กรุณาใช้ตัวระบุนี้เพื่ออ้างอิงหรือเชื่อมต่อรายการนี้: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/26230

ชื่อเรื่อง: Інновація як фактор підвищення конкурентоспроможності підприємства
ชื่อเรื่องอื่นๆ: Innovation as factor of increasing competitiveness of the enterprise
ผู้แต่ง: Полегонька, Наталя
Polehonka, Natalia
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Bibliographic description (Ukraine): Полегонька Н. Інновація як фактор підвищення конкурентоспроможності підприємства / Наталя Полегонька // Матеріали Ⅸ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 9 листопада 2018 року. — Т. : ТНТУ, 2018. — С. 92–93. — («Інноваційні технології в контексті забезпечення конкурентоспроможності підприємства»).
Bibliographic description (International): Polehonka N. (2018) Innovatsiia yak faktor pidvyshchennia konkurentospromozhnosti pidpryiemstva [Innovation as factor of increasing competitiveness of the enterprise]. Materialy Ⅸ Rehionalnoi naukovo-praktychnoi Internet-konferentsii molodykh vchenykh ta studentiv "Marketynhovi tekhnolohii pidpryiemstv v suchasnomu naukovo-tekhnichnomu seredovyshchi" (Tern., 9 November 2018), pp. 92-93 [in Ukrainian].
Is part of: Матеріали Ⅸ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2018
Conference/Event: Ⅸ Регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Journal/Collection: Матеріали Ⅸ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
วันที่เผยแพร่: 9-พฤศ-2018
Date of entry: 6-ธัน-2018
สำนักพิมพ์: ТНТУ
TNTU
Place of the edition/event: Тернопіль
Ternopil
Temporal Coverage: 9 листопада 2018 року
9 November 2018
UDC: 339
Number of pages: 2
Page range: 92-93
Start page: 92
End page: 93
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/26230
References (Ukraine): 1. Говоруха, Ж.А. Питання розвитку інноваційної діяльності підприємств України / Ж.А. Говоруха // Актуальні проблеми економіки. – 2013. – № 8. – С. 107-115.
2. Porter M. E. On competition and strategy / M.E. Porter // A Harvard Business Review Paperback. – 1991.
References (International): 1. Hovorukha, Zh.A. Pytannia rozvytku innovatsiinoi diialnosti pidpryiemstv Ukrainy, Zh.A. Hovorukha, Aktualni problemy ekonomiky, 2013, No 8, P. 107-115.
2. Porter M. E. On competition and strategy, M.E. Porter, A Harvard Business Review Paperback, 1991.
Content type: Conference Abstract
ปรากฏในกลุ่มข้อมูล:Ⅸ Регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“ (2018)

แฟ้มในรายการข้อมูลนี้:
แฟ้ม รายละเอียด ขนาดรูปแบบ 
MTPSS_2018_Polehonka_N-Innovation_as_factor_of_92-93.pdf357,2 kBAdobe PDFดู/เปิด
MTPSS_2018_Polehonka_N-Innovation_as_factor_of_92-93.djvu20,7 kBDjVuดู/เปิด
MTPSS_2018_Polehonka_N-Innovation_as_factor_of_92-93__COVER.png268,75 kBimage/pngดู/เปิด


รายการทั้งหมดในระบบคิดีได้รับการคุ้มครองลิขสิทธิ์ มีการสงวนสิทธิ์เว้นแต่ที่ระบุไว้เป็นอื่น