Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/30093
Назва: Проект автотранспортного підприємства для технічного обслуговування та ремонту автомобіля марки «Renault Logan» з дослідженням ефективності роботи каталітичних нейтралізаторів
Інші назви: Plans and specifications of auto transport enterprise for motor vehicles «Renault Logan» maintenance and repair including the study of catalyst converters running efficiency
Автори: Дрофишин, Андрій Миколайович
Drofyshyn, Andrii Mykolaiovych
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Бібліографічний опис: Дрофишин А.М. Проект автотранспортного підприємства для технічного обслуговування та ремонту автомобіля марки «Renault Logan» з дослідженням ефективності роботи каталітичних нейтралізаторів: 2дипломна робота магістра за спеціальністю „274 – Автомобільний транспорт“ / А.М. Дрофишин. − Тернопіль: ТНТУ, 2019. - 139с.
Bibliographic description: Drofishin A. Plans and specifications of auto transport enterprise for motor vehicles «Renault Logan» maintenance and repair including the study of catalyst converters running efficiency: master's thesis in specialty „274 – Automobile Transport“ / A. Drofishin. − Ternopil: TNTU, 2019. - 139 р.
Дата публікації: 2019
Дата подання: 2019
Дата внесення: 6-січ-2020
Країна (код): UA
Місце видання, проведення: Тернопіль
Науковий керівник: Ляшук, Олег Леонтійович
Члени комітету: Дзюра, Володимир Олексійович
УДК: 621.9
Теми: 274
автомобільний транспорт
автомобіль
car
нейтралізатор
neutralizer
ремонт
repair
технічне обслуговування
maintenance
Короткий огляд (реферат): У магістерській роботі розроблено проект автотранспортної компанії з технічного обслуговування та ремонту автомобіля марки «Renault Logan» з дослідженням ефективності роботи каталітичних нейтралізаторів
In the master's work the project of the motor transport company on maintenance and Renault Logan car repair with catalytic converter efficiency studies.
Зміст: Розрахунково-пояснювальна записка складається з дев'яти розділів. В загальному розділі проведеного аналізу причин погіршення технічного стану легкових автомобілів та зниження ефективних показників їх двигунів виявлено значний вплив систем випуску відпрацьованих газів, що дало змогу обґрунтувати тему роботи та сформувати основні напрямки проведення досліджень наступних розділів. В технологічному розділі розглянуто основні способи діагностування технічного стану випускних систем за допомогою мотор-тестерів, заміни таких елементів систем випуску як: лямбда-зонди, усунення наскрізних руйнувань банок та трубопроводів й заміни каталітичних нейтралізаторів. В конструкторському розділі запропоновано оригінальну конструкцію верстату для формування просторової геометрії випускних труб легкових автомобілів) шляхом їх згинання в холодному стані із гідравлічним силовим приводом. Всі проведені конструкторські та перевірочні розрахунки виконані в достатньому об’ємі та дозволяють гарантувати експлуатаційну надійність і довговічність роботи верстату та високу якість виконання технологічних операцій згину. В спеціальній частині на основі аналізу основних виробничих підрозділів та з урахуванням корегування нормативів автомобілів, що обслуговуються на підприємстві - розраховано потребу у проведенні ТО та КР автомобілів. Крім цього розподілено трудомісткості ТО і КР за видами робіт при обслуговуванні цих автомобілів; визначені режими роботи підприємства на поточний рік; скореговані штати основного виробничого та допоміжного персоналу й проведено реконструкцію генерального плану. В науковому розділі на першому етапі в середовищі програми “MathCAD” було проведено аналіз впливу внутрішнього опору випускної системи автомобіля на основні характеристики двигуна. Проведені теоретичні дослідження показали, що із збільшення тиску в 6 разів (з величини 0,18 МПа до 0,5 МПа) ефективна потужність двигуна зменшується в десятки разів, що загалом виключає можливість здійснення його робочого циклу. При цьому відбувається значне зниження коефіцієнту наповнення циліндру свіжою сумішшю та зростання величин коефіцієнту залишкових газів. Змінюються також в бік зростання ефективна та погодинна витрати палива та падає ефективний крутний момент. На другому етапі визначено вміст в бензинах різноманітних присадок та їх вплив на ефективні показники двигуна. Встановлено, що тривала робота двигуна на бензині із підвищеним вмістом ферроцену, який добавляється задля підвищення октанового числа, призводить як до суттєвого погіршення ефективних показників, так і на ступінь каталітичного нейтралізатора. На третьому етапі, встановлено ефективність застосування різноманітних присадок до бензинів, на основі оцінки якісних показників процесу знешкодження шкідливих компонентів у відпрацьованих газах та для очищення каталітичних нейтралізаторів. Окремі присадки дійсно ефективні. При додавані їх до палив отримуємо приріст потужності, зменшення питомої витрати палива на режимі ХХ та на номінальному режимі, та позитивний вплив на очищення каталітичного нейтралізатора. Найкращі результати показали такі присадки, як FENOM Catalytic Converter Nanocleaner та FENOM Injector Nanocleaner. Приріст потужності FENOM Catalytic Converter Nanocleaner складає 0,9%, зменшення питомої витрати палива на режимі ХХ- 0,41%, а на номінальному 0,19%. Присадка FENOM Catalytic Converter Nanocleaner зменшує тиск у випускній системі з 0,39 до 0,31 МПа. В проектному розділі обґрунтовано, визначено кількість та підібрано необхідне технологічне обладнання дільниці діагностування легкових автомобілів; визначені річні фонди часу робітників, дільниці та технологічного обладнання. В економічному розділі розраховано собівартість проведення однієї людино-години діагностичних робіт на дільниці, визначено затрати на проектування та виготовлення конструкції оригінального верстату; розраховані фонди оплати праці працівників дільниці та визначена величина необхідних капітальних вкладень в дільницю. В охороні праці проведено аналіз організації роботи з охорони праці на підприємстві, визначені вимоги безпеки до приміщень з профілактичного обслуговування і ремонту транспортних засобів та вимоги безпеки під час проведення ремонту системи нейтралізації відпрацьованих газів автомобілів. Результати досліджень представлено на VIIІ міжнародній науково-практичній конференції молодих учених та студентів та опубліковано 1 тезу в збірнику наукових праць студентів TНТУ.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/30093
Власник авторського права: Дрофишин Андрій Миколайович, 2019
Перелік літератури: 1.Булей И.А. и др. Проектирование ремонтных предприятий сельского хозяйства: Учеб. пособие для вузов. - К: Вища школа, Головное издательство, 1981. - 416 с. 2.Черновол М.І., Булей І.А.. Кропівний В.М. Технологічні планування підприємств і їхніх підрозділів з ремонту та ТО тракторів, автомобілів і іншої сільськогосподарської техніки. Альбом: Навчальний посібник – Кіровоград: КДТУ, 1999. – 175 с. 3.Булей І.А. Проектування підприємств з виробництва і ремонту сільськогосподарських машин: Навчальний посібник. - К.: Вища школа., 1993. - 287 с. 4.Грибков В.М., Карпекин П.А. Справочник по оборудованию для ТО и текущего ремонта автомобилей. - М.: Россельхозиздат, 1984. - 223 с. 5.Оборудование для ремонта автомобилей. Справочник. Под ред. М.М. Шахнеса. Изд. 2-е перераб. и допол. - М.: “Транспорт”, 1978. - 384 с. 6.Справочник технолога авторемонтного производства. В.Ф. Борщов, Ф.П. Верещак. В.И. Гусев и др.; Под ред. Г.А. Малышева. – М.: Транспорт, 1977. - 432 с. 7.Харазов А.М. Диагностическое обеспечение ТО и ремонта автомобилей. -М.: Высшая школа., 1990. - 208 с. 8.Н.Г. Куклин, Г.С. Куклина. Детали машин, М: Высшая школа, 1987. - 385 с. С.А. Чернавский и др. Курсовое проектирование деталей машин. – М. : Машиностроение, 1979. - 284 с. 9.Я.А. Самохвалов, М.Я Левицкий, В.О. Григорони. Справочник технолога конструктора. – К.: Техника, 1978. - 278 с. 10.Техническая эксплуатация автомобилей. Изд. 2-е и допол - М.: Транспорт, 1983. - 243 с. 11.Дюмин И.Е., Трегуб Г.Г. Ремонт автомобилей. – М.: Транспорт, 1999 – 280 с. 12.Карагодин В.И. Ремонт автомобилей и двигателей. – М.: Мастерство, 2001. – 496 с. 13.Автослесарь: устройство, ТО и ремонт автомобилей. – Ростов-на-Дону, 2000. – 544 с. 14.Канарчук В.И. Основи технічного обслуговування і ремонту автомобілів. В 3-х томах. – К.: Техніка, 1994. 15.Вахламов В.К. Автомобили ВАЗ: приспособления для ремонта и технического обслуживания. М.: Транспорт, 1995. – 64 с. 16.Круглов С.М. Все о легковом автомобиле. Уст-во, обслуживание, ремонт. – М.: Высшая школа, 1998. – 539 с. 17.Харазов А.М. Диагностическое обеспечение ТО и ремонта. – М.: Высшая школа, 1990. – 208 с. 18.Справочник по диагностике неисправностей автомобиля. М.: ООО «Атласы автомобилей», 1988. – 96 с. 19.Методи розробки та типові норми часу на ремонт автомобілів. – К.: Агропромиздат, 2001. – 367 с. 20.Д.М. Сологуб. Техническое нормирование труда на автомобильном транспорте. – М.: Транспорт, 1977. - 213 с. 21.Рожков А.П. Пожежна безпека на виробництві. К.; 1997. – 448 с. 22.Правила охорони праці на автомобільному транспорті. Державний нормативний акт про охорону праці. ДНАОП 0.00-1.28-97.- К.: Держнаглядохоронпраці, 1997. – 328 с. 23. Охрана труда на предприятиях автомобильного транспорта: Учебник для вузов по специальности '' Автомобили и автомобильное хозяйство''. Салов А.И. и др.; 3-е изд., переработанное и дополненое- М: Транспорт, 1985. 24. Положення про профілактичне обслуговування і ремонт рухомого складу автомобільного транспорту України: Міністерство автомобільного транспорту України. – К., 1994. – 36 с. 25. Говорущенко Н.Я. Экономия топлива и снижения токсичности на автомобильном транспорте. – М.: Транспорт, 1990. – 135 с. 26. Напольский Г.М. Технологическое проектирование АТП и СТО. Учебник для вузов. –2-е изд-е. – М.: Транспорт, 1993. - 271 с. 27. Варфоломеев В.Н., Товорущенко Н.Я.: Проектирование и реконструкция предприятий автомобильного транспорта: Учебное пособие. – К.: КАДИ, 1987. - 178 с. 28. Табель технологического оборудования автотранспортных предприятий. – К.: Минавтотранс УССР, 1984. – 178 с. 29. Типовые нормы рабочих мест на автотранспортном предприятии (НИИАТ). –М.: Транспорт. 1974. – 196 с. 30. Положение о техническом обслуживании и ремонте подвижного состава автомобильного транспорта. – М.: Транспорт, 1986. - 72 с. 31. Карсанов Г.А. Расчет зон черезвычайных ситуаций: Учеб. пособие. СПб.: 1977. – 112 с. 32. А.Е.Шейнблит. Курсовое проектирование деталей машин. – Москва: Высшая школа, 1991. – 430 с. 33. О.Л. Ляшук, Б.М. Гевко, І.Б. Гевко, Ю.І. Пиндус, В.М. Клендій, П.В. Босюк. Методичний посібник для виконання магістерської роботи за освітньо-кваліфікаційним рівнем «магістр» галузі знань 27 «Транспорт» спеціальності 274 «Автомобільний транспорт». – Тернопіль: Видавництво ТНТУ, 2016. – 119 с. 34. Дрофишин А.М. ефективність застосування присадок до моторних палив систем живлення ./ А.М. Дрофишин, А. Е.Оганисян // Збірник тез доповідей VII Міжнародної науково-технічної конференції молодих учених та студентів „Актуальні задачі сучасних технологій“, 27-28 листопада 2019 року — Т. : ТНТУ, 2019 — Том I. — С. 199.
Тип вмісту: Master Thesis
Розташовується у зібраннях:274 — автомобільний транспорт

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
МР Дрофишин.pdf5,35 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити
Автореф.Дрофишин.pdf325,28 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора