Link lub cytat. http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/26198

Tytuł: Організаційна структура управління маркетингом на підприємстві: сутність, елементи, критерії вибору
Inne tytuły: Organization structure of management marketing on enterprise: essence, elements, criteria of choice
Authors: Крет, Тетяна
Бурліцька, Оксана Петрівна
Kret, Tatyana
Burlitska, Oksana
Akcesoria: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Cytat: Крет Т. Організаційна структура управління маркетингом на підприємстві: сутність, елементи, критерії вибору / Тетяна Крет, Оксана Бурліцька // Матеріали Ⅸ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 9 листопада 2018 року. — Т. : ТНТУ, 2018. — С. 32–33. — («Концептуальні аспекти розвитку економіки та маркетингу»).
Bibliographic description: Kret T., Burlitska O. (2018) Orhanizatsiina struktura upravlinnia marketynhom na pidpryiemstvi: sutnist, elementy, kryterii vyboru [Organization structure of management marketing on enterprise: essence, elements, criteria of choice]. Materialy Ⅸ Rehionalnoi naukovo-praktychnoi Internet-konferentsii molodykh vchenykh ta studentiv "Marketynhovi tekhnolohii pidpryiemstv v suchasnomu naukovo-tekhnichnomu seredovyshchi" (Tern., 9 November 2018), pp. 32-33 [in Ukrainian].
Część publikacji: Матеріали Ⅸ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2018
Konferencja/wydarzenie: Ⅸ Регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Journal/kolekcja: Матеріали Ⅸ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Data wydania: 9-lis-2018
Date of entry: 6-gru-2018
Wydawca: ТНТУ
TNTU
Place edycja: Тернопіль
Ternopil
Zakresu czasowego: 9 листопада 2018 року
9 November 2018
UDC: 339.13
Strony: 2
Zakres stron: 32-33
Główna strona: 32
Strona końcowa: 33
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/26198
Typ zawartości: Conference Abstract
Występuje w kolekcjach:Ⅸ Регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“ (2018)



Pozycje DSpace są chronione prawami autorskimi