Link lub cytat. http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/29312

Tytuł: Розвиток рекламного ринку в Україні
Inne tytuły: Advertising market development in Ukraine
Authors: Грабовський, Андрій
Grabovsky, Andriy
Akcesoria: Тернопільський національний технічний університет ім. Івана Пулюя
Cytat: Грабовський А. Розвиток рекламного ринку в Україні / Грабовський Андрій // Матеріали Ⅹ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів, 8 листопада 2019 року. — Т : ТНТУ, 2019. — С. 235–236. — (Маркетингові технології підприємств сфери послуг).
Bibliographic description: Grabovsky A. (2019) Rozvytok reklamnoho rynku v Ukraini [Advertising market development in Ukraine]. Materialy Ⅹ Rehionalnoi naukovo-praktychnoi Internet-konferentsii molodykh vchenykh ta studentiv (Tern., 8 November 2019), pp. 235-236 [in Ukrainian].
Część publikacji: Матеріали Ⅹ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2019
Konferencja/wydarzenie: Ⅹ Регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Journal/kolekcja: Матеріали Ⅹ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Data wydania: 8-lis-2019
Date of entry: 27-lis-2019
Wydawca: ТНТУ
TNTU
Place edycja: Тернопіль
Ternopil
Zakresu czasowego: 8 листопада 2019 року
8 November 2019
UDC: 339.13
Strony: 2
Zakres stron: 235-236
Główna strona: 235
Strona końcowa: 236
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/29312
Wykaz piśmiennictwa: 1. Воргуль Т.В. Сучасні тенденції та особливості розвитку рекламного ринку України / Т.В. Воргуль //Управління розвитком. – 2014. – № 1. – С. 14-17
2. Карпов В.А., Кучеренко В.Р. Маркетинг: прогнозування кон’юнктури ринку: навч. посіб. — К.: Т-во "Знання", КОО, 2001. — 10 с.
3. Хаб’юк О. Концептуальні основи медіа-економіки: Монографія /О. Хаб’юк. – Львів : ЛНУ імені Івана Франка. 2012. – 180 с.
References: 1. Vorhul T.V. Suchasni tendentsii ta osoblyvosti rozvytku reklamnoho rynku Ukrainy, T.V. Vorhul //Upravlinnia rozvytkom, 2014, No 1, P. 14-17
2. Karpov V.A., Kucherenko V.R. Marketynh: prohnozuvannia koniunktury rynku: tutorial - K., T-vo "Znannia", KOO, 2001, 10 p.
3. Khabiuk O. Kontseptualni osnovy media-ekonomiky: monograph /O. Khabiuk, Lviv : LNU imeni Ivana Franka. 2012, 180 p.
Typ zawartości: Conference Abstract
Występuje w kolekcjach:Ⅹ Регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“ (2019)



Pozycje DSpace są chronione prawami autorskimi