กรุณาใช้ตัวระบุนี้เพื่ออ้างอิงหรือเชื่อมต่อรายการนี้: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/29326

ชื่อเรื่อง: Роль корпоративної культури у розвитку трудового потенціалу підприємства
ชื่อเรื่องอื่นๆ: The role of corporate culture in the development of the enterprise's labor potential
ผู้แต่ง: Копкіна, Катерина
Kopkina, Kateryna
Affiliation: Тернопільський національний економічний університет
Bibliographic description (Ukraine): Копкіна К. Роль корпоративної культури у розвитку трудового потенціалу підприємства / Копкіна Катерина // Матеріали Ⅹ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів, 8 листопада 2019 року. — Т : ТНТУ, 2019. — С. 29–30. — (Концептуальні аспекти розвитку економіки).
Bibliographic description (International): Kopkina K. (2019) Rol korporatyvnoi kultury u rozvytku trudovoho potentsialu pidpryiemstva [The role of corporate culture in the development of the enterprise's labor potential]. Materialy Ⅹ Rehionalnoi naukovo-praktychnoi Internet-konferentsii molodykh vchenykh ta studentiv (Tern., 8 November 2019), pp. 29-30 [in Ukrainian].
Is part of: Матеріали Ⅹ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2019
Conference/Event: Ⅹ Регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Journal/Collection: Матеріали Ⅹ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
วันที่เผยแพร่: 8-พฤศ-2019
Date of entry: 27-พฤศ-2019
สำนักพิมพ์: ТНТУ
TNTU
Place of the edition/event: Тернопіль
Ternopil
Temporal Coverage: 8 листопада 2019 року
8 November 2019
UDC: 658
012
Number of pages: 2
Page range: 29-30
Start page: 29
End page: 30
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/29326
References (Ukraine): 1) Бакуліна Н.М. Формування комплексної програми мотивації з метою підвищення рівня управління персоналом. /Н.М. Бакуліна /Тенденції розвитку маркетингу в умовах економічних трансформацій: монографія. Тернопіль, ФО-П Шпак В. Б., 2017. – С.6-29.
References (International): 1) Bakulina N.M. Formuvannia kompleksnoi prohramy motyvatsii z metoiu pidvyshchennia rivnia upravlinnia personalom. /N.M. Bakulina /Tendentsii rozvytku marketynhu v umovakh ekonomichnykh transformatsii: monograph. Ternopil, FO-P Shpak V. B., 2017, P.6-29.
Content type: Conference Abstract
ปรากฏในกลุ่มข้อมูล:Ⅹ Регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“ (2019)

แฟ้มในรายการข้อมูลนี้:
แฟ้ม รายละเอียด ขนาดรูปแบบ 
RSPIC_2019_Kopkina_K-The_role_of_corporate_culture_29-30.pdf363 kBAdobe PDFดู/เปิด
RSPIC_2019_Kopkina_K-The_role_of_corporate_culture_29-30.djvu22,37 kBDjVuดู/เปิด
RSPIC_2019_Kopkina_K-The_role_of_corporate_culture_29-30__COVER.png288,91 kBimage/pngดู/เปิด


รายการทั้งหมดในระบบคิดีได้รับการคุ้มครองลิขสิทธิ์ มีการสงวนสิทธิ์เว้นแต่ที่ระบุไว้เป็นอื่น