Link lub cytat. http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/26848
Tytuł: Вдосконалення товарної та комунікаційної політики підприємства (на прикладі НЦ «LET'S GO»)
Authors: Цегольник, Роман Вікторович
Bibliographic description (Ukraine): Цегольник Р.В. Вдосконалення товарної та комунікаційної політики підприємства (на прикладі НЦ «LET'S GO»): автореферат дипломної роботи магістра за спеціальністю „075 — маркетинг“/ Р.В. Цегольник. — Тернопіль: ТНТУ, 2018. — 6 с.
Data wydania: gru-2018
Date of entry: 27-gru-2018
Kraj (kod): UA
Place edycja: Тернопіль ТНТУ ім І. Пулюя
Promotor: Якимишин, Лілія Ярославівна
UDC: УДК 339.138
Słowa kluczowe: 075
маркетинг
Master Thesis
маркетингове середовище,
товарна політика,
ринок,
комунікаційна політика,
дитячі освітні послуги.
Abstract: Цегольник Р. Вдосконалення товарної та комунікаційної політики підприємства (на прикладі НЦ «Let's Go»). – Рукопис. Дослідження на здобуття освітнього ступеня магістра за спеціальністю 075 «Маркетинг» - Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя. - Тернопіль, 2018. В дипломній роботі висвітлюються теоретичні засади, цілі та методи маркетингової товарної та комунікаційної політики. Розглянуто поняття франчайзингової угоди. Представлено аналіз організаційної структури управління та фінансово-господарської діяльності НЦ «Let's Go», проведено характеристику організації виконання маркетингових функцій підприємства. Досліджено ринок дитячих освітніх послуг. Здійснено аналіз клієнтів та аналіз асортименту послуг НЦ «Let's Go». Обґрунтовано пропозиції щодо внесення покращень у ведення маркетингової товарної та комунікаційної політики бренду НЦ «Let's Go».
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/26848
Właściciel praw autorskich: © ТНТУ ім. І Пулюя, 2018р.
Typ zawartości: Thesis Abstract
Występuje w kolekcjach:075 — маркетинг

Pliki tej pozycji:
Plik Opis WielkośćFormat 
TSEHOLNYK.pdf189,7 kBAdobe PDFPrzeglądanie/Otwarcie


Pozycje DSpace są chronione prawami autorskimi

Narzędzia administratora