Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/24472

Назва: Соціальні сервіси Web 2.0 та хмарні обчислення як інструментарій відкритих онлайн курсів
Інші назви: Web 2.0 social services and cloud computing as tools for open online courses
Автори: Артеменко, Віктор Борисович
Приналежність: Львівський торговельно-економічний університет, victor.artemenko@gmail.com
Бібліографічний опис: Артеменко В. Б. Соціальні сервіси Web 2.0 та хмарні обчислення як інструментарій відкритих онлайн курсів / Артеменко В. Б. // FOSS Lviv 2017, 27-30 квітня 2017 року. — Львів : Т.Б. Сорока, 2017. — С. 3–5.
Bibliographic description: Artemenko V. B. (2017) Sotsialni servisy Web 2.0 ta khmarni obchyslennia yak instrumentarii vidkrytykh onlain kursiv [Web 2.0 social services and cloud computing as tools for open online courses]. FOSS Lviv 2017 (Lviv, 27-30 April 2017), pp. 3-5 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Матеріали сьомої науково-практичної конференції FOSS Lviv 2017, 2017
Proceedings of Free/Libre and Open-Source Software Lviv-2017, 2017
Конференція/захід: Сьома науково-практична конференція FOSS Lviv 2017
Журнал/збірник: Матеріали сьомої науково-практичної конференції FOSS Lviv 2017
Дата публікації: 27-кві-2017
Дата внесення: 1-кві-2018
Видавництво: Т.Б. Сорока
Місце видання, проведення: Львів
Lviv
Часове охоплення: 27-30 квітня 2017 року
27-30 April 2017
Кількість сторінок: 3
Діапазон сторінок: 3-5
Початкова сторінка: 3
Кінцева сторінка: 5
Короткий огляд (реферат): Ми розглядаємо два підходи до впровадження відкритих онлайнових курсів на основі: 1) соціальних послуг Web 2.0 або веб-інструментів, інтегрованих у системи управління навчанням (LMS); 2) хмарних обчислень - перехід до "хмарних" LMS, які використовуються в академічних та корпоративних сферах освіти. Також розглядаються результати порівняльного аналізу найкращих рейтингів соціальних послуг з переліку 100 найефективніших веб-інструментів для підтримки технології дистанційної освіти.
We consider two approaches to the implementation of open online courses on the basis of: 1) social services Web 2.0 or web tools, integrated into learning management systems (LMS); 2) cloud computing - move to "cloud" LMS, which are used in the academic and corporate sectors of education. Results of comparative analysis of the best ratings of social services from the list of the Top 100 web-based tools to support distance education technology are considered also.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/24472
ISBN: 978-966-2598-86-5
URL-посилання пов’язаного матеріалу: https://youtu.be/_EVmGI1ia1o
http://c4lpt.co.uk/top100tools/top-200-quick-view/
https://artemvb15.moodlecloud.com/?redirect=0
Перелік літератури: 1.Сайт (блог) Джейн Харт, яка є засновницею Центру навчання та ефективності технологій [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://c4lpt.co.uk/top100tools/top-200-quick-view/.
2.Авторський сайт хмарного навчального середовища [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://artemvb15.moodlecloud.com/?redirect=0.
References: 1.Sait (bloh) Dzhein Khart, yaka ye zasnovnytseiu Tsentru navchannia ta efektyvnosti tekhnolohii [Electronic resource], Access mode: http://P.4lpt.co.uk/top100tools/top-200-quick-view/.
2.Avtorskii sait khmarnoho navchalnoho seredovishcha [Electronic resource], Access mode: https://artemvb15.moodlecloud.com/?redirect=0.
Тип вмісту: Conference Abstract
Розташовується у зібраннях:FOSS Lviv 2017



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.