Link lub cytat. http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/26262

Tytuł: Зміна поведінки споживача в умовах розвитку інтернет технологій
Inne tytuły: Change of consumer behavior in terms of internet technologies development
Authors: Волков, Андрій
Volkov, Andrey
Akcesoria: Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана
Cytat: Волков А. Зміна поведінки споживача в умовах розвитку інтернет технологій / Андрій Волков // Матеріали Ⅸ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 9 листопада 2018 року. — Т. : ТНТУ, 2018. — С. 153–155. — («Теоретичні та прикладні аспекти маркетингової діяльності на ринку та в мережі Інтернет»).
Bibliographic description: Volkov A. (2018) Zmina povedinky spozhyvacha v umovakh rozvytku internet tekhnolohii [Change of consumer behavior in terms of internet technologies development]. Materialy Ⅸ Rehionalnoi naukovo-praktychnoi Internet-konferentsii molodykh vchenykh ta studentiv "Marketynhovi tekhnolohii pidpryiemstv v suchasnomu naukovo-tekhnichnomu seredovyshchi" (Tern., 9 November 2018), pp. 153-155 [in Ukrainian].
Część publikacji: Матеріали Ⅸ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2018
Konferencja/wydarzenie: Ⅸ Регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Journal/kolekcja: Матеріали Ⅸ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Data wydania: 9-lis-2018
Date of entry: 6-gru-2018
Wydawca: ТНТУ
TNTU
Place edycja: Тернопіль
Ternopil
Zakresu czasowego: 9 листопада 2018 року
9 November 2018
UDC: 339.1
Strony: 3
Zakres stron: 153-155
Główna strona: 153
Strona końcowa: 155
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/26262
Związane URL literatura: http://hvylya.net/news/exclusive/ukraintsyi-aktivno-perehodya-na-onlayn-shoping.html
Wykaz piśmiennictwa: 1. Украинцы активно переходят на онлайн-шопинг [Електронний ресурс]. Режим доступу: http://hvylya.net/news/exclusive/ukraintsyi-aktivno-perehodya-na-onlayn-shoping.html
2. Ламбен Жан-Жак. Стратегический маркетинг. Европейская перспектива [Текст]: пер. з франц. – СПб.: Наука, 1996. – 589 с.
References: 1. Ukraintsy aktivno perekhodiat na onlain-shopinh [Electronic resource]. Access mode: http://hvylya.net/news/exclusive/ukraintsyi-aktivno-perehodya-na-onlayn-shoping.html
2. Lamben Zhan-Zhak. Stratehicheskii marketinh. Evropeiskaia perspektiva [Text]: per. z frants, SPb., Nauka, 1996, 589 p.
Typ zawartości: Conference Abstract
Występuje w kolekcjach:Ⅸ Регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“ (2018)



Pozycje DSpace są chronione prawami autorskimi