Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/26387
Назва: | Удосконалення засобів автоматизованого тестування знань та загального моніторингу освітнього процесу у системі електронного навчання ATUTOR на базіІ ЦЕН ТНТУ |
Автори: | Лилик, Андрій Любомирович |
Приналежність: | Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя |
Бібліографічний опис: | Лилик А.Л. Удосконалення засобів автоматизованого тестування знань та загального моніторингу освітнього процесу у системі електронного навчання ATUTOR на базіІ ЦЕН ТНТУ : автореферат дипломної роботи магістра за спеціальністю „151 — автоматизація та комп’ютерно-інтегровані технології“/ А.Л.Лилик. — Тернопіль: ТНТУ, 2008. — 7 с. |
Дата публікації: | гру-2018 |
Дата подання: | гру-2018 |
Дата внесення: | 20-гру-2018 |
Країна (код): | UA |
Місце видання, проведення: | Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, |
Науковий керівник: | Шкодзінський, Олег Ксаверович |
Члени комітету: | Добротвор, Ігор Григорович |
УДК: | 378 |
Теми: | 151 автоматизація та комп’ютерно-інтегровані технології автоматизована навчальна система тестування множина список контроль знань модель студента automated educational system testing great number list control of knowledge model of student |
Короткий огляд (реферат): | При запровадженні технологій електронного навчання як базове програмне
забезпечення зазвичай застосовують спеціалізовані програмні оболонки – системи
керування навчанням (Learning management system, LMS). Такі платформи
призначені для об'єднання усіх учасників процесу навчання (педагогів-тьюторів,
адміністраторів, учнів чи студентів) в одну надійну, безпечну та зручну систему, яка
стає основою для розбудови персоналізованого віртуального навчального
середовища. У цих системах одну з провідних ролей виконують засоби
автоматизованого контролю знань, що подаються у вигляді тестувальних підсистем.
Взявши на себе функції навчальну, діагностичну та виховну, завдяки сучасним
інформаційним технологіям, засоби тестування перетворились на потужний
інструмент в освітній діяльності, ефективність якого у значній мірі визначається не
лише інтелектуальною складовою самого тестувального матеріалу, але й критеріями
та алгоритмами оцінювання, закладеними розробниками у них.
Завданням даної роботи є опис та узагальнення практичного досвіду розбудови
та запровадження засобів тестування в освітньому процесі на базі LMS ATutor у
Тернопільскому національному технічному університеті ім. Івана Пулюя (ТНТУ). У
даній роботі систематизовано та розглянуто результати інноваційних розробок,
пов’язаних з удосконаленням системи тестування для потреб вищого закладу освіти.
Впровадження розглянутих у роботі підходів дозволить забезпечити
нарощування ефективності використання засобів автоматизованого контролю знань.
Передбачено заходи з охорони праці та проведено розрахунок собівартості
проведення робіт з розробки програмного забезпечення. This project behaves to industry of automation of educational technologies and can be used for development of the system of testing of knowledge. 7 In the work on the basis of models of student and subject domain the analysis of answers is conducted in the systems of testing and estimation of probability of random selection of right answer for answers to the type is done great number, list, list of great numbers and great numbers of lists. Project performances can be used for development of test tasks and enable to choose an answer necessary and sufficient and provide objectivity of estimation of knowledge. |
Зміст: | У вступі дано характеристику сучасного стану використання засобів тестування знань у системах управління навчанням та охарактеризовано перспективні напрямки розвитку цього напрямку. В аналітичній частині розглянуто історію і тенденції розвитку засобів електронного навчання, проведено класифікацію комп’ютерних засобів навчального призначення. У науково-дослідницькій частині сформульовано статистичні моделі різних типів тестових запитань (множина, список, список множин, множина списків) та моделі випадкового уведення правильних відповідей. У технологічній частині розглянуто основні технології розподілених автоматизованих навчальних систем та вимоги до них. Описано особливості роботи підсистеми контролю знань та проаналізовано існуючі системи контролю знань. Розглянуто основні типи тестових запитань та проведено їх статистичний аналіз. У конструкторській частині проведено формування структурної схеми розподіленої автоматизованої навчальної системи. Розроблено логічну структуру навчальної системи. Сформульовано вимоги до функійних можливостей підсистеми управління начанням. Розроблено модель предметної області. Розроблено структурну схему системи контролю знань та блок-схему алгоритму адаптивного контролю знань. 5 У спеціальній частині описано розроблену комплексну систему контролю знань на базі електронного начального курсу. У системі передбачено такі види контролю: вхідний, нульовий, самоконтроль за темою, рубіжний контроль за змістовним модулем, модульний і підсумковий контроль а також, ректорський контроль. У частині «Обґрунтування економічної ефективності» проведено розрахунок трудомісткості створення програмного продукту, визначено планову собівартість проведення робіт та обгрунтовано формування договірної ціни. У частині «Охорона праці та безпека в надзвичайних ситуаціях» розглянуто проблему організації охорони праці на підприємстві з питань освітлення робочих місць та стану повітря у виробничих приміщеннях. У частині «Екологія» розглянуто питання охорони довкілля та мінімізації шкідливих викидів при опаленні виробничих приміщень. У загальних висновках до дипломної роботи відзначено, що проведена систематизація та узагальнення результатів розвитку засобів тестового контролю на базі LMS ATutor у Тернопільському національному технічному університеті імені Івана Пулюя дає можливість скласти чітке уявлення про напрям розвитку цієї важливої складової частини системи електронного навчання в університеті. Подані технічні рішення можуть бути легко впроваджені і в інших системах електронного навчання, що використовуються закладами освіти, таких наприклад, як Moodle, Learning Blackboard System тощо. Це дасть можливість підвищити з одного боку якість тестового матеріалу, з іншого - ефективність використання систем тестування знань у цілому. У графічній частині приведено структурні схеми та алгоритми роботи підсистем розподіленої автоматизованої навчальної системи. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/26387 |
Перелік літератури: | Лилик А.Л. Розвиток засобів тестування знань у системі електронного навчання ATutor // Тези доповіді на VІІ-й науково-технічній конференції молодих учених та студентів «Актуальні задачі сучасних технологій», Тернопіль, ТНТУ, 28- 29 листопада 2018р. – C. 101. |
Тип вмісту: | Master Thesis |
Розташовується у зібраннях: | 151 — автоматизація та комп’ютерно-інтегровані технології |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
000 Avtoreferat_ЛиликАЛ.pdf | 200,18 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
Інструменти адміністратора