Bu öğeden alıntı yapmak, öğeye bağlanmak için bu tanımlayıcıyı kullanınız: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/26171

Tüm üstveri kaydı
Dublin Core AlanıDeğerDil
dc.contributor.authorФалович, Володимир Андрійович
dc.contributor.authorЦіх, Галина Володимирівна
dc.contributor.authorFalovych, Volodymyr
dc.contributor.authorTsikh, Halyna
dc.coverage.temporal9 листопада 2018 року
dc.coverage.temporal9 November 2018
dc.date.accessioned2018-12-06T10:01:50Z-
dc.date.available2018-12-06T10:01:50Z-
dc.date.created2018-11-09
dc.date.issued2018-11-09
dc.identifier.citationФалович В. А. Виникнення конфліктів у маркетингових збутових каналах / Володимир Фалович, Галина Ціх // Матеріали Ⅸ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 9 листопада 2018 року. — Т. : ТНТУ, 2018. — С. 206–207. — («Теоретичні та прикладні аспекти маркетингової діяльності на ринку та в мережі Інтернет»).
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/26171-
dc.format.extent206-207
dc.language.isouk
dc.publisherТНТУ
dc.publisherTNTU
dc.relation.ispartofМатеріали Ⅸ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2018
dc.titleВиникнення конфліктів у маркетингових збутових каналах
dc.title.alternativeConclusion of conflicts in marketing supply channels
dc.typeConference Abstract
dc.coverage.placenameТернопіль
dc.coverage.placenameTernopil
dc.format.pages2
dc.subject.udc339.13
dc.relation.references1. Фалович В.А. Розвиток емерджентних властивостей ланцюга поставок інвестиційних товарів. Тернопіль, ФОП Паляниця В.А., 2018. 266с.
dc.relation.referencesen1. Falovych V.A. Rozvytok emerdzhentnykh vlastyvostei lantsiuha postavok investytsiinykh tovariv. Ternopil, FOP Palianytsia V.A., 2018. 266p.
dc.identifier.citationenFalovych V., Tsikh H. (2018) Vynyknennia konfliktiv u marketynhovykh zbutovykh kanalakh [Conclusion of conflicts in marketing supply channels]. Materialy Ⅸ Rehionalnoi naukovo-praktychnoi Internet-konferentsii molodykh vchenykh ta studentiv "Marketynhovi tekhnolohii pidpryiemstv v suchasnomu naukovo-tekhnichnomu seredovyshchi" (Tern., 9 November 2018), pp. 206-207 [in Ukrainian].
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
dc.citation.journalTitleМатеріали Ⅸ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
dc.citation.spage206
dc.citation.epage207
dc.citation.conferenceⅨ Регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Koleksiyonlarda Görünür:Ⅸ Регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“ (2018)



DSpace'deki bütün öğeler, aksi belirtilmedikçe, tüm hakları saklı tutulmak şartıyla telif hakkı ile korunmaktadır.