Моля, използвайте този идентификатор за цитиране или линк към този публикация: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/26194

Заглавие: Крауд–маркетинг
Други Заглавия: Crowd-marketing
Автори: Дишлюк, Наталя
Dyshliuk, Natalia
Affiliation: ДВНЗ «Тернопільський коледж харчових технологій і торгівлі»
Bibliographic description (Ukraine): Дишлюк Н. Крауд–маркетинг / Наталя Дишлюк // Матеріали Ⅸ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 9 листопада 2018 року. — Т. : ТНТУ, 2018. — С. 24–25. — («Концептуальні аспекти розвитку економіки та маркетингу»).
Bibliographic description (International): Dyshliuk N. (2018) Kraud–marketinh [Crowd-marketing]. Materialy Ⅸ Rehionalnoi naukovo-praktychnoi Internet-konferentsii molodykh vchenykh ta studentiv "Marketynhovi tekhnolohii pidpryiemstv v suchasnomu naukovo-tekhnichnomu seredovyshchi" (Tern., 9 November 2018), pp. 24-25 [in Ukrainian].
Is part of: Матеріали Ⅸ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2018
Conference/Event: Ⅸ Регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Journal/Collection: Матеріали Ⅸ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Дата на Публикуване: 9-Ное-2018
Date of entry: 6-Дек-2018
Издател: ТНТУ
TNTU
Place of the edition/event: Тернопіль
Ternopil
Temporal Coverage: 9 листопада 2018 року
9 November 2018
UDC: 339.13
Number of pages: 2
Page range: 24-25
Start page: 24
End page: 25
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/26194
References (Ukraine): 1. Алексунин В.А., Родигина В.В. Электронная коммерция и маркетинг в Интернете: Учеб. пособие / В.А. Алексунин, В.В. Родигина. – М.: Дашков и К, 2005. – 216 с.
2. Буренина Т. А. Маркетинг на базе Интернет-технологий / Т.А. Буренина. - М.: Фирма Благовест-В, 2005. - 151 с.
References (International): 1. Aleksunin V.A., Rodihina V.V. Elektronnaia kommertsiia i marketinh v Internete: Ucheb. posobie, V.A. Aleksunin, V.V. Rodihina, M., Dashkov i K, 2005, 216 p.
2. Burenina T. A. Marketinh na baze Internet-tekhnolohii, T.A. Burenina, M., Firma Blahovest-V, 2005, 151 p.
Content type: Conference Abstract
Показва се в Колекции:Ⅸ Регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“ (2018)



Публикацияте в DSpace са защитени с авторско право, с всички права запазени, освен ако не е указно друго.