Palun kasuta seda identifikaatorit viitamiseks ja linkimiseks: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/26182

Títol: Інноваційний маркетинг у діяльності промислового підприємства
Altres títols: Innovative marketing in the activity of the ind ustrial enterprice
Autor: Лісова, Ірина
Lisova, Iryna
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Bibliographic description (Ukraine): Лісова І. Інноваційний маркетинг у діяльності промислового підприємства / Ірина Лісова // Матеріали Ⅸ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 9 листопада 2018 року. — Т. : ТНТУ, 2018. — С. 226–228. — («Управління потенціалом інноваційного розвитку підприємства на засадах маркетингу»).
Bibliographic description (International): Lisova I. (2018) Innovatsiinyi marketynh u diialnosti promyslovoho pidpryiemstva [Innovative marketing in the activity of the ind ustrial enterprice]. Materialy Ⅸ Rehionalnoi naukovo-praktychnoi Internet-konferentsii molodykh vchenykh ta studentiv "Marketynhovi tekhnolohii pidpryiemstv v suchasnomu naukovo-tekhnichnomu seredovyshchi" (Tern., 9 November 2018), pp. 226-228 [in Ukrainian].
Is part of: Матеріали Ⅸ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2018
Conference/Event: Ⅸ Регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Journal/Collection: Матеріали Ⅸ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Data de publicació: 9-de -2018
Date of entry: 6-de -2018
Editorial: ТНТУ
TNTU
Place of the edition/event: Тернопіль
Ternopil
Temporal Coverage: 9 листопада 2018 року
9 November 2018
UDC: 339.13
Number of pages: 3
Page range: 226-228
Start page: 226
End page: 228
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/26182
References (Ukraine): 1. Котлер Ф. Маркетинг менеджмент: пер. с англ. / под ред. С.Г. Божук. / Ф. Котлер. – СПб.: Питер, 2006. – 464 с.
2. Інноваційний маркетинг як засіб підвищення / М.Я. Матвіїв // Інноваційний маркетинг підприємств: монографія / М.Я. Матвіїв, І.М. Білецька, Ю.П. Гуменюк, С.В. Даниленко; за наук. ред. М.Я. Матвіїва. – Тернопіль: ТНЕУ, 2014. – С. 71-85.
References (International): 1. Kotler F. Marketinh menedzhment: transl. from English, ed. S.H. Bozhuk., F. Kotler, SPb., Piter, 2006, 464 p.
2. Innovatsiinyi marketynh yak zasib pidvyshchennia, M.Ya. Matviiv, Innovatsiinyi marketynh pidpryiemstv: monograph, M.Ya. Matviiv, I.M. Biletska, Yu.P. Humeniuk, S.V. Danylenko; za nauk. red. M.Ya. Matviiva, Ternopil: TNEU, 2014, P. 71-85.
Content type: Conference Abstract
Apareix a les col·leccions:Ⅸ Регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“ (2018)



Els ítems de DSpace es troben protegits per copyright, amb tots els drets reservats, sempre i quan no s’indiqui el contrari.