Mesedez, erabili identifikatzaile hau item hau aipatzeko edo estekatzeko: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/26171

Tytuł: Виникнення конфліктів у маркетингових збутових каналах
Inne tytuły: Conclusion of conflicts in marketing supply channels
Authors: Фалович, Володимир Андрійович
Ціх, Галина Володимирівна
Falovych, Volodymyr
Tsikh, Halyna
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Bibliographic description (Ukraine): Фалович В. А. Виникнення конфліктів у маркетингових збутових каналах / Володимир Фалович, Галина Ціх // Матеріали Ⅸ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 9 листопада 2018 року. — Т. : ТНТУ, 2018. — С. 206–207. — («Теоретичні та прикладні аспекти маркетингової діяльності на ринку та в мережі Інтернет»).
Bibliographic description (International): Falovych V., Tsikh H. (2018) Vynyknennia konfliktiv u marketynhovykh zbutovykh kanalakh [Conclusion of conflicts in marketing supply channels]. Materialy Ⅸ Rehionalnoi naukovo-praktychnoi Internet-konferentsii molodykh vchenykh ta studentiv "Marketynhovi tekhnolohii pidpryiemstv v suchasnomu naukovo-tekhnichnomu seredovyshchi" (Tern., 9 November 2018), pp. 206-207 [in Ukrainian].
Część publikacji: Матеріали Ⅸ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2018
Konferencja/wydarzenie: Ⅸ Регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Journal/kolekcja: Матеріали Ⅸ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Data wydania: 9-lis-2018
Date of entry: 6-gru-2018
Wydawca: ТНТУ
TNTU
Place edycja: Тернопіль
Ternopil
Zakresu czasowego: 9 листопада 2018 року
9 November 2018
UDC: 339.13
Strony: 2
Zakres stron: 206-207
Główna strona: 206
Strona końcowa: 207
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/26171
Wykaz piśmiennictwa: 1. Фалович В.А. Розвиток емерджентних властивостей ланцюга поставок інвестиційних товарів. Тернопіль, ФОП Паляниця В.А., 2018. 266с.
References: 1. Falovych V.A. Rozvytok emerdzhentnykh vlastyvostei lantsiuha postavok investytsiinykh tovariv. Ternopil, FOP Palianytsia V.A., 2018. 266p.
Typ zawartości: Conference Abstract
Występuje w kolekcjach:Ⅸ Регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“ (2018)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.