Bu öğeden alıntı yapmak, öğeye bağlanmak için bu tanımlayıcıyı kullanınız: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/30284

Tüm üstveri kaydı
Dublin Core AlanıDeğerDil
dc.contributor.authorГінсіровська, Ірина Романівна
dc.contributor.authorБоднар, О.
dc.contributor.authorHinsirovska, I.
dc.contributor.authorBodnar, O.
dc.coverage.temporal4-5 грудня 2019 року
dc.coverage.temporal4-5 December 2019
dc.date.accessioned2020-01-13T12:08:55Z-
dc.date.available2020-01-13T12:08:55Z-
dc.date.created2019-12-04
dc.date.issued2019-12-04
dc.identifier.citationГінсіровська І. Р. Модель змішаного вивчення іноземних мов студентами технічних зво / І. Гінсіровська, О. Боднар // Збірник тез Ⅱ Міжнародної наукової конференції молодих учених та студентів „Філософські виміри техніки“, 4-5 грудня 2019 року. — Т. : ТНТУ, 2019. — С. 137. — (Основні засади формування професійної компетності у вищій школі).
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/30284-
dc.format.extent137
dc.language.isouk
dc.publisherТНТУ
dc.publisherTNTU
dc.relation.ispartofЗбірник тез Ⅱ Міжнародної наукової конференції молодих учених та студентів „Філософські виміри техніки“, 2019
dc.relation.urihttp://www.dreambox.com/blog/6-models-blended-learning
dc.titleМодель змішаного вивчення іноземних мов студентами технічних зво
dc.title.alternativeModel for foreign languages blended learning of students at higher technical educational institutions
dc.typeConference Abstract
dc.rights.holder© Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2019
dc.coverage.placenameТернопіль
dc.coverage.placenameTernopil
dc.format.pages1
dc.subject.udc378.147
dc.relation.references1.Models of Blended Learning. – Режим доступу: http://www.dreambox.com/blog/6-models-blended-learning.
dc.relation.references2.Watson J. Blended learning: The convergence of online and face-to-face education. North American Council for Online Learning. 2018, 16 p.
dc.relation.referencesen1.Models of Blended Learning, Access mode: http://www.dreambox.com/blog/6-models-blended-learning.
dc.relation.referencesen2.Watson J. Blended learning: The convergence of online and face-to-face education. North American Council for Online Learning. 2018, 16 p.
dc.identifier.citationenHinsirovska I., Bodnar O. (2019) Model zmishanoho vyvchennia inozemnykh mov studentamy tekhnichnykh zvo [Model for foreign languages blended learning of students at higher technical educational institutions]. Zbirnyk tez Ⅱ Mizhnarodnoi naukovoi konferentsii molodykh uchenykh ta studentiv "Filosofski vymiry tekhniky" (Tern., 4-5 December 2019), pp. 137 [in Ukrainian].
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет ім. І. Пулюя (Україна)
dc.citation.journalTitleЗбірник тез Ⅱ Міжнародної наукової конференції молодих учених та студентів „Філософські виміри техніки“
dc.citation.spage137
dc.citation.epage137
dc.citation.conferenceⅡ Міжнародна наукова конференція молодих учених та студентів „Філософські виміри техніки“
Koleksiyonlarda Görünür:Ⅱ Міжнародна наукова конференція молодих учених та студентів „Філософські виміри техніки“ (2019)



DSpace'deki bütün öğeler, aksi belirtilmedikçe, tüm hakları saklı tutulmak şartıyla telif hakkı ile korunmaktadır.