このアイテムの引用には次の識別子を使用してください: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/26194

タイトル: Крауд–маркетинг
その他のタイトル: Crowd-marketing
著者: Дишлюк, Наталя
Dyshliuk, Natalia
Affiliation: ДВНЗ «Тернопільський коледж харчових технологій і торгівлі»
Bibliographic description (Ukraine): Дишлюк Н. Крауд–маркетинг / Наталя Дишлюк // Матеріали Ⅸ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 9 листопада 2018 року. — Т. : ТНТУ, 2018. — С. 24–25. — («Концептуальні аспекти розвитку економіки та маркетингу»).
Bibliographic description (International): Dyshliuk N. (2018) Kraud–marketinh [Crowd-marketing]. Materialy Ⅸ Rehionalnoi naukovo-praktychnoi Internet-konferentsii molodykh vchenykh ta studentiv "Marketynhovi tekhnolohii pidpryiemstv v suchasnomu naukovo-tekhnichnomu seredovyshchi" (Tern., 9 November 2018), pp. 24-25 [in Ukrainian].
Is part of: Матеріали Ⅸ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2018
Conference/Event: Ⅸ Регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Journal/Collection: Матеріали Ⅸ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
発行日: 9-11月-2018
Date of entry: 6-12月-2018
出版者: ТНТУ
TNTU
Place of the edition/event: Тернопіль
Ternopil
Temporal Coverage: 9 листопада 2018 року
9 November 2018
UDC: 339.13
Number of pages: 2
Page range: 24-25
Start page: 24
End page: 25
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/26194
References (Ukraine): 1. Алексунин В.А., Родигина В.В. Электронная коммерция и маркетинг в Интернете: Учеб. пособие / В.А. Алексунин, В.В. Родигина. – М.: Дашков и К, 2005. – 216 с.
2. Буренина Т. А. Маркетинг на базе Интернет-технологий / Т.А. Буренина. - М.: Фирма Благовест-В, 2005. - 151 с.
References (International): 1. Aleksunin V.A., Rodihina V.V. Elektronnaia kommertsiia i marketinh v Internete: Ucheb. posobie, V.A. Aleksunin, V.V. Rodihina, M., Dashkov i K, 2005, 216 p.
2. Burenina T. A. Marketinh na baze Internet-tekhnolohii, T.A. Burenina, M., Firma Blahovest-V, 2005, 151 p.
Content type: Conference Abstract
出現コレクション:Ⅸ Регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“ (2018)

このアイテムのファイル:
ファイル 記述 サイズフォーマット 
MTPSS_2018_Dyshliuk_N-Crowd_marketing_24-25.pdf380,55 kBAdobe PDF見る/開く
MTPSS_2018_Dyshliuk_N-Crowd_marketing_24-25.djvu18,62 kBDjVu見る/開く
MTPSS_2018_Dyshliuk_N-Crowd_marketing_24-25__COVER.png252,6 kBimage/png見る/開く


このリポジトリに保管されているアイテムはすべて著作権により保護されています。