Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/24479
Назва: | Концептуальні засади застосування вільного програмного забезпечення в фаховій підготовці майбутніх учителів математики, фізики та інформатики |
Інші назви: | Conceptual principles of the use of free software in the professional training of future teachers of mathematics, physics and computer science |
Автори: | Величко, Владислав Євгенович |
Приналежність: | ДВНЗ “Донбаський державний педагогічний університет”, vladislav.velichko@gmail.com |
Бібліографічний опис: | Величко В. Є. Концептуальні засади застосування вільного програмного забезпечення в фаховій підготовці майбутніх учителів математики, фізики та інформатики / Величко В. Є. // FOSS Lviv 2017, 27-30 квітня 2017 року. — Львів : Т.Б. Сорока, 2017. — С. 93–95. |
Bibliographic description: | Velychko V. Ye. (2017) Kontseptualni zasady zastosuvannia vilnoho prohramnoho zabezpechennia v fakhovii pidhotovtsi maibutnikh uchyteliv matematyky, fizyky ta informatyky [Conceptual principles of the use of free software in the professional training of future teachers of mathematics, physics and computer science]. FOSS Lviv 2017 (Lviv, 27-30 April 2017), pp. 93-95 [in Ukrainian]. |
Є частиною видання: | Матеріали сьомої науково-практичної конференції FOSS Lviv 2017, 2017 Proceedings of Free/Libre and Open-Source Software Lviv-2017, 2017 |
Конференція/захід: | Сьома науково-практична конференція FOSS Lviv 2017 |
Журнал/збірник: | Матеріали сьомої науково-практичної конференції FOSS Lviv 2017 |
Дата публікації: | 27-кві-2017 |
Дата внесення: | 1-кві-2018 |
Видавництво: | Т.Б. Сорока |
Місце видання, проведення: | Львів Lviv |
Часове охоплення: | 27-30 квітня 2017 року 27-30 April 2017 |
Кількість сторінок: | 3 |
Діапазон сторінок: | 93-95 |
Початкова сторінка: | 93 |
Кінцева сторінка: | 95 |
Короткий огляд (реферат): | Today has significant empirical use of free software in educational activities. The researchers studied various aspects of use, which include forms and methods of educational activity, advantages and disadvantages of free software eligibility criteria of free software and other educational process. Therefore, the question arises analyzing lessons learned, its structuring and creation of conceptual principles of the use of free software in the professional training of future teachers. By the conceptual bases include purpose use of free software in educational activities, strategic objectives, main activities, expected results. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/24479 |
ISBN: | 978-966-2598-86-5 |
Тип вмісту: | Conference Abstract |
Розташовується у зібраннях: | FOSS Lviv 2017 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
FOSSLviv_2017_Velychko_V_Ye-Conceptual_principles_93-95.pdf | 126,5 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити | |
FOSSLviv_2017_Velychko_V_Ye-Conceptual_principles_93-95.djvu | 26,83 kB | DjVu | Переглянути/відкрити | |
FOSSLviv_2017_Velychko_V_Ye-Conceptual_principles_93-95__COVER.png | 910,92 kB | image/png | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.