Link lub cytat. http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/29521
Tytuł: Вдосконалення стратегій розвитку збутової діяльності підприємства в контексті виходу на нові ринки збуту
Inne tytuły: Вдосконалення стратегій розвитку збутової діяльності підприємства в контексті виходу на нові ринки збуту
Authors: Гарматій, Наталія Михайлівна
Драч, Володя
Cytat: Сьогодні для багатьох підприємств для збереження конкурентоздатності та виходу в лідери у своїй галузі, відіграють важливу роль нові ринки збуту а саме міжнародні. У зв’язку з цим, актуальними є питання якими методами досягнути вдосконалення стратегій розвитку збутової діяльності підприємств. Із закордонних вчених, в науковій літературі які досліджували питання, формування ефективної системи управління міжнародною збутовою діяльністю підприємств можна назвати: Г.Дж. Болт, Ф. Котлер, Б. Берман, Дж. Сондерс, В. Вонг, А. Кус.
Konferencja/wydarzenie: С.111.-112
Data wydania: lis-2019
Data archiwizacji: lis-2019
Date of entry: 17-gru-2019
Wydawca: ТНТУ ім.І.Пулюя
Kraj (kod): UA
Place edycja: ТНТУ ім.І.Пулюя
UDC: 339
Słowa kluczowe: збутова діяльність, економіко-математичне моделювання
Seria / Raport nr: Матеріали VІІІ Міжнародної науково-технічної конференції молодих учених та студентів. Актуальні задачі сучасних технологій – Тернопіль 27-28 листопада 2019;
Abstract: Сьогодні для багатьох підприємств для збереження конкурентоздатності та виходу в лідери у своїй галузі, відіграють важливу роль нові ринки збуту а саме міжнародні. У зв’язку з цим, актуальними є питання якими методами досягнути вдосконалення стратегій розвитку збутової діяльності підприємств. Із закордонних вчених, в науковій літературі які досліджували питання, формування ефективної системи управління міжнародною збутовою діяльністю підприємств можна назвати: Г.Дж. Болт, Ф. Котлер, Б. Берман, Дж. Сондерс, В. Вонг, А. Ку
Opis: На збутову діяльність виконують вплив як внутрішні так і зовнішні фактори. Зовнішнього характеру розрізняють такі проблеми:[1] - ризики проведення валютних операцій які зумовлені нестабільним курсом національної валюти; - інфляційні тенденції; - висока конкурентність збоку інших учасників ринку. Розрізняють наступні проблеми збутової діяльності підприємств: - слабке вивчення стану ринку, поточного та майбутнього; - недостатність оборотних коштів, низька забезпеченість фінансовими ресурсами; - не має стратегічного підходу до збутової діяльності підприємства. Тобто, управління збутом означає створення системи товароруху, системи, яка забезпечує доставку продукції до місця продажу (споживання) в точно визначений час, з максимально високим рівнем обслуговування покупців, тобто управлінську діяльність з планування, втілення в життя та контролю за фізичним переміщенням продукції від місця її виробництва до місць продажу з метою задоволення потреб споживачів і з вигодою для виробника.[2]
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/29521
Typ zawartości: Proceedings Book
Występuje w kolekcjach:Зібрання статей

Pliki tej pozycji:
Plik Opis WielkośćFormat 
Book3-2019.pdf2,56 MBAdobe PDFPrzeglądanie/Otwarcie


Pozycje DSpace są chronione prawami autorskimi