Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/26256

Назва: PR як інструмент маркетингових комунікацій
Інші назви: PR as an marketing communications tool
Автори: Венгер, Юлія
Venger, Yuliia
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Бібліографічний опис: Венгер Ю. PR як інструмент маркетингових комунікацій / Юлія Венгер // Матеріали Ⅸ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 9 листопада 2018 року. — Т. : ТНТУ, 2018. — С. 12–13. — («Концептуальні аспекти розвитку економіки та маркетингу»).
Bibliographic description: Venger Y. (2018) PR yak instrument marketynhovykh komunikatsii [PR as an marketing communications tool]. Materialy Ⅸ Rehionalnoi naukovo-praktychnoi Internet-konferentsii molodykh vchenykh ta studentiv "Marketynhovi tekhnolohii pidpryiemstv v suchasnomu naukovo-tekhnichnomu seredovyshchi" (Tern., 9 November 2018), pp. 12-13 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Матеріали Ⅸ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2018
Конференція/захід: Ⅸ Регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Журнал/збірник: Матеріали Ⅸ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Дата публікації: 9-лис-2018
Дата внесення: 6-гру-2018
Видавництво: ТНТУ
TNTU
Місце видання, проведення: Тернопіль
Ternopil
Часове охоплення: 9 листопада 2018 року
9 November 2018
УДК: 339.138
Кількість сторінок: 2
Діапазон сторінок: 12-13
Початкова сторінка: 12
Кінцева сторінка: 13
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/26256
Перелік літератури: 1. Капитонов Є.А. Корпоративна культура і PR. – М.: МарТ, 2006. – 416 с.
References: 1. Kapytonov Ye.A. Korporatyvna kultura i PR, M., MarT, 2006, 416 p.
Тип вмісту: Conference Abstract
Розташовується у зібраннях:Ⅸ Регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“ (2018)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.