Ezzel az azonosítóval hivatkozhat erre a dokumentumra forrásmegjelölésben vagy hiperhivatkozás esetén: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/25194

Összes dokumentumadat
DC mezőÉrtékNyelv
dc.contributor.authorМащак, А.
dc.contributor.authorШпилик, С.
dc.contributor.authorMashchak, A.
dc.contributor.authorShpylyk, S.
dc.coverage.temporal26-27 квітня 2018 року
dc.coverage.temporal26-27 April 2018
dc.date.accessioned2018-06-06T12:55:08Z-
dc.date.available2018-06-06T12:55:08Z-
dc.date.created2018-04-26
dc.date.issued2018-04-26
dc.identifier.citationМащак А. Івент-маркетинг / Мащак А., Шпилик С. // Збірник тез Міжнародної студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“, 26-27 квітня 2018 року. — Т. : ТНТУ, 2018. — Том 2. — С. 49–50. — (Економіка, менеджмент, фінанси).
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/25194-
dc.format.extent49-50
dc.language.isouk
dc.publisherТНТУ
dc.publisherTNTU
dc.relation.ispartofЗбірник тез Міжнародної студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“ (2), 2018
dc.subjectівент-маркетинг
dc.subjectівент
dc.subjectзв'язки із громадськістю
dc.subjectevent marketing
dc.subjectevent
dc.subjectPublic relations
dc.titleІвент-маркетинг
dc.title.alternativeEvent marketing
dc.typeConference Abstract
dc.rights.holder© Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2018
dc.coverage.placenameТернопіль
dc.coverage.placenameTernopil
dc.format.pages2
dc.subject.udc339.13
dc.relation.references3. Примак Т. О. Маркетингова політика комунікацій: навч. посіб. / Т. О. Примак. – К.: Атіка.; Ельга-Н, 2009. – 328 с.
dc.relation.references4. Герасимов С. В. Менеджмент специальных событий в сфере культуры / С. В. Герасимов, Г. Л. Тульчинский, Т. Е. Лохина. – СПб. : Издательство «Планета музыки», 2009. – 384 с.
dc.relation.referencesen3. Prymak T. O. Marketynhova polityka komunikatsii: tutorial, T. O. Prymak, K., Atika.; Elha-N, 2009, 328 p.
dc.relation.referencesen4. Herasimov S. V. Menedzhment spetsialnykh sobytii v sfere kultury, S. V. Herasimov, H. L. Tulchinskii, T. E. Lokhina, SPb. : Izdatelstvo "Planeta muzyki", 2009, 384 p.
dc.identifier.citationenMashchak A., Shpylyk S. (2018) Ivent-marketynh [Event marketing]. Zbirnyk tez Mizhnarodnoi studentskoi naukovo-tekhnichnoi konferentsii "Pryrodnychi ta humanitarni nauky. Aktualni pytannia" (Tern., 26-27 April 2018), vol. 2, pp. 49-50 [in Ukrainian].
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
dc.contributor.affiliationTernopil Ivan Pul’uj National Technical University
dc.citation.journalTitleЗбірник тез Міжнародної студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
dc.citation.volume2
dc.citation.spage49
dc.citation.epage50
dc.citation.conferenceМіжнародна студентська науково-технічна конференція „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
Ebben a gyűjteményben:Міжнародна студентська науково-технічна конференція „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“ (2018)



Minden dokumentum, ami a DSpace rendszerben szerepel, szerzői jogokkal védett. Minden jog fenntartva!