このアイテムの引用には次の識別子を使用してください: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/25194

完全メタデータレコード
DCフィールド言語
dc.contributor.authorМащак, А.
dc.contributor.authorШпилик, С.
dc.contributor.authorMashchak, A.
dc.contributor.authorShpylyk, S.
dc.coverage.temporal26-27 квітня 2018 року
dc.coverage.temporal26-27 April 2018
dc.date.accessioned2018-06-06T12:55:08Z-
dc.date.available2018-06-06T12:55:08Z-
dc.date.created2018-04-26
dc.date.issued2018-04-26
dc.identifier.citationМащак А. Івент-маркетинг / Мащак А., Шпилик С. // Збірник тез Міжнародної студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“, 26-27 квітня 2018 року. — Т. : ТНТУ, 2018. — Том 2. — С. 49–50. — (Економіка, менеджмент, фінанси).
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/25194-
dc.format.extent49-50
dc.language.isouk
dc.publisherТНТУ
dc.publisherTNTU
dc.relation.ispartofЗбірник тез Міжнародної студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“ (2), 2018
dc.subjectівент-маркетинг
dc.subjectівент
dc.subjectзв'язки із громадськістю
dc.subjectevent marketing
dc.subjectevent
dc.subjectPublic relations
dc.titleІвент-маркетинг
dc.title.alternativeEvent marketing
dc.typeConference Abstract
dc.rights.holder© Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2018
dc.coverage.placenameТернопіль
dc.coverage.placenameTernopil
dc.format.pages2
dc.subject.udc339.13
dc.relation.references3. Примак Т. О. Маркетингова політика комунікацій: навч. посіб. / Т. О. Примак. – К.: Атіка.; Ельга-Н, 2009. – 328 с.
dc.relation.references4. Герасимов С. В. Менеджмент специальных событий в сфере культуры / С. В. Герасимов, Г. Л. Тульчинский, Т. Е. Лохина. – СПб. : Издательство «Планета музыки», 2009. – 384 с.
dc.relation.referencesen3. Prymak T. O. Marketynhova polityka komunikatsii: tutorial, T. O. Prymak, K., Atika.; Elha-N, 2009, 328 p.
dc.relation.referencesen4. Herasimov S. V. Menedzhment spetsialnykh sobytii v sfere kultury, S. V. Herasimov, H. L. Tulchinskii, T. E. Lokhina, SPb. : Izdatelstvo "Planeta muzyki", 2009, 384 p.
dc.identifier.citationenMashchak A., Shpylyk S. (2018) Ivent-marketynh [Event marketing]. Zbirnyk tez Mizhnarodnoi studentskoi naukovo-tekhnichnoi konferentsii "Pryrodnychi ta humanitarni nauky. Aktualni pytannia" (Tern., 26-27 April 2018), vol. 2, pp. 49-50 [in Ukrainian].
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
dc.contributor.affiliationTernopil Ivan Pul’uj National Technical University
dc.citation.journalTitleЗбірник тез Міжнародної студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
dc.citation.volume2
dc.citation.spage49
dc.citation.epage50
dc.citation.conferenceМіжнародна студентська науково-технічна конференція „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
出現コレクション:Міжнародна студентська науково-технічна конференція „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“ (2018)

このアイテムのファイル:
ファイル 記述 サイズフォーマット 
MSNK_2018v2_Mashchak_A-Event_marketing_49-50.pdf429,33 kBAdobe PDF見る/開く
MSNK_2018v2_Mashchak_A-Event_marketing_49-50.djvu33,98 kBDjVu見る/開く
MSNK_2018v2_Mashchak_A-Event_marketing_49-50__COVER.png448,15 kBimage/png見る/開く


このリポジトリに保管されているアイテムはすべて著作権により保護されています。