Bu öğeden alıntı yapmak, öğeye bağlanmak için bu tanımlayıcıyı kullanınız: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/26256

Tüm üstveri kaydı
Dublin Core AlanıDeğerDil
dc.contributor.authorВенгер, Юлія
dc.contributor.authorVenger, Yuliia
dc.coverage.temporal9 листопада 2018 року
dc.coverage.temporal9 November 2018
dc.date.accessioned2018-12-06T10:02:05Z-
dc.date.available2018-12-06T10:02:05Z-
dc.date.created2018-11-09
dc.date.issued2018-11-09
dc.identifier.citationВенгер Ю. PR як інструмент маркетингових комунікацій / Юлія Венгер // Матеріали Ⅸ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 9 листопада 2018 року. — Т. : ТНТУ, 2018. — С. 12–13. — («Концептуальні аспекти розвитку економіки та маркетингу»).
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/26256-
dc.format.extent12-13
dc.language.isouk
dc.publisherТНТУ
dc.publisherTNTU
dc.relation.ispartofМатеріали Ⅸ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2018
dc.titlePR як інструмент маркетингових комунікацій
dc.title.alternativePR as an marketing communications tool
dc.typeConference Abstract
dc.coverage.placenameТернопіль
dc.coverage.placenameTernopil
dc.format.pages2
dc.subject.udc339.138
dc.relation.references1. Капитонов Є.А. Корпоративна культура і PR. – М.: МарТ, 2006. – 416 с.
dc.relation.referencesen1. Kapytonov Ye.A. Korporatyvna kultura i PR, M., MarT, 2006, 416 p.
dc.identifier.citationenVenger Y. (2018) PR yak instrument marketynhovykh komunikatsii [PR as an marketing communications tool]. Materialy Ⅸ Rehionalnoi naukovo-praktychnoi Internet-konferentsii molodykh vchenykh ta studentiv "Marketynhovi tekhnolohii pidpryiemstv v suchasnomu naukovo-tekhnichnomu seredovyshchi" (Tern., 9 November 2018), pp. 12-13 [in Ukrainian].
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
dc.citation.journalTitleМатеріали Ⅸ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
dc.citation.spage12
dc.citation.epage13
dc.citation.conferenceⅨ Регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Koleksiyonlarda Görünür:Ⅸ Регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“ (2018)



DSpace'deki bütün öğeler, aksi belirtilmedikçe, tüm hakları saklı tutulmak şartıyla telif hakkı ile korunmaktadır.