Bu öğeden alıntı yapmak, öğeye bağlanmak için bu tanımlayıcıyı kullanınız: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/26198

Başlık: Організаційна структура управління маркетингом на підприємстві: сутність, елементи, критерії вибору
Diğer Başlıklar: Organization structure of management marketing on enterprise: essence, elements, criteria of choice
Yazarlar: Крет, Тетяна
Бурліцька, Оксана Петрівна
Kret, Tatyana
Burlitska, Oksana
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Bibliographic description (Ukraine): Крет Т. Організаційна структура управління маркетингом на підприємстві: сутність, елементи, критерії вибору / Тетяна Крет, Оксана Бурліцька // Матеріали Ⅸ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 9 листопада 2018 року. — Т. : ТНТУ, 2018. — С. 32–33. — («Концептуальні аспекти розвитку економіки та маркетингу»).
Bibliographic description (International): Kret T., Burlitska O. (2018) Orhanizatsiina struktura upravlinnia marketynhom na pidpryiemstvi: sutnist, elementy, kryterii vyboru [Organization structure of management marketing on enterprise: essence, elements, criteria of choice]. Materialy Ⅸ Rehionalnoi naukovo-praktychnoi Internet-konferentsii molodykh vchenykh ta studentiv "Marketynhovi tekhnolohii pidpryiemstv v suchasnomu naukovo-tekhnichnomu seredovyshchi" (Tern., 9 November 2018), pp. 32-33 [in Ukrainian].
Is part of: Матеріали Ⅸ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2018
Conference/Event: Ⅸ Регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Journal/Collection: Матеріали Ⅸ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Yayın Tarihi: 9-Kas-2018
Date of entry: 6-Ara-2018
Yayıncı: ТНТУ
TNTU
Place of the edition/event: Тернопіль
Ternopil
Temporal Coverage: 9 листопада 2018 року
9 November 2018
UDC: 339.13
Number of pages: 2
Page range: 32-33
Start page: 32
End page: 33
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/26198
Content type: Conference Abstract
Koleksiyonlarda Görünür:Ⅸ Регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“ (2018)



DSpace'deki bütün öğeler, aksi belirtilmedikçe, tüm hakları saklı tutulmak şartıyla telif hakkı ile korunmaktadır.