Bu öğeden alıntı yapmak, öğeye bağlanmak için bu tanımlayıcıyı kullanınız:
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/30284
Tüm üstveri kaydı
Dublin Core Alanı | Değer | Dil |
---|---|---|
dc.contributor.author | Гінсіровська, Ірина Романівна | |
dc.contributor.author | Боднар, О. | |
dc.contributor.author | Hinsirovska, I. | |
dc.contributor.author | Bodnar, O. | |
dc.coverage.temporal | 4-5 грудня 2019 року | |
dc.coverage.temporal | 4-5 December 2019 | |
dc.date.accessioned | 2020-01-13T12:08:55Z | - |
dc.date.available | 2020-01-13T12:08:55Z | - |
dc.date.created | 2019-12-04 | |
dc.date.issued | 2019-12-04 | |
dc.identifier.citation | Гінсіровська І. Р. Модель змішаного вивчення іноземних мов студентами технічних зво / І. Гінсіровська, О. Боднар // Збірник тез Ⅱ Міжнародної наукової конференції молодих учених та студентів „Філософські виміри техніки“, 4-5 грудня 2019 року. — Т. : ТНТУ, 2019. — С. 137. — (Основні засади формування професійної компетності у вищій школі). | |
dc.identifier.uri | http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/30284 | - |
dc.format.extent | 137 | |
dc.language.iso | uk | |
dc.publisher | ТНТУ | |
dc.publisher | TNTU | |
dc.relation.ispartof | Збірник тез Ⅱ Міжнародної наукової конференції молодих учених та студентів „Філософські виміри техніки“, 2019 | |
dc.relation.uri | http://www.dreambox.com/blog/6-models-blended-learning | |
dc.title | Модель змішаного вивчення іноземних мов студентами технічних зво | |
dc.title.alternative | Model for foreign languages blended learning of students at higher technical educational institutions | |
dc.type | Conference Abstract | |
dc.rights.holder | © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2019 | |
dc.coverage.placename | Тернопіль | |
dc.coverage.placename | Ternopil | |
dc.format.pages | 1 | |
dc.subject.udc | 378.147 | |
dc.relation.references | 1.Models of Blended Learning. – Режим доступу: http://www.dreambox.com/blog/6-models-blended-learning. | |
dc.relation.references | 2.Watson J. Blended learning: The convergence of online and face-to-face education. North American Council for Online Learning. 2018, 16 p. | |
dc.relation.referencesen | 1.Models of Blended Learning, Access mode: http://www.dreambox.com/blog/6-models-blended-learning. | |
dc.relation.referencesen | 2.Watson J. Blended learning: The convergence of online and face-to-face education. North American Council for Online Learning. 2018, 16 p. | |
dc.identifier.citationen | Hinsirovska I., Bodnar O. (2019) Model zmishanoho vyvchennia inozemnykh mov studentamy tekhnichnykh zvo [Model for foreign languages blended learning of students at higher technical educational institutions]. Zbirnyk tez Ⅱ Mizhnarodnoi naukovoi konferentsii molodykh uchenykh ta studentiv "Filosofski vymiry tekhniky" (Tern., 4-5 December 2019), pp. 137 [in Ukrainian]. | |
dc.contributor.affiliation | Тернопільський національний технічний університет ім. І. Пулюя (Україна) | |
dc.citation.journalTitle | Збірник тез Ⅱ Міжнародної наукової конференції молодих учених та студентів „Філософські виміри техніки“ | |
dc.citation.spage | 137 | |
dc.citation.epage | 137 | |
dc.citation.conference | Ⅱ Міжнародна наукова конференція молодих учених та студентів „Філософські виміри техніки“ | |
Koleksiyonlarda Görünür: | Ⅱ Міжнародна наукова конференція молодих учених та студентів „Філософські виміри техніки“ (2019) |
Bu öğenin dosyaları:
Dosya | Açıklama | Boyut | Biçim | |
---|---|---|---|---|
FVT_2019_Hinsirovska_I-Model_for_foreign_languages_137.pdf | 497,81 kB | Adobe PDF | Göster/Aç | |
FVT_2019_Hinsirovska_I-Model_for_foreign_languages_137.djvu | 17,29 kB | DjVu | Göster/Aç | |
FVT_2019_Hinsirovska_I-Model_for_foreign_languages_137__COVER.png | 475,63 kB | image/png | Göster/Aç |
DSpace'deki bütün öğeler, aksi belirtilmedikçe, tüm hakları saklı tutulmak şartıyla telif hakkı ile korunmaktadır.