Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/25194

Назва: Івент-маркетинг
Інші назви: Event marketing
Автори: Мащак, А.
Шпилик, С.
Mashchak, A.
Shpylyk, S.
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Ternopil Ivan Pul’uj National Technical University
Бібліографічний опис: Мащак А. Івент-маркетинг / Мащак А., Шпилик С. // Збірник тез Міжнародної студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“, 26-27 квітня 2018 року. — Т. : ТНТУ, 2018. — Том 2. — С. 49–50. — (Економіка, менеджмент, фінанси).
Bibliographic description: Mashchak A., Shpylyk S. (2018) Ivent-marketynh [Event marketing]. Zbirnyk tez Mizhnarodnoi studentskoi naukovo-tekhnichnoi konferentsii "Pryrodnychi ta humanitarni nauky. Aktualni pytannia" (Tern., 26-27 April 2018), vol. 2, pp. 49-50 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Збірник тез Міжнародної студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“ (2), 2018
Конференція/захід: Міжнародна студентська науково-технічна конференція „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
Журнал/збірник: Збірник тез Міжнародної студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
Том: 2
Дата публікації: 26-кві-2018
Дата внесення: 6-чер-2018
Видавництво: ТНТУ
TNTU
Місце видання, проведення: Тернопіль
Ternopil
Часове охоплення: 26-27 квітня 2018 року
26-27 April 2018
УДК: 339.13
Теми: івент-маркетинг
івент
зв'язки із громадськістю
event marketing
event
Public relations
Кількість сторінок: 2
Діапазон сторінок: 49-50
Початкова сторінка: 49
Кінцева сторінка: 50
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/25194
Власник авторського права: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2018
Перелік літератури: 3. Примак Т. О. Маркетингова політика комунікацій: навч. посіб. / Т. О. Примак. – К.: Атіка.; Ельга-Н, 2009. – 328 с.
4. Герасимов С. В. Менеджмент специальных событий в сфере культуры / С. В. Герасимов, Г. Л. Тульчинский, Т. Е. Лохина. – СПб. : Издательство «Планета музыки», 2009. – 384 с.
References: 3. Prymak T. O. Marketynhova polityka komunikatsii: tutorial, T. O. Prymak, K., Atika.; Elha-N, 2009, 328 p.
4. Herasimov S. V. Menedzhment spetsialnykh sobytii v sfere kultury, S. V. Herasimov, H. L. Tulchinskii, T. E. Lokhina, SPb. : Izdatelstvo "Planeta muzyki", 2009, 384 p.
Тип вмісту: Conference Abstract
Розташовується у зібраннях:Міжнародна студентська науково-технічна конференція „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“ (2018)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.