Ezzel az azonosítóval hivatkozhat erre a dokumentumra forrásmegjelölésben vagy hiperhivatkozás esetén: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/30284

Tytuł: Модель змішаного вивчення іноземних мов студентами технічних зво
Inne tytuły: Model for foreign languages blended learning of students at higher technical educational institutions
Authors: Гінсіровська, Ірина Романівна
Боднар, О.
Hinsirovska, I.
Bodnar, O.
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет ім. І. Пулюя (Україна)
Bibliographic description (Ukraine): Гінсіровська І. Р. Модель змішаного вивчення іноземних мов студентами технічних зво / І. Гінсіровська, О. Боднар // Збірник тез Ⅱ Міжнародної наукової конференції молодих учених та студентів „Філософські виміри техніки“, 4-5 грудня 2019 року. — Т. : ТНТУ, 2019. — С. 137. — (Основні засади формування професійної компетності у вищій школі).
Bibliographic description (International): Hinsirovska I., Bodnar O. (2019) Model zmishanoho vyvchennia inozemnykh mov studentamy tekhnichnykh zvo [Model for foreign languages blended learning of students at higher technical educational institutions]. Zbirnyk tez Ⅱ Mizhnarodnoi naukovoi konferentsii molodykh uchenykh ta studentiv "Filosofski vymiry tekhniky" (Tern., 4-5 December 2019), pp. 137 [in Ukrainian].
Część publikacji: Збірник тез Ⅱ Міжнародної наукової конференції молодих учених та студентів „Філософські виміри техніки“, 2019
Konferencja/wydarzenie: Ⅱ Міжнародна наукова конференція молодих учених та студентів „Філософські виміри техніки“
Journal/kolekcja: Збірник тез Ⅱ Міжнародної наукової конференції молодих учених та студентів „Філософські виміри техніки“
Data wydania: 4-gru-2019
Date of entry: 13-sty-2020
Wydawca: ТНТУ
TNTU
Place edycja: Тернопіль
Ternopil
Zakresu czasowego: 4-5 грудня 2019 року
4-5 December 2019
UDC: 378.147
Strony: 1
Zakres stron: 137
Główna strona: 137
Strona końcowa: 137
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/30284
Właściciel praw autorskich: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2019
Związane URL literatura: http://www.dreambox.com/blog/6-models-blended-learning
Wykaz piśmiennictwa: 1.Models of Blended Learning. – Режим доступу: http://www.dreambox.com/blog/6-models-blended-learning.
2.Watson J. Blended learning: The convergence of online and face-to-face education. North American Council for Online Learning. 2018, 16 p.
References: 1.Models of Blended Learning, Access mode: http://www.dreambox.com/blog/6-models-blended-learning.
2.Watson J. Blended learning: The convergence of online and face-to-face education. North American Council for Online Learning. 2018, 16 p.
Typ zawartości: Conference Abstract
Występuje w kolekcjach:Ⅱ Міжнародна наукова конференція молодих учених та студентів „Філософські виміри техніки“ (2019)



Pozycje DSpace są chronione prawami autorskimi