Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/26230

Назва: Інновація як фактор підвищення конкурентоспроможності підприємства
Інші назви: Innovation as factor of increasing competitiveness of the enterprise
Автори: Полегонька, Наталя
Polehonka, Natalia
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Бібліографічний опис: Полегонька Н. Інновація як фактор підвищення конкурентоспроможності підприємства / Наталя Полегонька // Матеріали Ⅸ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 9 листопада 2018 року. — Т. : ТНТУ, 2018. — С. 92–93. — («Інноваційні технології в контексті забезпечення конкурентоспроможності підприємства»).
Bibliographic description: Polehonka N. (2018) Innovatsiia yak faktor pidvyshchennia konkurentospromozhnosti pidpryiemstva [Innovation as factor of increasing competitiveness of the enterprise]. Materialy Ⅸ Rehionalnoi naukovo-praktychnoi Internet-konferentsii molodykh vchenykh ta studentiv "Marketynhovi tekhnolohii pidpryiemstv v suchasnomu naukovo-tekhnichnomu seredovyshchi" (Tern., 9 November 2018), pp. 92-93 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Матеріали Ⅸ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2018
Конференція/захід: Ⅸ Регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Журнал/збірник: Матеріали Ⅸ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Дата публікації: 9-лис-2018
Дата внесення: 6-гру-2018
Видавництво: ТНТУ
TNTU
Місце видання, проведення: Тернопіль
Ternopil
Часове охоплення: 9 листопада 2018 року
9 November 2018
УДК: 339
Кількість сторінок: 2
Діапазон сторінок: 92-93
Початкова сторінка: 92
Кінцева сторінка: 93
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/26230
Перелік літератури: 1. Говоруха, Ж.А. Питання розвитку інноваційної діяльності підприємств України / Ж.А. Говоруха // Актуальні проблеми економіки. – 2013. – № 8. – С. 107-115.
2. Porter M. E. On competition and strategy / M.E. Porter // A Harvard Business Review Paperback. – 1991.
References: 1. Hovorukha, Zh.A. Pytannia rozvytku innovatsiinoi diialnosti pidpryiemstv Ukrainy, Zh.A. Hovorukha, Aktualni problemy ekonomiky, 2013, No 8, P. 107-115.
2. Porter M. E. On competition and strategy, M.E. Porter, A Harvard Business Review Paperback, 1991.
Тип вмісту: Conference Abstract
Розташовується у зібраннях:Ⅸ Регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“ (2018)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.