Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/29312

Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГрабовський, Андрій
dc.contributor.authorGrabovsky, Andriy
dc.coverage.temporal8 листопада 2019 року
dc.coverage.temporal8 November 2019
dc.date.accessioned2019-11-27T12:35:50Z-
dc.date.available2019-11-27T12:35:50Z-
dc.date.created2019-11-08
dc.date.issued2019-11-08
dc.identifier.citationГрабовський А. Розвиток рекламного ринку в Україні / Грабовський Андрій // Матеріали Ⅹ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів, 8 листопада 2019 року. — Т : ТНТУ, 2019. — С. 235–236. — (Маркетингові технології підприємств сфери послуг).
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/29312-
dc.format.extent235-236
dc.language.isouk
dc.publisherТНТУ
dc.publisherTNTU
dc.relation.ispartofМатеріали Ⅹ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2019
dc.titleРозвиток рекламного ринку в Україні
dc.title.alternativeAdvertising market development in Ukraine
dc.typeConference Abstract
dc.coverage.placenameТернопіль
dc.coverage.placenameTernopil
dc.format.pages2
dc.subject.udc339.13
dc.relation.references1. Воргуль Т.В. Сучасні тенденції та особливості розвитку рекламного ринку України / Т.В. Воргуль //Управління розвитком. – 2014. – № 1. – С. 14-17
dc.relation.references2. Карпов В.А., Кучеренко В.Р. Маркетинг: прогнозування кон’юнктури ринку: навч. посіб. — К.: Т-во "Знання", КОО, 2001. — 10 с.
dc.relation.references3. Хаб’юк О. Концептуальні основи медіа-економіки: Монографія /О. Хаб’юк. – Львів : ЛНУ імені Івана Франка. 2012. – 180 с.
dc.relation.referencesen1. Vorhul T.V. Suchasni tendentsii ta osoblyvosti rozvytku reklamnoho rynku Ukrainy, T.V. Vorhul //Upravlinnia rozvytkom, 2014, No 1, P. 14-17
dc.relation.referencesen2. Karpov V.A., Kucherenko V.R. Marketynh: prohnozuvannia koniunktury rynku: tutorial - K., T-vo "Znannia", KOO, 2001, 10 p.
dc.relation.referencesen3. Khabiuk O. Kontseptualni osnovy media-ekonomiky: monograph /O. Khabiuk, Lviv : LNU imeni Ivana Franka. 2012, 180 p.
dc.identifier.citationenGrabovsky A. (2019) Rozvytok reklamnoho rynku v Ukraini [Advertising market development in Ukraine]. Materialy Ⅹ Rehionalnoi naukovo-praktychnoi Internet-konferentsii molodykh vchenykh ta studentiv (Tern., 8 November 2019), pp. 235-236 [in Ukrainian].
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет ім. Івана Пулюя
dc.citation.journalTitleМатеріали Ⅹ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
dc.citation.spage235
dc.citation.epage236
dc.citation.conferenceⅩ Регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Розташовується у зібраннях:Ⅹ Регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“ (2019)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.