Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/26256

ชื่อเรื่อง: PR як інструмент маркетингових комунікацій
ชื่อเรื่องอื่นๆ: PR as an marketing communications tool
ผู้แต่ง: Венгер, Юлія
Venger, Yuliia
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Bibliographic description (Ukraine): Венгер Ю. PR як інструмент маркетингових комунікацій / Юлія Венгер // Матеріали Ⅸ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 9 листопада 2018 року. — Т. : ТНТУ, 2018. — С. 12–13. — («Концептуальні аспекти розвитку економіки та маркетингу»).
Bibliographic description (International): Venger Y. (2018) PR yak instrument marketynhovykh komunikatsii [PR as an marketing communications tool]. Materialy Ⅸ Rehionalnoi naukovo-praktychnoi Internet-konferentsii molodykh vchenykh ta studentiv "Marketynhovi tekhnolohii pidpryiemstv v suchasnomu naukovo-tekhnichnomu seredovyshchi" (Tern., 9 November 2018), pp. 12-13 [in Ukrainian].
Is part of: Матеріали Ⅸ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2018
Conference/Event: Ⅸ Регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Journal/Collection: Матеріали Ⅸ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
วันที่เผยแพร่: 9-พฤศ-2018
Date of entry: 6-ธัน-2018
สำนักพิมพ์: ТНТУ
TNTU
Place of the edition/event: Тернопіль
Ternopil
Temporal Coverage: 9 листопада 2018 року
9 November 2018
UDC: 339.138
Number of pages: 2
Page range: 12-13
Start page: 12
End page: 13
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/26256
References (Ukraine): 1. Капитонов Є.А. Корпоративна культура і PR. – М.: МарТ, 2006. – 416 с.
References (International): 1. Kapytonov Ye.A. Korporatyvna kultura i PR, M., MarT, 2006, 416 p.
Content type: Conference Abstract
ปรากฏในกลุ่มข้อมูล:Ⅸ Регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“ (2018)

แฟ้มในรายการข้อมูลนี้:
แฟ้ม รายละเอียด ขนาดรูปแบบ 
MTPSS_2018_Venger_Y-PR_as_an_marketing_communications_12-13.pdf356,25 kBAdobe PDFดู/เปิด
MTPSS_2018_Venger_Y-PR_as_an_marketing_communications_12-13.djvu18,14 kBDjVuดู/เปิด
MTPSS_2018_Venger_Y-PR_as_an_marketing_communications_12-13__COVER.png263,01 kBimage/pngดู/เปิด


รายการทั้งหมดในระบบคิดีได้รับการคุ้มครองลิขสิทธิ์ มีการสงวนสิทธิ์เว้นแต่ที่ระบุไว้เป็นอื่น