Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/30634
Назва: Розробка автономного віртуального світу з динамічно підтримуючим штучним інтелектом з використанням MVC архітектури
Інші назви: Development of an autonomous virtual world with dynamic ally supporting artificial intelligence using M V C architecture
Автори: Шпак, Павло Михайлович
Shpak, Pavlo
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Бібліографічний опис: Шпак П.М. Розробка автономного віртуального світу з динамічно підтримуючим штучним інтелектом з використанням M V C архітектури : дипломна робота на здобуття освітнього ступеня «магістр» за спеціальністю „121 — інженерія програмного забезпечення“/ П.М. Шпак. — Тернопіль: ТНТУ, 2019. — 98 с.
Bibliographic description: Shpak P.M. Development of an autonomous virtual world with dynamic ally supporting artificial intelligence using M V C architecture: Diploma thesis for the qualification level of magistr on specialty "121 — Software Engineering"/ P.M. Shpak — Ternopil: TNTU, 2019. — 98 pp.
Дата публікації: гру-2019
Дата подання: гру-2019
Дата внесення: 21-січ-2020
Видавництво: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Країна (код): UA
Місце видання, проведення: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Науковий керівник: Петрик, Михайло Романович
Члени комітету: Дмитроца, Леся Павлівна
УДК: 004.422.83
Теми: 121
інженерія програмного забезпечення
ШТУЧНИЙ ІНТЕЛЕКТ
ВІРТУАЛЬНЕ СЕРЕДОВИЩЕ
JAVA
LIBGDX
LWJGL
MVC
Короткий огляд (реферат): Метою розробки є розробка такого віртуального середовища, в якому зможе бути значна кількість таких одиниць з штучним інтелектом, які будуть взаємодіяти, розвиватися, виживати в цьому віртуальному середовищі. При розробці було використано MVC (модель-вид-контролер) архітектуру, робота написана за допомогою мови програмування Java та технологій LWJGL та LibGDX.
The relevance of the topic is that in today's world, the computer gaming industry is evolving in proportion to how the computing power of computers is increasing. Every year, the games become more like the real world. The graphic, physical component develops. But truly live games can only be made by a sufficiently powerful artificial intelligence that can interact with the player, the environment and other objects controlled by artificial intelligence. The object of the study is the environment in which there will be different units of artificial intelligence. Artificial Intelligence Unit is a separate object in a virtual environment that is managed by a separate artificial intelligence unit. Investigation of the environment where there will be stay, interaction, survival of such units. The purpose of the development is to develop such a virtual environment, in which there can be a significant number of such units with artificial intelligence, which will interact, develop, survive in this virtual environment. The design used the MVC (model-view-controller) architecture, the work was written using the Java programming language and LWJGL and LibGDX technologies.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/30634
Перелік літератури: 1. Канонічні діаграми мови UML — Студопедія [Електронний ресурс] – 2018 – Режим доступу: https://studopedia.com.ua/1_42750_kanonichni- diagramimovi-UML.html 2. Rumbaugh K. The unified modeling language reference manual [Text] / J. Rumbaugh, I. Jacobson, G. Booch – Boston. : Addison Wesley Longman Inc., 1999 – p 228. - ISBN 0-201-30998-X. 3. Cockburn, 2001. Inside rear cover. Field "Use Case Title", 2009. Page 39. 4. ДСТУ 2844-94 Програмні засоби ЕОМ. Забезпечення якості. Терміни та визначення. 5. James Rumbaugh, Ivar Jacobson, Grady Booch (1999). The unified modeling language reference manual. Addison Wesley Longman Inc. ISBN 0-201- 30998-X. 6. Unified Modeling Language Superstructure Specification, version 2.1.1. Document formal/2007-02-05, Object Management Group, February 2007. 7. Закон України «Про авторське право і суміжні права» від 23.12.1993№ 3792-XII. – [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://portal.rada.gov.ua/5.6.12 8. Методичні рекомендації по виконанню розділу техніко-економічного обґрунтування дипломних робіт студентами технічних спеціальностей напряму підготовки 8.05010302 «Інженерія програмного забезпечення» освітньо-кваліфікаційного рівня «Магістр» / Укладачі: Петрик М.Р., Михалик Д.М., Кінах Я.І., Гладьо С.В., Цуприк Г.Б. – Тернопіль: Вид-во ТНТУ імені Івана Пулюя, 2016 – 28 с. 9. Закон України «Про оподаткування прибутку підприємств» від 28.12.1994 № 334/94-ВР. – [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://portal.rada.gov.ua/697 10.Закон України «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо податкової реформи» від 28 грудня 2014 року № 71-VIII. – [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://portal.rada.gov.ua/ 11.Закон України «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо податкової реформи» від 28 грудня 2014 року № 71-VIII. – [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://portal.rada.gov.ua/ 12.Закон України «Про міський електричний транспорт» вiд 29 червня 2004 року № 1914 – IY. – [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://portal.rada.gov.ua/ 13.Закон України «Про авторське право і суміжні права» від 23.12.1993 № 3792-XII. – [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://portal.rada.gov.ua/5.6.12 14.Лайза Криспин, Джанет Грегори Гибкое тестирование: практическое руководство для тестировщиков ПО и гибких команд = Agile Testing: A Practical Guide for Testers and Agile Teams. — М. : «Вильямс», 2010. — 464 с. — (Addison-Wesley Signature Series). — 1000 прим. — ISBN 978- 5-8459- 1625-9. 15.Методичні вказівки до виконання магістерської роботи освітнього рівня “магістр” студентами усіх форм навчання для напряму підготовки 121 – “Інженерія програмного забезпечення” / Укладачі : Петрик М.Р., Михалик Д.М., Кінах Я.І., Гладьо С.В., Цуприк Г.Б. – Тернопіль : Вид- во ТНТУ імені Івана Пулюя, 2016 – 26 с. 16.Comparing React Native to Cordova | Toptal [Електронний ресурс].– Режим доступу: https://www.toptal.com/mobile/comparing-react-native-to- cordova98 17.Гандзюк М. П. Основи охорони праці: підручник. - 4-те вид. / М. П. Гандзюк, Є. П. Желібо, М. О. Халімовський ; за ред. М. П. Гандзюка. - К. : Каравела, 2008. 18.Reis E. The lean startup: how today’s enterpreneurs use continuous innovation to create radically successful businesses – Crown Business, 2011. - ISBN: 9780307887894, 336ст. 19.Алекс Д. Ш. Искусственный интеллект в компьютерных играх / Дж. Шампандар Алекс., 2007. – 745 с. 20.Comparing React Native to Cordova | Toptal [Електронний ресурс].– Режим доступу: https://www.toptal.com/mobile/comparing-react-native-to-cordova 21.Kaner, Cem; Falk, Jack; Nguyen, Hung Quoc (1999). Testing Computer Software, 2nd Ed. New York, et al: John Wiley and Sons, Inc. с. 480. ISBN 0- 471-35846-0. 22.Лайза Криспин, Джанет Грегори Гибкое тестирование: практическое руководство для тестировщиков ПО и гибких команд = Agile Testing: A Practical Guide for Testers and Agile Teams. — М. : «Вильямс», 2010. — 464 с. — (Addison-Wesley Signature Series). — 1000 прим. — ISBN 978- 5-8459- 1625-9
Тип вмісту: Master Thesis
Розташовується у зібраннях:121 — інженерія програмного забезпечення

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
aref_Shpak_M_2020.pdf197,52 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити
dyplom_Shpak_K_2020.pdf2,34 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора