Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/31132
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorХимич, Ірина Григорівна-
dc.contributor.authorБалацко, Богдан Миколайович-
dc.contributor.authorBalatsko, B-
dc.date.accessioned2020-02-26T09:55:58Z-
dc.date.available2020-02-26T09:55:58Z-
dc.date.issued2019-12-
dc.date.submitted2019-12-
dc.identifier.citationБалацко Б.М. Фінансово-економічне обгрунтування рівня розвитку підприємства на основі вибору бізнес-стратегії його діяльності (на прикладі, ДНТП «Техас-К») : дипломна робота магістра за спеціальністю „072 — фінанси, банківська справа та страхування“ / Б.М. Балацко. — Тернопіль: ТНТУ, 2019. — с.112uk_UA
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/31132-
dc.description.abstractОб’єкт дослідження – особливості здійснення фінансово-економічної оцінки виробничо-господарського стану ДНТП «Техас-К» на основі бізнес-стратегії його діяльності. Мета дослідження – теоретико-методичне обґрунтування та представлення основних шляхів забезпечення ефективності рівня розвитку ДНТП «Техас-К» на основі стратегії його діяльності. Методи дослідження: історико-економічний; системного підходу; аналізу та синтезу; порівняльний та структурний; фінансово-економічного аналізу; техніко-економічного аналізу; економіко-статистичного аналізу; формалізації; причинно-наслідковий; метод фінансово-економічного моделювання тощо. В даній роботі висвітлено теоретико-методичні аспекти рівня розвитку підприємства на основі бізнес-стратегії його діяльності. Здійснено фінансово-економічну оцінку виробничо-господарського стану ДНТП «Техас-К». Запропоновано шляхи забезпечення ефективності рівня розвитку ДНТП «Техас-К» на основі бізнес-стратегії його діяльності.uk_UA
dc.description.tableofcontentsВСТУП…6 РОЗДІЛ 1 ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ РІВНЯ РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВА НА ОСНОВІ БІЗНЕС-СТРАТЕГІЇ ЙОГО ДІЯЛЬНОСТІ…9 1.1. Розвиток підприємства як один із основних критеріїв забезпечення його успішної діяльності…9 1.2. Особливості вибору бізнес-стратегії підприємством в сучасних економічних умовах…16 1.3. Взаємозв’язок вибору бізнес-стратегії діяльності та рівня розвитку підприємства…22 Висновки до розділу 1…30 РОЗДІЛ 2 ФІНАНСОВО-ЕКОНОМІЧНА ОЦІНКА ВИРОБНИЧО-ГОСПОДАРСЬКОГО СТАНУ ДНТП «ТЕХАС-К»…31 2.1. Особливості діяльності та фінансово-економічна оцінка динаміки результатів доходів та витрат підприємства…31 2.2. Оцінка стану забезпеченості підприємства фінансовими ресурсами…43 2.3. Оцінка стану прибутковості, самофінансування та забезпеченості кредитоспроможності підприємства…52 Висновки до розділу 2…60 РОЗДІЛ 3 ШЛЯХИ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ РІВНЯ РОЗВИТКУ ДНТП «ТЕХАС-К» НА ОСНОВІ БІЗНЕС-СТРАТЕГІЇ ЙОГО ДІЯЛЬНОСТІ…62 3.1. Фінансово-економічна модель факторного впливу витрат на формування доходів підприємства…62 3.2. Фінансово-прогнозна модель оцінки рівня розвитку підприємства на основі показників його фінансового стану…67 Висновки до розділу 3…71 РОЗДІЛ 4 СПЕЦІАЛЬНА ЧАСТИНА…73 4.1. Оцінка стану галузі функціонування ДНТП «Техас-К»…73 4.2. Оцінка економіко-правових аспектів діяльності підприємства…79 Висновки до розділу 4…82 РОЗДІЛ 5 ОБГРУНТУВАННЯ ЕКОНОМІЧНОЇ ЕФЕКТИВНОСТІ…84 5.1. Особливості застосування фінансово-економічної моделі факторного впливу витрат на формування доходів підприємства…84 5.2. Оцінювання рівня розвитку підприємства за допомогою фінансово-прогнозної моделі на основі показників фінансового стану…90 Висновки до розділу 5...94 РОЗДІЛ 6 ОХОРОНА ПРАЦІ ТА БЕЗПЕКА В НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЯХ…95 6.1. Охорона праці на ДНТП «Техас-К»…95 6.2. Розроблення заходів щодо захисту виробничого персоналу суб’єкта господарювання, об’єкта (цеху) від зброї масового ураження…99 6.3. Організація планування та фінансування робіт із запобігання і ліквідації НС і їх наслідків суб’єктами господарювання…101 Висновки до розділу 6…102 ЗАГАЛЬНІ ВИСНОВКИ…103 БІБЛІОГРАФІЯ…106 ДОДАТКИ…113uk_UA
dc.format.extent112-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk_UA
dc.subject072uk_UA
dc.subjectфінанси, банківська справа та страхуванняuk_UA
dc.subjectбізнес-стратегіяuk_UA
dc.subjectзагальна стратегіяuk_UA
dc.subjectрозвиток підприємстваuk_UA
dc.subjectфінансові ресурсиuk_UA
dc.subjectфінансові показникиuk_UA
dc.subjectвласний капіталuk_UA
dc.subjectоборотні активиuk_UA
dc.subjectприбутокuk_UA
dc.subjectліквідністьuk_UA
dc.subjectвитратиuk_UA
dc.subjectbusiness strategyuk_UA
dc.subjectgeneral strategyuk_UA
dc.subjectenterprise developmentuk_UA
dc.subjectfinancial resourcesuk_UA
dc.subjectfinancial indicatorsuk_UA
dc.subjectequityuk_UA
dc.subjectcurrent assetsuk_UA
dc.subjectprofituk_UA
dc.subjectliquidityuk_UA
dc.subjectcostsuk_UA
dc.titleФінансово-економічне обгрунтування рівня розвитку підприємства на основі вибору бізнес-стратегії його діяльності (на прикладі, ДНТП «Техас-К»)uk_UA
dc.title.alternativeFinancial-economic substantiation of enterprise development level on the basis of choice of its business activity strategy (SSTE «Texas-K” as a case study)uk_UA
dc.typeMaster Thesisuk_UA
dc.rights.holder© Балацко Богдан Миколайович, 2019uk_UA
dc.coverage.placenameТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk_UA
dc.subject.udc336uk_UA
dc.relation.references1. Конституція України від 28.06.1996 р. № 254к/96-ВР. – [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://zakon5.rada.gov.ua/laws/show/ 254%D0%BA/96-%D0%B2%D1%80. 2. Господарський кодекс України від 16.01.2003 р. № 436-IV. – [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://zakon5.rada.gov.ua/laws/show/436-15. 3. Кодекс цивільного захисту України від 02.10.2012 р. № 5403-VІ: [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://zakon3.rada.gov.ua/ laws/show/5403-17. 4. Закон України «Про охорону праці» від 14.10.1992 р. № 2694-ХІІ: [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://zakon3.rada.gov.ua/laws/ show/2694-12. 5. Закон України «Про охорону навколишнього природного середовища» від 25.06.1991 р. № 1264-ХІІ: [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://zakon5.rada.gov.ua/laws/show/1264-12. 6. Закон України «Про Національну програму інформатизації» від 04.02.1998 р. № 74/98-ВР: [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://zakon4.rada.gov.ua/laws/show/74/98-%D0%B2%D1%80. 7. Закон України «Про Концепцію Національної програми інформатизації» від 04.02.1998 р. № 75/98-ВР: [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://zakon5.rada.gov.ua/laws/show/75/98-%D0%B2%D1%80. 8. Закон України «Про забезпечення санітарного та епідеміологічного благополуччя населення» від 24.02.1994 р. № 4004-ХІІ: [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/4004-12. 9. Закон України «Про наукову та науково-технічну діяльність» від 26.11.2015 р. № 848-VIII. – [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://zakon5.rada.gov.ua/laws/show/848-19. 10. Закон України «Про науково-технічну інформацію» від 25.06.1993 р. № 3322-ХІІ. – [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://zakon5.rada.gov.ua/laws/show/3322-12. 11. Закон України «Про пріоритетні напрями розвитку науки і техніки» від 11.07.2001 р. № 2623-ІІІ. – [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/2623-14. 12. Закон України «Про державне прогнозування та розроблення програм економічного і соціального розвитку України» від 23.03.2000 р. № 1602-ІІІ. – [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://zakon3.rada.gov.ua/ laws/show/1602-14. 13. Декрет Кабінету Міністрів України «Про стандартизацію та сертифікацію» від 10.05.1993 р. № 46-93: [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://zakon5.rada.gov.ua/laws/show/46-93. 14. Постанова Верховної Ради України «Про основні напрямки державної політики України у галузі охорони довкілля, використання природних ресурсів та забезпечення екологічної безпеки» від .05.03.1998 р. № 188/98-ВР: [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://zakon3.rada.gov.ua /laws/show/188/98-%D0%B2%D1%80. 15. Офіційний сайт Державного комітету статистики України. – [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.ukrstat.gov.ua/. 16. Онлайн-журнал «Financial Analysis online» [Електронний ресурс] – Режим доступу: https://www.finalon.com/slovnik-ekonomichnikh-pokaznikiv. 17. Бондаренко С.М. Стратегія підприємства як чинник його конкурентоспроможності / С.М. Бондаренко, О.Я. Готь // Електронний журнал «Ефективна економіка». – № 6, 2017. – [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=5660. 18. Вовк В.М. Інвестування: Навч. посібник / В.М. Вовк, І.М. Паславська. – Дрогобич: Коло, 2011. – 465 с. 19. Гудзь О.І. Стратегія розвитку підприємства: сутність та класифікація / О.І. Гудзь // Економіка і суспільство. – № 8, 2018. – С. 346-352.: [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.economyandsociety.in.ua/journal/18_ukr/48.pdf. 20. Жихарєва В.В. Формування стратегії розвитку підприємства в умовах невизначеності / В.В. Жихарєва, Т.М. Савельєва // Економіка і суспільство. – № 9, 2017. – С. 423-427.: [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.economyandsociety.in.ua/journal/9_ukr/73.pdf. 21. Кім В. Чан. Стратегія блакитного океану. Як створити безхмарний ринковий простір і позбутися конкуренції / Кім В. Чан, Моборн Рене. – Переклад з англ. Андрущенко І. – Харків, 2018. – 270 с. 22. Кулакова С.Ю. Практичні аспекти реалізації бізнес-стратегії на прикладі торговельного підприємства / С.Ю. Кулакова, А.І. Притула // Електронний журнал «Ефективна економіка». – № 12, 2017. – [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=5959. 23. Падерін І.Д. Стратегічне управління на підприємствах малого та середнього бізнесу / І.Д. Падерін, Ю. Г. Горященко, Є. Е. Новак // Економічний вісник Донбасу. – № 2 (48), 2017. – С. 163-167.: [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.evd-journal.org/download/2017/2(48)/pdf/20-Paderin.pdf. 24. Скиба М.Б. Удосконалення стратегічного управління підприємством / М.Б. Скиба, М.Г. Березньова //   Економіка та управління підприємствами. – № 19, 2018. – С. 335-341.: [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.market-infr.od.ua/journals/2018/19_2018_ukr/57.pdf. 25. Стратегічне управління: Навчальний посібник для студентів вищих навчальних закладів / В.О. Могилко, І.А. Дмитрієв, Р.В. Сагайдак-Нікітюк, І.Ю. Шевченко, О.А. Ященко.  Х.: ХНАДУ, 2016.  252 с. 26. Тютюнник Ю.М. Фінансовий аналіз: Навч. посіб. / Ю.М. Тютюнник, Л.О. Дорогань-Писаренко, С.В. Тютюнник. – Полтава: ПДАА, 2016. – 430 с. 27. Фінансовий аналіз: Навчальний посібник / І.П. Отенко, Г.Ф. Азаренков, Г.А. Іващенко. – Х.: ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2015. – 156 с. 28. Химич Ірина. Сучасні бізнес-стратегії / Ірина Химич // Матеріали VІ Регіональної науково-практичної конференції молодих вчених та студентів «Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі» (26 квітня 2016 року). – Тернопіль: ТНТУ, 2016. – С. 214-215. 29. Химич І.Г. Економічна оцінка науково-технічних чинників / І.Г Химич // Матеріали ХІХ наукової конференції Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя (18-19 травня 2016 року). – Тернопіль, 2016. – С. 272-273. 30. Химич Ірина. Особливості стратегічних підходів до формування корпоративної культури компаній / Ірина Химич // Галицький економічний вісник: Науковий журнал. – № 1 (50). – Тернопіль, 2016. – С. 87-91. 31. Химич І.Г. Оцінка впливу макроекономічних факторів на ефективність проекту / І.Г. Химич // Моделювання економіки: проблеми, тенденції, досвід: Тези доповідей VІІІ Міжнародної науково-методичної конференції Форуму молодих економістів-кібернетиків, 28-29 вересня 2017 року, м. Львів / Відпов. ред. Вовк В.М. – Видавничий центр ЛНУ ім. І. Франка, 2017. – 195 с. – С. 190-192. 32. Химич І.Г. Оцінка результатів макросередовища та ділової активності підприємств / І.Г. Химич, Н.С. Тимошик // Тенденції розвитку маркетингу в умовах економічних трансформацій: Монографія / За ред. проф. Р.В. Федоровича. – Тернопіль: ФО-П Шпак В.Б., 2017. – 303 с. 33. Химич І.Г. Розвиток інноваційного рівня вітчизняних підприємств як одного з елементів антикризового управління / І.Г. Химич, Н.Є. Юрик, І.В. Котовська // Інноваційна економіка. – №7-8 (70). – Тернопіль, 2017. – С. 85-93. 34. Химич Ірина. Тенденції розвитку конкурентного середовища в Україні / Ірина Химич // Матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції «Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах» та І Міжнародного студентського наукового форуму «Креативна економіка очима молоді» у 2-х томах (29-31 березня 2018 р.) / Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя. – Тернопіль: ФОП Паляниця В. А., 2018. – Т. 1. – 166 с. – С. 115-117. 35. Химич І.Г. Залучені фінансові ресурси в національній економіці / І.Г. Химич, Н.С. Тимошик, Т.В. Подвірна // Інновації: соціально-економічні та безпекові стратегії розвитку: Матеріали VІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції пам’яті почесного професора ТНТУ імені Івана Пулюя, академіка НАН України М.Г. Чумаченка (Тернопіль, 23 березня 2018 року) / МОН України, Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя [та ін.]. – Тернопіль, 2018. – 82 с. – С. 76-77. 36. Химич І.Г. Особливості функціонування фінансового ринку України: реалії сьогодення перспективи майбутнього / І.Г. Химич, Н.С. Тимошик // Економічний потенціал країни: наукові підходи та практика реалізації: матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції (м. Одеса, 4 травня 2018 р.) / відп. за випуск д.е.н., проф. С.О. Якубовський. – Одеса: ОНУ імені І.І. Мечникова, 2018. – 172 с. – С. 159-161. 37. Химич І.Г. Особливості індексу легкості ведення бізнесу в Україні / І.Г. Химич, Н.С. Тимошик // ІV Міжнародна науково-практична конференція: «Розвиток економіки країни: можливості, проблеми, перспективи» (м. Запоріжжя, 22 вересня, 2018). – Запоріжжя: ГО «СІЕУ», 2018. – С. 55-57. 38. Химич І.Г. Необхідність креативної економіки в Україні / І.Г. Химич, Н.С. Тимошик // Матеріали ХІV міжнародної науково-практичної конференції «Сучасні проблеми менеджменту» (м. Київ, 19 жовтня, 2018). – К.: Нац. авіац. ун-т. – С. 556-558. 39. Химич І. Імідж-стратегії підприємства як основа його успіху / І. Химич, Н. Тимошик, Т. Подвірна // Матеріали IX Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів «Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі» (м. Тернопіль, 9 листопада, 2018). – Тернопіль: ТНТУ, 2018. – С. 100-101. 40. Химич І.Г. Необхідність фінансового обґрунтування проектів / І.Г. Химич, Н.С. Тимошик // Моделювання економіки: проблеми, тенденції, досвід: Тези доповідей ІХ Міжнародної науково-методичної інтернет-конференції «Форуму молодих економістів-кібернетиків» (Львів, 30 жовтня 2018). – Львів: Видавничий центр ЛНУ ім. І. Франка, 2018. – С. 54-55. 41. Химич І.Г. Розвиток корпоративної культури як необхідність забезпечення фінансової стабільності та конкурентоспроможності підприємства / І.Г. Химич, Н.С. Тимошик // Механізми економічного зростання і конкурентоспроможності національного господарства: Збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції (Київ, 8 грудня 2018). – У 2-х частинах. – К.: ГО «Київський економічний науковий центр», 2018. – Ч. 2. – С. 80-82. 42. Химич І.Г. Оцінка ефективності функціонування ринку продукції і послуг / І.Г. Химич, Н.С. Тимошик; за ред. проф. Р.В. Федоровича // Аналітичний інструмент в маркетинговій діяльності: Монографія. – Тернопіль, 2018. – С. 251-265. 43. Химич І.Г. Сучасні бізнес-стратегії розвитку підприємства / І.Г. Химич, Б.М. Балацко // Маркетинг в умовах розвитку цифрових технологій: Матеріали всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції (м. Луцьк, 5 жовтня, 2018). – Вип. 1. – Луцьк: ІВВ Луцького НТУ, 2018. – С. 23-24. 44. Химич І.Г. Саморозвиток підприємства як одна з умов конкурентоспроможності / І.Г. Химич, Б.М. Балацко // Сучасні напрямки розвитку економіки і менеджменту на підприємствах України: Збірник матеріалів ІV всеукраїнської науково-практичної конференції студентів, аспірантів та молодих вчених (28 листопада 2018 року). – Харків, ХНАДУ, 2018. – С. 3-7. 45. Химич І.Г. Власний досвід чи наукові підходи: як досягти успіху компанії в сучасному світі бізнесу / І.Г. Химич, Т.В. Подвірна // Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції молодих учених і студентів «Проблеми фінансового менеджменту» (Луцьк, 19 квітня 2019). – Луцьк: ІВВ Луцького НТУ, 2019. – С. 91-93. 46. Химич І.Г. Стратегія релокації: особливість сучасного бізнесу / І.Г. Химич, Н.С. Тимошик, Т.В. Подвірна // Сучасні тенденції розвитку світової економіки: нові виклики та проблеми: Матеріали VI Міжнародної науково-практичної конференції (Одеса, 19 квітня 2019). – Одеса: МГУ, 2019. – С. 141-142. 47. Химич І.Г. Рефреймінг як одна з особливостей розвитку підприємства в сучасних умовах / І.Г. Химич, Б.М. Балацко // Сучасний рух науки: тези доп. V міжнародної науково-практичної інтернет-конференції (Дніпро,7-8 лютого, 2019). – Дніпро, 2019. – С. 746-749. 48. Химич І.Г. Фреймінг як метод забезпечення конкурентоздатності бізнесу / І.Г. Химич, Б.М. Балацко // Матеріали ІІI Міжнародної науково-практичної конференції «Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах» (Тернопіль, 5 квітня, 2019) / Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя. – Тернопіль: ФОП Паляниця В. А., 2019. ‒ С. 85-86. 49. Химич І.Г. Особливості моделі розвитку науково-дослідного підприємства в умовах ринку / І.Г. Химич, Б.М. Балацко // Матеріали V Міжнародної науково-практичної конференції «Проблеми формування та розвитку інноваційної інфраструктури» (м. Львів, 23-25 травня, 2019 р.). – Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2019. – С. 440. 50. Химич Ірина. Унікальність брендів – запорука фінансового успіху компаній / Химич Ірина, Балацко Богдан // Галицький економічний вісник. – № 1 (56). – Тернопіль: ТНТУ, 2019. – С. 92-105. 51. Химич І.Г. Необхідність таргетованої реклами в сучасних умовах як одного із елементів додаткового заробітку / І.Г. Химич // Маркетинг в умовах розвитку цифрових технологій: Матеріали ІІ Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції (1 листопада, 2019 р). – Луцьк: ІВВ Луцького НТУ, 2019. – С. 210-211. 52. Iryna Khymych, Nataliia Tymoshyk, Tetiana Podvirna. Banking activities assessment based on business models (Business Risk in Changing Dynamics of Global Village 2): Monograph. – University of Applied Sciences in Nysa 2019. – p. 184-193.uk_UA
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk_UA
dc.coverage.countryUAuk_UA
Розташовується у зібраннях:072 — фінанси, банківська справа та страхування

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Dyp_Balatsko_B.pdf2,14 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити
Aref_Balatsko_B.pdf369,86 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора