Bu öğeden alıntı yapmak, öğeye bağlanmak için bu tanımlayıcıyı kullanınız: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/26177

Tüm üstveri kaydı
Dublin Core AlanıDeğerDil
dc.contributor.authorГринчук, Аліна
dc.contributor.authorGrinchuk, Alina
dc.coverage.temporal9 листопада 2018 року
dc.coverage.temporal9 November 2018
dc.date.accessioned2018-12-06T10:01:51Z-
dc.date.available2018-12-06T10:01:51Z-
dc.date.created2018-11-09
dc.date.issued2018-11-09
dc.identifier.citationГринчук А. Сучасні тенденції розвитку глобальних маркетингових стратегій бізнесу / Аліна Гринчук // Матеріали Ⅸ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 9 листопада 2018 року. — Т. : ТНТУ, 2018. — С. 218–219. — («Управління потенціалом інноваційного розвитку підприємства на засадах маркетингу»).
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/26177-
dc.format.extent218-219
dc.language.isouk
dc.publisherТНТУ
dc.publisherTNTU
dc.relation.ispartofМатеріали Ⅸ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2018
dc.relation.urihttp://internet-advance.ru/mezhdunarodnaya-reklama/106-globalniy-brend.html
dc.relation.urihttp://www.strategy.com.ua/Articles/Content?Id=210
dc.relation.urihttp://www.strategy.com.ua/Articles/Content?Id=1519
dc.titleСучасні тенденції розвитку глобальних маркетингових стратегій бізнесу
dc.title.alternativeModern trends of developing global marketing strategies of business
dc.typeConference Abstract
dc.coverage.placenameТернопіль
dc.coverage.placenameTernopil
dc.format.pages2
dc.subject.udc339.13
dc.relation.references1. Глобальный бренд: понятие, виды, особенности продвижения на международном рынке [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://internet-advance.ru/mezhdunarodnaya-reklama/106-globalniy-brend.html
dc.relation.references2. Глокальный маркетинг. Стратегии [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.strategy.com.ua/Articles/Content?Id=210
dc.relation.references3. Тренды и вызовы 2013 [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.strategy.com.ua/Articles/Content?Id=1519
dc.relation.referencesen1. Hlobalnyi brend: poniatie, vidy, osobennosti prodvizheniia na mezhdunarodnom rynke [Electronic resource], Access mode: http://internet-advance.ru/mezhdunarodnaya-reklama/106-globalniy-brend.html
dc.relation.referencesen2. Hlokalnyi marketinh. Stratehii [Electronic resource], Access mode: http://www.strategy.com.ua/Articles/Content?Id=210
dc.relation.referencesen3. Trendy i vyzovy 2013 [Electronic resource], Access mode: http://www.strategy.com.ua/Articles/Content?Id=1519
dc.identifier.citationenGrinchuk A. (2018) Suchasni tendentsii rozvytku hlobalnykh marketynhovykh stratehii biznesu [Modern trends of developing global marketing strategies of business]. Materialy Ⅸ Rehionalnoi naukovo-praktychnoi Internet-konferentsii molodykh vchenykh ta studentiv "Marketynhovi tekhnolohii pidpryiemstv v suchasnomu naukovo-tekhnichnomu seredovyshchi" (Tern., 9 November 2018), pp. 218-219 [in Ukrainian].
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
dc.citation.journalTitleМатеріали Ⅸ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
dc.citation.spage218
dc.citation.epage219
dc.citation.conferenceⅨ Регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Koleksiyonlarda Görünür:Ⅸ Регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“ (2018)



DSpace'deki bütün öğeler, aksi belirtilmedikçe, tüm hakları saklı tutulmak şartıyla telif hakkı ile korunmaktadır.