Please use this identifier to cite or link to this item: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/24472

Title: Соціальні сервіси Web 2.0 та хмарні обчислення як інструментарій відкритих онлайн курсів
Other Titles: Web 2.0 social services and cloud computing as tools for open online courses
Authors: Артеменко, Віктор Борисович
Affiliation: Львівський торговельно-економічний університет, victor.artemenko@gmail.com
Bibliographic description (Ukraine): Артеменко В. Б. Соціальні сервіси Web 2.0 та хмарні обчислення як інструментарій відкритих онлайн курсів / Артеменко В. Б. // FOSS Lviv 2017, 27-30 квітня 2017 року. — Львів : Т.Б. Сорока, 2017. — С. 3–5.
Bibliographic description (International): Artemenko V. B. (2017) Sotsialni servisy Web 2.0 ta khmarni obchyslennia yak instrumentarii vidkrytykh onlain kursiv [Web 2.0 social services and cloud computing as tools for open online courses]. FOSS Lviv 2017 (Lviv, 27-30 April 2017), pp. 3-5 [in Ukrainian].
Is part of: Матеріали сьомої науково-практичної конференції FOSS Lviv 2017, 2017
Proceedings of Free/Libre and Open-Source Software Lviv-2017, 2017
Conference/Event: Сьома науково-практична конференція FOSS Lviv 2017
Journal/Collection: Матеріали сьомої науково-практичної конференції FOSS Lviv 2017
Issue Date: 27-Apr-2017
Date of entry: 1-Apr-2018
Publisher: Т.Б. Сорока
Place of the edition/event: Львів
Lviv
Temporal Coverage: 27-30 квітня 2017 року
27-30 April 2017
Number of pages: 3
Page range: 3-5
Start page: 3
End page: 5
Abstract: Ми розглядаємо два підходи до впровадження відкритих онлайнових курсів на основі: 1) соціальних послуг Web 2.0 або веб-інструментів, інтегрованих у системи управління навчанням (LMS); 2) хмарних обчислень - перехід до "хмарних" LMS, які використовуються в академічних та корпоративних сферах освіти. Також розглядаються результати порівняльного аналізу найкращих рейтингів соціальних послуг з переліку 100 найефективніших веб-інструментів для підтримки технології дистанційної освіти.
We consider two approaches to the implementation of open online courses on the basis of: 1) social services Web 2.0 or web tools, integrated into learning management systems (LMS); 2) cloud computing - move to "cloud" LMS, which are used in the academic and corporate sectors of education. Results of comparative analysis of the best ratings of social services from the list of the Top 100 web-based tools to support distance education technology are considered also.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/24472
ISBN: 978-966-2598-86-5
URL for reference material: https://youtu.be/_EVmGI1ia1o
http://c4lpt.co.uk/top100tools/top-200-quick-view/
https://artemvb15.moodlecloud.com/?redirect=0
References (Ukraine): 1.Сайт (блог) Джейн Харт, яка є засновницею Центру навчання та ефективності технологій [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://c4lpt.co.uk/top100tools/top-200-quick-view/.
2.Авторський сайт хмарного навчального середовища [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://artemvb15.moodlecloud.com/?redirect=0.
References (International): 1.Sait (bloh) Dzhein Khart, yaka ye zasnovnytseiu Tsentru navchannia ta efektyvnosti tekhnolohii [Electronic resource], Access mode: http://P.4lpt.co.uk/top100tools/top-200-quick-view/.
2.Avtorskii sait khmarnoho navchalnoho seredovishcha [Electronic resource], Access mode: https://artemvb15.moodlecloud.com/?redirect=0.
Content type: Conference Abstract
Appears in Collections:FOSS Lviv 2017



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.