Utilizza questo identificativo per citare o creare un link a questo documento: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/30288

Titolo: Компетентність як сутність сучасного навчання
Titoli alternativi: Competence as the essence of modern learning
Autori: Маркович, А.
Markovych, A.
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет ім. І. Пулюя (Україна)
Bibliographic description (Ukraine): Маркович А. Компетентність як сутність сучасного навчання / А. Маркович // Збірник тез Ⅱ Міжнародної наукової конференції молодих учених та студентів „Філософські виміри техніки“, 4-5 грудня 2019 року. — Т. : ТНТУ, 2019. — С. 145–147. — (Основні засади формування професійної компетності у вищій школі).
Bibliographic description (International): Markovych A. (2019) Kompetentnist yak sutnist suchasnoho navchannia [Competence as the essence of modern learning]. Zbirnyk tez Ⅱ Mizhnarodnoi naukovoi konferentsii molodykh uchenykh ta studentiv "Filosofski vymiry tekhniky" (Tern., 4-5 December 2019), pp. 145-147 [in Ukrainian].
Is part of: Збірник тез Ⅱ Міжнародної наукової конференції молодих учених та студентів „Філософські виміри техніки“, 2019
Conference/Event: Ⅱ Міжнародна наукова конференція молодих учених та студентів „Філософські виміри техніки“
Journal/Collection: Збірник тез Ⅱ Міжнародної наукової конференції молодих учених та студентів „Філософські виміри техніки“
Data: 4-dic-2019
Date of entry: 13-gen-2020
Editore: ТНТУ
TNTU
Place of the edition/event: Тернопіль
Ternopil
Temporal Coverage: 4-5 грудня 2019 року
4-5 December 2019
UDC: 37
03
378
Number of pages: 3
Page range: 145-147
Start page: 145
End page: 147
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/30288
Copyright owner: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2019
URL for reference material: https://optima.school/info/porady-batkam/klucovi-kompetencii-sucasnogo-skolara
https://osvita.ua/school/method/2340/
https://uk.wikipedia.org/wiki/Компетентнісний_підхід
http://www.eidos.ru/journal/2002/0423.htm
References (Ukraine): 1.Ключові компетенції сучасного школяра [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://optima.school/info/porady-batkam/klucovi-kompetencii-sucasnogo-skolara. Ключові освітні компетентності [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://osvita.ua/school/method/2340/.
2.Компетентнісний підхід [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://uk.wikipedia.org/wiki/Компетентнісний_підхід. Равен Дж. Компетентность в современном обществе. Выявление, развитие и реализация. – М., 2002. (англ. 1984).
3.Селевко Г. Компетентности и их классификация // Народное образование. – 2004. – № 4.
4.Хуторской А. В. Ключевые компетенции и образовательные стандарты // Интернетжурнал «Эйдос». – 2002. – 23 апреля // http://www.eidos.ru/journal/2002/0423.htm
5.Хуторской А. Ключевые компетенции как компонент личностно-ориентированного образования // Народное образование. – 2003. – № 2.
References (International): 1.Kliuchovi kompetentsii suchasnoho shkoliara [Electronic resource] – Access mode: https://optima.school/info/porady-batkam/klucovi-kompetencii-sucasnogo-skolara. Kliuchovi osvitni kompetentnosti [Electronic resource] – Access mode: https://osvita.ua/school/method/2340/.
2.Kompetentnisnyi pidkhid [Electronic resource] – Access mode: https://uk.wikipedia.org/wiki/Kompetentnisnyi_pidkhid. Raven Dzh. Kompetentnost v sovremennom obshchestve. Vyiavlenye, razvytye y realyzatsyia, M., 2002. (anhl. 1984).
3.Selevko H. Kompetentnosti i ikh klassifikatsiia, Narodnoe obrazovanie, 2004, No 4.
4.Khutorskoi A. V. Kliuchevye kompetentsii i obrazovatelnye standarty, Internetzhurnal "Eidos", 2002, 23 aprelia, http://www.eidos.ru/journal/2002/0423.htm
5.Khutorskoi A. Kliuchevye kompetentsii kak komponent lichnostno-orientirovannoho obrazovaniia, Narodnoe obrazovanie, 2003, No 2.
Content type: Conference Abstract
È visualizzato nelle collezioni:Ⅱ Міжнародна наукова конференція молодих учених та студентів „Філософські виміри техніки“ (2019)



Tutti i documenti archiviati in DSpace sono protetti da copyright. Tutti i diritti riservati.