Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/26262

Назва: Зміна поведінки споживача в умовах розвитку інтернет технологій
Інші назви: Change of consumer behavior in terms of internet technologies development
Автори: Волков, Андрій
Volkov, Andrey
Приналежність: Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана
Бібліографічний опис: Волков А. Зміна поведінки споживача в умовах розвитку інтернет технологій / Андрій Волков // Матеріали Ⅸ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 9 листопада 2018 року. — Т. : ТНТУ, 2018. — С. 153–155. — («Теоретичні та прикладні аспекти маркетингової діяльності на ринку та в мережі Інтернет»).
Bibliographic description: Volkov A. (2018) Zmina povedinky spozhyvacha v umovakh rozvytku internet tekhnolohii [Change of consumer behavior in terms of internet technologies development]. Materialy Ⅸ Rehionalnoi naukovo-praktychnoi Internet-konferentsii molodykh vchenykh ta studentiv "Marketynhovi tekhnolohii pidpryiemstv v suchasnomu naukovo-tekhnichnomu seredovyshchi" (Tern., 9 November 2018), pp. 153-155 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Матеріали Ⅸ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2018
Конференція/захід: Ⅸ Регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Журнал/збірник: Матеріали Ⅸ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Дата публікації: 9-лис-2018
Дата внесення: 6-гру-2018
Видавництво: ТНТУ
TNTU
Місце видання, проведення: Тернопіль
Ternopil
Часове охоплення: 9 листопада 2018 року
9 November 2018
УДК: 339.1
Кількість сторінок: 3
Діапазон сторінок: 153-155
Початкова сторінка: 153
Кінцева сторінка: 155
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/26262
URL-посилання пов’язаного матеріалу: http://hvylya.net/news/exclusive/ukraintsyi-aktivno-perehodya-na-onlayn-shoping.html
Перелік літератури: 1. Украинцы активно переходят на онлайн-шопинг [Електронний ресурс]. Режим доступу: http://hvylya.net/news/exclusive/ukraintsyi-aktivno-perehodya-na-onlayn-shoping.html
2. Ламбен Жан-Жак. Стратегический маркетинг. Европейская перспектива [Текст]: пер. з франц. – СПб.: Наука, 1996. – 589 с.
References: 1. Ukraintsy aktivno perekhodiat na onlain-shopinh [Electronic resource]. Access mode: http://hvylya.net/news/exclusive/ukraintsyi-aktivno-perehodya-na-onlayn-shoping.html
2. Lamben Zhan-Zhak. Stratehicheskii marketinh. Evropeiskaia perspektiva [Text]: per. z frants, SPb., Nauka, 1996, 589 p.
Тип вмісту: Conference Abstract
Розташовується у зібраннях:Ⅸ Регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“ (2018)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.