Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/26194

Назва: Крауд–маркетинг
Інші назви: Crowd-marketing
Автори: Дишлюк, Наталя
Dyshliuk, Natalia
Приналежність: ДВНЗ «Тернопільський коледж харчових технологій і торгівлі»
Бібліографічний опис: Дишлюк Н. Крауд–маркетинг / Наталя Дишлюк // Матеріали Ⅸ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 9 листопада 2018 року. — Т. : ТНТУ, 2018. — С. 24–25. — («Концептуальні аспекти розвитку економіки та маркетингу»).
Bibliographic description: Dyshliuk N. (2018) Kraud–marketinh [Crowd-marketing]. Materialy Ⅸ Rehionalnoi naukovo-praktychnoi Internet-konferentsii molodykh vchenykh ta studentiv "Marketynhovi tekhnolohii pidpryiemstv v suchasnomu naukovo-tekhnichnomu seredovyshchi" (Tern., 9 November 2018), pp. 24-25 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Матеріали Ⅸ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2018
Конференція/захід: Ⅸ Регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Журнал/збірник: Матеріали Ⅸ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Дата публікації: 9-лис-2018
Дата внесення: 6-гру-2018
Видавництво: ТНТУ
TNTU
Місце видання, проведення: Тернопіль
Ternopil
Часове охоплення: 9 листопада 2018 року
9 November 2018
УДК: 339.13
Кількість сторінок: 2
Діапазон сторінок: 24-25
Початкова сторінка: 24
Кінцева сторінка: 25
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/26194
Перелік літератури: 1. Алексунин В.А., Родигина В.В. Электронная коммерция и маркетинг в Интернете: Учеб. пособие / В.А. Алексунин, В.В. Родигина. – М.: Дашков и К, 2005. – 216 с.
2. Буренина Т. А. Маркетинг на базе Интернет-технологий / Т.А. Буренина. - М.: Фирма Благовест-В, 2005. - 151 с.
References: 1. Aleksunin V.A., Rodihina V.V. Elektronnaia kommertsiia i marketinh v Internete: Ucheb. posobie, V.A. Aleksunin, V.V. Rodihina, M., Dashkov i K, 2005, 216 p.
2. Burenina T. A. Marketinh na baze Internet-tekhnolohii, T.A. Burenina, M., Firma Blahovest-V, 2005, 151 p.
Тип вмісту: Conference Abstract
Розташовується у зібраннях:Ⅸ Регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“ (2018)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.