Denne identifikatoren kan du bruke til å sitere eller lenke til denne innførselen: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/26272

Tittel: Стратегії виходу підприємства на зовнішні ринки
Alternative titler: Export strategies of the enterprise for external markets
Authors: Карпов, Олександр
Karpov, Olexander
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Bibliographic description (Ukraine): Карпов О. Стратегії виходу підприємства на зовнішні ринки / Олександр Карпов // Матеріали Ⅸ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 9 листопада 2018 року. — Т. : ТНТУ, 2018. — С. 174–175. — («Теоретичні та прикладні аспекти маркетингової діяльності на ринку та в мережі Інтернет»).
Bibliographic description (International): Karpov O. (2018) Stratehii vykhodu pidpryiemstva na zovnishni rynky [Export strategies of the enterprise for external markets]. Materialy Ⅸ Rehionalnoi naukovo-praktychnoi Internet-konferentsii molodykh vchenykh ta studentiv "Marketynhovi tekhnolohii pidpryiemstv v suchasnomu naukovo-tekhnichnomu seredovyshchi" (Tern., 9 November 2018), pp. 174-175 [in Ukrainian].
Is part of: Матеріали Ⅸ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2018
Conference/Event: Ⅸ Регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Journal/Collection: Матеріали Ⅸ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Utgivelsesdato: 9-nov-2018
Date of entry: 6-des-2018
Forlag: ТНТУ
TNTU
Place of the edition/event: Тернопіль
Ternopil
Temporal Coverage: 9 листопада 2018 року
9 November 2018
UDC: 339.13
Number of pages: 2
Page range: 174-175
Start page: 174
End page: 175
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/26272
References (Ukraine): 1. Балабанець А.В. Інтегроване управління маркетинговою взаємодією: імперативи, методологія, механізми: монографія. Донецьк: ДонНУЕТ, 2010. 509 с.
2. Гаркавенко С.С. Маркетинг: підруч. 7-е вид. К.: Лібра, 2010. 720 с.
References (International): 1. Balabanets A.V. Intehrovane upravlinnia marketynhovoiu vzaiemodiieiu: imperatyvy, metodolohiia, mekhanizmy: monograph. Donetsk: DonNUET, 2010. 509 p.
2. Harkavenko S.S. Marketynh: pidruch. 7-e vyd. K., Libra, 2010. 720 p.
Content type: Conference Abstract
Vises i samlingene:Ⅸ Регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“ (2018)



Alle innførsler i DSpace er beskyttet av copyright