Link lub cytat. http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/26177

Tytuł: Сучасні тенденції розвитку глобальних маркетингових стратегій бізнесу
Inne tytuły: Modern trends of developing global marketing strategies of business
Authors: Гринчук, Аліна
Grinchuk, Alina
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Bibliographic description (Ukraine): Гринчук А. Сучасні тенденції розвитку глобальних маркетингових стратегій бізнесу / Аліна Гринчук // Матеріали Ⅸ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 9 листопада 2018 року. — Т. : ТНТУ, 2018. — С. 218–219. — («Управління потенціалом інноваційного розвитку підприємства на засадах маркетингу»).
Bibliographic description (International): Grinchuk A. (2018) Suchasni tendentsii rozvytku hlobalnykh marketynhovykh stratehii biznesu [Modern trends of developing global marketing strategies of business]. Materialy Ⅸ Rehionalnoi naukovo-praktychnoi Internet-konferentsii molodykh vchenykh ta studentiv "Marketynhovi tekhnolohii pidpryiemstv v suchasnomu naukovo-tekhnichnomu seredovyshchi" (Tern., 9 November 2018), pp. 218-219 [in Ukrainian].
Część publikacji: Матеріали Ⅸ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2018
Konferencja/wydarzenie: Ⅸ Регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Journal/kolekcja: Матеріали Ⅸ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Data wydania: 9-lis-2018
Date of entry: 6-gru-2018
Wydawca: ТНТУ
TNTU
Place edycja: Тернопіль
Ternopil
Zakresu czasowego: 9 листопада 2018 року
9 November 2018
UDC: 339.13
Strony: 2
Zakres stron: 218-219
Główna strona: 218
Strona końcowa: 219
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/26177
Związane URL literatura: http://internet-advance.ru/mezhdunarodnaya-reklama/106-globalniy-brend.html
http://www.strategy.com.ua/Articles/Content?Id=210
http://www.strategy.com.ua/Articles/Content?Id=1519
Wykaz piśmiennictwa: 1. Глобальный бренд: понятие, виды, особенности продвижения на международном рынке [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://internet-advance.ru/mezhdunarodnaya-reklama/106-globalniy-brend.html
2. Глокальный маркетинг. Стратегии [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.strategy.com.ua/Articles/Content?Id=210
3. Тренды и вызовы 2013 [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.strategy.com.ua/Articles/Content?Id=1519
References: 1. Hlobalnyi brend: poniatie, vidy, osobennosti prodvizheniia na mezhdunarodnom rynke [Electronic resource], Access mode: http://internet-advance.ru/mezhdunarodnaya-reklama/106-globalniy-brend.html
2. Hlokalnyi marketinh. Stratehii [Electronic resource], Access mode: http://www.strategy.com.ua/Articles/Content?Id=210
3. Trendy i vyzovy 2013 [Electronic resource], Access mode: http://www.strategy.com.ua/Articles/Content?Id=1519
Typ zawartości: Conference Abstract
Występuje w kolekcjach:Ⅸ Регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“ (2018)



Pozycje DSpace są chronione prawami autorskimi