Denne identifikatoren kan du bruke til å sitere eller lenke til denne innførselen: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/24005
Tittel: Проект школи в Красному з дослідженням фундаментів різних типів.
Alternative titler: Project of school in Кrasne city by investigation of different types of functions.
Authors: Сивак, Сергій Васильович
Syvak, Serhii
Bibliographic description (Ukraine): Сивак С.В. Проект школи в Красному з дослідженням фундаментів різних типів : автореферат дипломної роботи магістра за спеціальністю „192 — будівництво та цивільна інженерія“/ С. В. Сивак. — Тернопіль: ТНТУ, 2018. — 6 с.
Utgivelsesdato: 22-feb-2018
Date of entry: 21-feb-2018
Country (code): UA
Supervisor: Баран, Денис Ярославович
Emneord: 192
будівництво та цивільна інженерія
школа
фундамент
стрічковий
пальовий
осідання
school
foundation
ribbon
pile
settling
Abstrakt: У дипломній роботі розроблено проект трьохповерхової школи та виконано порівняльний аналіз збірного стрічкового і пальового фундаментів. За розрахунком приведених витрат монтажу конструкцій збірний фунламент є економічніший за пальовий, тому при будівництві використовується збірний фундамент
In the thesis a three-story school project was developed and a comparative analysis of the combined band and pile foundations was carried out. According to the calculation of reduced costs of installation of constructions, the assembly line is more economical than a pile, therefore, in the construction of a prefabricated foundation
Beskrivelse: Сивак С.В. Проект школи в Красному з дослідженням фундаментів різних типів. Дипломна робота на здобуття освітнього ступеня «магістр» за спеціальністю 192- Будівництво та цивілна інженерія
Syvak S.V. Project of school in Кrasne city by investigation of different types of functions. Diploma thesis on competition of educational degree “master” for the specialty 192- Сonstruction and civil engineering
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/24005
Content type: Thesis Abstract
Vises i samlingene:192 — будівництво та цивільна інженерія



Alle innførsler i DSpace er beskyttet av copyright

Administrasjonsverktøy