Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/26262

Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВолков, Андрій
dc.contributor.authorVolkov, Andrey
dc.coverage.temporal9 листопада 2018 року
dc.coverage.temporal9 November 2018
dc.date.accessioned2018-12-06T10:02:05Z-
dc.date.available2018-12-06T10:02:05Z-
dc.date.created2018-11-09
dc.date.issued2018-11-09
dc.identifier.citationВолков А. Зміна поведінки споживача в умовах розвитку інтернет технологій / Андрій Волков // Матеріали Ⅸ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 9 листопада 2018 року. — Т. : ТНТУ, 2018. — С. 153–155. — («Теоретичні та прикладні аспекти маркетингової діяльності на ринку та в мережі Інтернет»).
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/26262-
dc.format.extent153-155
dc.language.isouk
dc.publisherТНТУ
dc.publisherTNTU
dc.relation.ispartofМатеріали Ⅸ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2018
dc.relation.urihttp://hvylya.net/news/exclusive/ukraintsyi-aktivno-perehodya-na-onlayn-shoping.html
dc.titleЗміна поведінки споживача в умовах розвитку інтернет технологій
dc.title.alternativeChange of consumer behavior in terms of internet technologies development
dc.typeConference Abstract
dc.coverage.placenameТернопіль
dc.coverage.placenameTernopil
dc.format.pages3
dc.subject.udc339.1
dc.relation.references1. Украинцы активно переходят на онлайн-шопинг [Електронний ресурс]. Режим доступу: http://hvylya.net/news/exclusive/ukraintsyi-aktivno-perehodya-na-onlayn-shoping.html
dc.relation.references2. Ламбен Жан-Жак. Стратегический маркетинг. Европейская перспектива [Текст]: пер. з франц. – СПб.: Наука, 1996. – 589 с.
dc.relation.referencesen1. Ukraintsy aktivno perekhodiat na onlain-shopinh [Electronic resource]. Access mode: http://hvylya.net/news/exclusive/ukraintsyi-aktivno-perehodya-na-onlayn-shoping.html
dc.relation.referencesen2. Lamben Zhan-Zhak. Stratehicheskii marketinh. Evropeiskaia perspektiva [Text]: per. z frants, SPb., Nauka, 1996, 589 p.
dc.identifier.citationenVolkov A. (2018) Zmina povedinky spozhyvacha v umovakh rozvytku internet tekhnolohii [Change of consumer behavior in terms of internet technologies development]. Materialy Ⅸ Rehionalnoi naukovo-praktychnoi Internet-konferentsii molodykh vchenykh ta studentiv "Marketynhovi tekhnolohii pidpryiemstv v suchasnomu naukovo-tekhnichnomu seredovyshchi" (Tern., 9 November 2018), pp. 153-155 [in Ukrainian].
dc.contributor.affiliationКиївський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана
dc.citation.journalTitleМатеріали Ⅸ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
dc.citation.spage153
dc.citation.epage155
dc.citation.conferenceⅨ Регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Розташовується у зібраннях:Ⅸ Регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“ (2018)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.