКОГО СТАНУ ДНТП «ТЕХАС-К»…31 2.1. Особливості діяльності та фінансово-економічна оцінка динаміки результатів доходів та витрат підприємства…31 2.2. Оцінка стану забезпеченості підприємства фінансовими ресурсами…43 2.3. Оцінка стану прибутковості, самофінансування та забезпеченості кредитоспроможності підприємства…52 Висновки до розділу 2…60 РОЗДІЛ 3 ШЛЯХИ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ РІВНЯ РОЗВИТКУ ДНТП «ТЕХАС-К» НА ОСНОВІ БІЗНЕС-СТРАТЕГІЇ ЙОГО ДІЯЛЬНОСТІ…62 3.1. Фінансово-економічна модель факторного впливу витрат на формування доходів підприємства…62 3.2. Фінансово-прогнозна модель оцінки рівня розвитку підприємства на основі показників його фінансового стану…67 Висновки до розділу 3…71 РОЗДІЛ 4 СПЕЦІАЛЬНА ЧАСТИНА…73 4.1. Оцінка стану галузі функціонування ДНТП «Техас-К»…73 4.2. Оцінка економіко-правових аспектів діяльності підприємства…79 Висновки до розділу 4…82 РОЗДІЛ 5 ОБГРУНТУВАННЯ ЕКОНОМІЧНОЇ ЕФЕКТИВНОСТІ…84 5.1. Особливості застосування фінансово-економічної моделі факторного впливу витрат на формування доходів підприємства…84 5.2. Оцінювання рівня розвитку підприємства за допомогою фінансово-прогнозної моделі на основі показників фінансового стану…90 Висновки до розділу 5...94 РОЗДІЛ 6 ОХОРОНА ПРАЦІ ТА БЕЗПЕКА В НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЯХ…95 6.1. Охорона праці на ДНТП «Техас-К»…95 6.2. Розроблення заходів щодо захисту виробничого персоналу суб’єкта господарювання, об’єкта (цеху) від зброї масового ураження…99 6.3. Організація планування та фінансування робіт із запобігання і ліквідації НС і їх наслідків суб’єктами господарювання…101 Висновки до розділу 6…102 ЗАГАЛЬНІ ВИСНОВКИ…103 БІБЛІОГРАФІЯ…106 ДОДАТКИ…113
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/31132
Власник авторського права: © Балацко Богдан Миколайович, 2019
Перелік літератури: 1. Конституція України від 28.06.1996 р. № 254к/96-ВР. – [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://zakon5.rada.gov.ua/laws/show/ 254%D0%BA/96-%D0%B2%D1%80. 2. Господарський кодекс України від 16.01.2003 р. № 436-IV. – [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://zakon5.rada.gov.ua/laws/show/436-15. 3. Кодекс цивільного захисту України від 02.10.2012 р. № 5403-VІ: [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://zakon3.rada.gov.ua/ laws/show/5403-17. 4. Закон України «Про охорону праці» від 14.10.1992 р. № 2694-ХІІ: [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://zakon3.rada.gov.ua/laws/ show/2694-12. 5. Закон України «Про охорону навколишнього природного середовища» від 25.06.1991 р. № 1264-ХІІ: [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://zakon5.rada.gov.ua/laws/show/1264-12. 6. Закон України «Про Національну програму інформатизації» від 04.02.1998 р. № 74/98-ВР: [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://zakon4.rada.gov.ua/laws/show/74/98-%D0%B2%D1%80. 7. Закон України «Про Концепцію Національної програми інформатизації» від 04.02.1998 р. № 75/98-ВР: [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://zakon5.rada.gov.ua/laws/show/75/98-%D0%B2%D1%80. 8. Закон України «Про забезпечення санітарного та епідеміологічного благополуччя населення» від 24.02.1994 р. № 4004-ХІІ: [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/4004-12. 9. Закон України «Про наукову та науково-технічну діяльність» від 26.11.2015 р. № 848-VIII. – [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://zakon5.rada.gov.ua/laws/show/848-19. 10. Закон України «Про науково-технічну інформацію» від 25.06.1993 р. № 3322-ХІІ. – [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://zakon5.rada.gov.ua/laws/show/3322-12. 11. Закон України «Про пріоритетні напрями розвитку науки і техніки» від 11.07.2001 р. № 2623-ІІІ. – [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/2623-14. 12. Закон України «Про державне прогнозування та розроблення програм економічного і соціального розвитку України» від 23.03.2000 р. № 1602-ІІІ. – [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://zakon3.rada.gov.ua/ laws/show/1602-14. 13. Декрет Кабінету Міністрів України «Про стандартизацію та сертифікацію» від 10.05.1993 р. № 46-93: [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://zakon5.rada.gov.ua/laws/show/46-93. 14. Постанова Верховної Ради України «Про основні напрямки державної політики України у галузі охорони довкілля, використання природних ресурсів та забезпечення екологічної безпеки» від .05.03.1998 р. № 188/98-ВР: [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://zakon3.rada.gov.ua /laws/show/188/98-%D0%B2%D1%80. 15. Офіційний сайт Державного комітету статистики України. – [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.ukrstat.gov.ua/. 16. Онлайн-журнал «Financial Analysis online» [Електронний ресурс] – Режим доступу: https://www.finalon.com/slovnik-ekonomichnikh-pokaznikiv. 17. Бондаренко С.М. Стратегія підприємства як чинник його конкурентоспроможності / С.М. Бондаренко, О.Я. Готь // Електронний журнал «Ефективна економіка». – № 6, 2017. – [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=5660. 18. Вовк В.М. Інвестування: Навч. посібник / В.М. Вовк, І.М. Паславська. – Дрогобич: Коло, 2011. – 465 с. 19. Гудзь О.І. Стратегія розвитку підприємства: сутність та класифікація / О.І. Гудзь // Економіка і суспільство. – № 8, 2018. – С. 346-352.: [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.economyandsociety.in.ua/journal/18_ukr/48.pdf. 20. Жихарєва В.В. Формування стратегії розвитку підприємства в умовах невизначеності / В.В. Жихарєва, Т.М. Савельєва // Економіка і суспільство. – № 9, 2017. – С. 423-427.: [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.economyandsociety.in.ua/journal/9_ukr/73.pdf. 21. Кім В. Чан. Стратегія блакитного океану. Як створити безхмарний ринковий простір і позбутися конкуренції / Кім В. Чан, Моборн Рене. – Переклад з англ. Андрущенко І. – Харків, 2018. – 270 с. 22. Кулакова С.Ю. Практичні аспекти реалізації бізнес-стратегії на прикладі торговельного підприємства / С.Ю. Кулакова, А.І. Притула // Електронний журнал «Ефективна економіка». – № 12, 2017. – [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=5959. 23. Падерін І.Д. Стратегічне управління на підприємствах малого та середнього бізнесу / І.Д. Падерін, Ю. Г. Горященко, Є. Е. Новак // Економічний вісник Донбасу. – № 2 (48), 2017. – С. 163-167.: [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.evd-journal.org/download/2017/2(48)/pdf/20-Paderin.pdf. 24. Скиба М.Б. Удосконалення стратегічного управління підприємством / М.Б. Скиба, М.Г. Березньова //   Економіка та управління підприємствами. – № 19, 2018. – С. 335-341.: [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.market-infr.od.ua/journals/2018/19_2018_ukr/57.pdf. 25. Стратегічне управління: Навчальний посібник для студентів вищих навчальних закладів / В.О. Могилко, І.А. Дмитрієв, Р.В. Сагайдак-Нікітюк, І.Ю. Шевченко, О.А. Ященко.  Х.: ХНАДУ, 2016.  252 с. 26. Тютюнник Ю.М. Фінансовий аналіз: Навч. посіб. / Ю.М. Тютюнник, Л.О. Дорогань-Писаренко, С.В. Тютюнник. – Полтава: ПДАА, 2016. – 430 с. 27. Фінансовий аналіз: Навчальний посібник / І.П. Отенко, Г.Ф. Азаренков, Г.А. Іващенко. – Х.: ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2015. – 156 с. 28. Химич Ірина. Сучасні бізнес-стратегії / Ірина Химич // Матеріали VІ Регіональної науково-практичної конференції молодих вчених та студентів «Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі» (26 квітня 2016 року). – Тернопіль: ТНТУ, 2016. – С. 214-215. 29. Химич І.Г. Економічна оцінка науково-технічних чинників / І.Г Химич // Матеріали ХІХ наукової конференції Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя (18-19 травня 2016 року). – Тернопіль, 2016. – С. 272-273. 30. Химич Ірина. Особливості стратегічних підходів до формування корпоративної культури компаній / Ірина Химич // Галицький економічний вісник: Науковий журнал. – № 1 (50). – Тернопіль, 2016. – С. 87-91. 31. Химич І.Г. Оцінка впливу макроекономічних факторів на ефективність проекту / І.Г. Химич // Моделювання економіки: проблеми, тенденції, досвід: Тези доповідей VІІІ Міжнародної науково-методичної конференції Форуму молодих економістів-кібернетиків, 28-29 вересня 2017 року, м. Львів / Відпов. ред. Вовк В.М. – Видавничий центр ЛНУ ім. І. Франка, 2017. – 195 с. – С. 190-192. 32. Химич І.Г. Оцінка результатів макросередовища та ділової активності підприємств / І.Г. Химич, Н.С. Тимошик // Тенденції розвитку маркетингу в умовах економічних трансформацій: Монографія / За ред. проф. Р.В. Федоровича. – Тернопіль: ФО-П Шпак В.Б., 2017. – 303 с. 33. Химич І.Г. Розвиток інноваційного рівня вітчизняних підприємств як одного з елементів антикризового управління / І.Г. Химич, Н.Є. Юрик, І.В. Котовська // Інноваційна економіка. – №7-8 (70). – Тернопіль, 2017. – С. 85-93. 34. Химич Ірина. Тенденції розвитку конкурентного середовища в Україні / Ірина Химич // Матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції «Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах» та І Міжнародного студентського наукового форуму «Креативна економіка очима молоді» у 2-х томах (29-31 березня 2018 р.) / Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя. – Тернопіль: ФОП Паляниця В. А., 2018. – Т. 1. – 166 с. – С. 115-117. 35. Химич І.Г. Залучені фінансові ресурси в національній економіці / І.Г. Химич, Н.С. Тимошик, Т.В. Подвірна // Інновації: соціально-економічні та безпекові стратегії розвитку: Матеріали VІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції пам’яті почесного професора ТНТУ імені Івана Пулюя, академіка НАН України М.Г. Чумаченка (Тернопіль, 23 березня 2018 року) / МОН України, Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя [та ін.]. – Тернопіль, 2018. – 82 с. – С. 76-77. 36. Химич І.Г. Особливості функціонування фінансового ринку України: реалії сьогодення перспективи майбутнього / І.Г. Химич, Н.С. Тимошик // Економічний потенціал країни: наукові підходи та практика реалізації: матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції (м. Одеса, 4 травня 2018 р.) / відп. за випуск д.е.н., проф. С.О. Якубовський. – Одеса: ОНУ імені І.І. Мечникова, 2018. – 172 с. – С. 159-161. 37. Химич І.Г. Особливості індексу легкості ведення бізнесу в Україні / І.Г. Химич, Н.С. Тимошик // ІV Міжнародна науково-практична конференція: «Розвиток економіки країни: можливості, проблеми, перспективи» (м. Запоріжжя, 22 вересня, 2018). – Запоріжжя: ГО «СІЕУ», 2018. – С. 55-57. 38. Химич І.Г. Необхідність креативної економіки в Україні / І.Г. Химич, Н.С. Тимошик // Матеріали ХІV міжнародної науково-практичної конференції «Сучасні проблеми менеджменту» (м. Київ, 19 жовтня, 2018). – К.: Нац. авіац. ун-т. – С. 556-558. 39. Химич І. Імідж-стратегії підприємства як основа його успіху / І. Химич, Н. Тимошик, Т. Подвірна // Матеріали IX Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів «Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі» (м. Тернопіль, 9 листопада, 2018). – Тернопіль: ТНТУ, 2018. – С. 100-101. 40. Химич І.Г. Необхідність фінансового обґрунтування проектів / І.Г. Химич, Н.С. Тимошик // Моделювання економіки: проблеми, тенденції, досвід: Тези доповідей ІХ Міжнародної науково-методичної інтернет-конференції «Форуму молодих економістів-кібернетиків» (Львів, 30 жовтня 2018). – Львів: Видавничий центр ЛНУ ім. І. Франка, 2018. – С. 54-55. 41. Химич І.Г. Розвиток корпоративної культури як необхідність забезпечення фінансової стабільності та конкурентоспроможності підприємства / І.Г. Химич, Н.С. Тимошик // Механізми економічного зростання і конкурентоспроможності національного господарства: Збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції (Київ, 8 грудня 2018). – У 2-х частинах. – К.: ГО «Київський економічний науковий центр», 2018. – Ч. 2. – С. 80-82. 42. Химич І.Г. Оцінка ефективності функціонування ринку продукції і послуг / І.Г. Химич, Н.С. Тимошик; за ред. проф. Р.В. Федоровича // Аналітичний інструмент в маркетинговій діяльності: Монографія. – Тернопіль, 2018. – С. 251-265. 43. Химич І.Г. Сучасні бізнес-стратегії розвитку підприємства / І.Г. Химич, Б.М. Балацко // Маркетинг в умовах розвитку цифрових технологій: Матеріали всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції (м. Луцьк, 5 жовтня, 2018). – Вип. 1. – Луцьк: ІВВ Луцького НТУ, 2018. – С. 23-24. 44. Химич І.Г. Саморозвиток підприємства як одна з умов конкурентоспроможності / І.Г. Химич, Б.М. Балацко // Сучасні напрямки розвитку економіки і менеджменту на підприємствах України: Збірник матеріалів ІV всеукраїнської науково-практичної конференції студентів, аспірантів та молодих вчених (28 листопада 2018 року). – Харків, ХНАДУ, 2018. – С. 3-7. 45. Химич І.Г. Власний досвід чи наукові підходи: як досягти успіху компанії в сучасному світі бізнесу / І.Г. Химич, Т.В. Подвірна // Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції молодих учених і студентів «Проблеми фінансового менеджменту» (Луцьк, 19 квітня 2019). – Луцьк: ІВВ Луцького НТУ, 2019. – С. 91-93. 46. Химич І.Г. Стратегія релокації: особливість сучасного бізнесу / І.Г. Химич, Н.С. Тимошик, Т.В. Подвірна // Сучасні тенденції розвитку світової економіки: нові виклики та проблеми: Матеріали VI Міжнародної науково-практичної конференції (Одеса, 19 квітня 2019). – Одеса: МГУ, 2019. – С. 141-142. 47. Химич І.Г. Рефреймінг як одна з особливостей розвитку підприємства в сучасних умовах / І.Г. Химич, Б.М. Балацко // Сучасний рух науки: тези доп. V міжнародної науково-практичної інтернет-конференції (Дніпро,7-8 лютого, 2019). – Дніпро, 2019. – С. 746-749. 48. Химич І.Г. Фреймінг як метод забезпечення конкурентоздатності бізнесу / І.Г. Химич, Б.М. Балацко // Матеріали ІІI Міжнародної науково-практичної конференції «Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах» (Тернопіль, 5 квітня, 2019) / Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя. – Тернопіль: ФОП Паляниця В. А., 2019. ‒ С. 85-86. 49. Химич І.Г. Особливості моделі розвитку науково-дослідного підприємства в умовах ринку / І.Г. Химич, Б.М. Балацко // Матеріали V Міжнародної науково-практичної конференції «Проблеми формування та розвитку інноваційної інфраструктури» (м. Львів, 23-25 травня, 2019 р.). – Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2019. – С. 440. 50. Химич Ірина. Унікальність брендів – запорука фінансового успіху компаній / Химич Ірина, Балацко Богдан // Галицький економічний вісник. – № 1 (56). – Тернопіль: ТНТУ, 2019. – С. 92-105. 51. Химич І.Г. Необхідність таргетованої реклами в сучасних умовах як одного із елементів додаткового заробітку / І.Г. Химич // Маркетинг в умовах розвитку цифрових технологій: Матеріали ІІ Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції (1 листопада, 2019 р). – Луцьк: ІВВ Луцького НТУ, 2019. – С. 210-211. 52. Iryna Khymych, Nataliia Tymoshyk, Tetiana Podvirna. Banking activities assessment based on business models (Business Risk in Changing Dynamics of Global Village 2): Monograph. – University of Applied Sciences in Nysa 2019. – p. 184-193.
Тип вмісту: Master Thesis
Розташовується у зібраннях:072 — фінанси, банківська справа та страхування

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Dyp_Balatsko_B.pdf2,14 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити
Aref_Balatsko_B.pdf369,86 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора