กรุณาใช้ตัวระบุนี้เพื่ออ้างอิงหรือเชื่อมต่อรายการนี้: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/30991

ชื่อเรื่อง: Дослідження впливу рекламних технології на споживача
ชื่อเรื่องอื่นๆ: Research influence of advertising technologies on consumer
ผู้แต่ง: Юрик, Наталія Євгенівна
О Гімла, Д.
Yuryk, N. E.
Gimla, D. O.
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, Україна
Bibliographic description (Ukraine): Юрик Н. Є. Дослідження впливу рекламних технології на споживача / Н. Є. Юрик, Д. О Гімла // Збірник тез доповідей Ⅷ Міжнародної науково-технічної конференціїї молодих учених та студентів „Актуальні задачі сучасних технологій“, 27-28 листопада 2019 року. — Т : ТНТУ, 2019. — Том 3. — С. 167. — (Економічні та соціальні аспекти нових технологій).
Bibliographic description (International): Yuryk N. E., Gimla D. O. (2019) Doslidzhennia vplyvu reklamnykh tekhnolohii na spozhyvacha [Research influence of advertising technologies on consumer]. Actual problems of modern technologies: book of abstracts of the Ⅷ International scientific and technical conference of young researchers and students (Tern., 27-28 november 2019), vol. 3, pp. 167 [in Ukrainian].
Is part of: Збірник тез доповідей Ⅷ Міжнародної науково-технічної конференціїї молодих учених та студентів „Актуальні задачі сучасних технологій“ (3), 2019
Actual problems of modern technologies: book of abstracts of the Ⅷ International scientific and technical conference of young researchers and students (3), 2019
Conference/Event: Ⅷ Міжнародна науково-технічна конференція молодих учених та студентів „Актуальні задачі сучасних технологій“
Journal/Collection: Збірник тез доповідей Ⅷ Міжнародної науково-технічної конференціїї молодих учених та студентів „Актуальні задачі сучасних технологій“
Volume: 3
วันที่เผยแพร่: 27-พฤศ-2019
Date of entry: 5-กุม-2020
สำนักพิมพ์: ТНТУ
TNTU
Place of the edition/event: Тернопіль
Ternopil
Temporal Coverage: 27-28 листопада 2019 року
27-28 november 2019
UDC: 338
Number of pages: 1
Page range: 167
Start page: 167
End page: 167
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/30991
Copyright owner: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя та ін., 2019
Content type: Conference Abstract
ปรากฏในกลุ่มข้อมูล:Ⅷ Міжнародна науково-технічна конференція молодих учених та студентів „Актуальні задачі сучасних технологій“ (2019)

แฟ้มในรายการข้อมูลนี้:
แฟ้ม รายละเอียด ขนาดรูปแบบ 
MNTKv3_2019v3_Yuryk_N_E-Research_influence_of_advertising_167.pdf167,37 kBAdobe PDFดู/เปิด
MNTKv3_2019v3_Yuryk_N_E-Research_influence_of_advertising_167.djvu16,61 kBDjVuดู/เปิด
MNTKv3_2019v3_Yuryk_N_E-Research_influence_of_advertising_167__COVER.png437,91 kBimage/pngดู/เปิด


รายการทั้งหมดในระบบคิดีได้รับการคุ้มครองลิขสิทธิ์ มีการสงวนสิทธิ์เว้นแต่ที่ระบุไว้เป็นอื่น