Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/23778

Назва: Проект дільниці ремонтного цеху для технічного обслуговування Hyundai Accent 1,4 з дослідженням поліпшення стійкості автомобіля у неусталених режимах руху
Інші назви: Plans and specifications of repair shop area for motor cars Hyundai Accent 1,4 maintenance including the study of the car mortality improvement under unsteady motion modes.
Автори: Хаверко, ВІТАЛІЙ ВАСИЛЬОВИЧ
Бібліографічний опис: Хаверко В.В. Проект дільниці ремонтного цеху для технічного обслуговування Hyundai Accent 1,4 з дослідженням поліпшення стійкості автомобіля у неусталених режимах руху. 274 «Автомобільний транспорт». – Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя. – Тернопіль, 2018.
Bibliographic description: Khaverko V.V. Plans and specifications of repair shop area for motor cars Hyundai Accent 1,4 maintenance including the study of the car mortality improvement under unsteady motion modes. 274 «Automobile transport». – Ternopil Ivan Pul’uj National Technical University. – Ternopil, 2018.
Дата публікації: 22-лют-2018
Дата подання: 4-лют-2018
Дата внесення: 20-лют-2018
Країна (код): UA
Науковий керівник: Левкович, Михайло Геннадійович
УДК: 621.9
Теми: 274
автомобільний транспорт
Короткий огляд (реферат): Хаверко В.В. Проект дільниці ремонтного цеху для технічного обслуговування Hyundai Accent 1,4 з дослідженням поліпшення стійкості автомобіля у неусталених режимах руху. 274 «Автомобільний транспорт». – Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя. – Тернопіль, 2018. В дипломній роботі виконано розроблення проект дільниці ремонтного цеху для технічного обслуговування Hyundai Accent 1,4 з дослідженням поліпшення стійкості автомобіля у неусталених режимах руху.
Опис: На сьогоднішній день, автомобільний транспорт наймасовіша галузь, яка давно посіла і міцно утримує провідні позиції в транспортному комплексі країни. Автомобільний транспорт розвивається якісно і кількісно бурхливими темпами. В даний час щорічний приріст світового парку автомобілів дорівнює 10-12 млн. одиниць, а його чисельність - понад 400 млн. одиниць. Кожні чотири з п'яти автомобілів загального світового парку - легкові і на їх частку припадає понад 60% пасажирів, перевезених усіма видами транспорту. З цим видом транспорту ми зустрічаємося і маємо тісну взаємодію щодня. Крім тих незаперечних зручностей, які легковий автомобіль створює в житті людини, очевидно суспільне значення масового користування особистими автомобілями: збільшується швидкість повідомлення при поїздках; скорочується число штатних водіїв; полегшується доставка міського населення в місця масового відпочинку, на роботу і т. д. Автомобільний транспорт відіграє важливу роль в економіці країни. Він є масовим видом транспорту, особливо ефективним і зручним при перевезенні вантажів і пасажирів на відносно невеликі відстані. Перевага його перед іншими видами транспорту - це можливість доставки вантажів і пасажирів що називається ˝ з місця до місця ˝, тобто з місця навантаження до місця доставки. На автомобільний транспорт припадає, загалом, близько 80% загальної кількості перевезених вантажів.
Зміст: Вступ……………………………………………………………………….. 1 Загально-технічний розділ ……………………………………... 1.1 Обґрунтування виробничої програми пункту……………………… 1.2 Розрахунок основних технологічних показників пункту ………… 2 Технологічний розділ…………………………………………………. 2.1 Конструктивні особливості колісних дисків………………………. 2.2 Ремонт сталевих штампованих дисків…………………………… 2.3 Ремонт легкосплавних дисків…………..…………………………… 2.4 Технологічний процес на роботу з пристроєм…………………….. 2.5 ТО та ремонт автомобільних шин. Ремонт покришок в умовах підприємств та об’єктів сервісу………………………………………..… 2.6 Відновлення автомобільних шин…………………………………... 3 Конструкторський розділ…………………………………………… 3.1 Огляд існуючих конструкцій верстатів для виправлення дисків… 3.2 Обґрунтування конструкторської розробки……………………….. 3.3 Опис запропонованої конструкції…………………….…………… 3.4 Штамповані диски ………………………………………………… 3.5 Литі диски …………………………………………………………… 3.6 Ковані диски ……………………………………………...………… 3.7 Розрахунок стенда для правки дисків…………………………… 4 Спеціальний розділ 4.1 Призначення САПРу……………………………………………….. 4.2 Термінології………………………………………………………… 4.3 Тенденції розвитку компютерних систем………………………… 5 Науково-дослідний розділ 5.1 Актуальність теми…………………………………………………. 5.2 Аналітичний огляд існуючих досліджень 5.3 Математична модель усталеного криволінійного руху автомобіля категорії М1 6 Проектний розділ 6.1 Розрахунок чисельності виробничих робітників, допоміжного персоналу, ІТС і службовців…………………………………………………… 6.2 Організація роботи і методи виконання ТО і ПР……………………. 6.3 Розробка генерального плану і виробничого корпусу ……………... 7 Обгрунтування економічної ефективності 7.1. Вихідні дані для розрахунку………………………………………… 7.2. Розрахунок чисельності робітників………………………………… 7.3. Визначення фонду зарплати………………………………………… 7.4. Визначення вартості основних фондів…………………………….. 7.5. Вартість виробничого обладнання………………………………… 7.6. Розрахунок електроенергії……….………………………………….. 8 Охорона праці та безпека в надзвичайних ситуаціях 8.1 Розрахунок системи захисту електродвигунів від струму короткого замикання………………………………………………………………………… 8.2 Аналіз умов праці на робочому місці оператора ЕОМ………………. 8.3 Причини і характер пожеж на підприємствах машинобудівної промисловості…………………………………………………………………….. 8.4 Небезпека технологічних процесів……………………………………… 8.5 Виробниче середовище та умови праці………………………………… 8.6 Небезпечні фактори виробничого середовища та заходи щодо їх усунення………………………………………………………………………… 9 Екологія 9.1 Актуальність охорони навколишнього середовища……………….. 9.2 Заходи по охороні навколишнього середовища…………………….. 9.2.1 Викиди шкідливих речовин в атмосферу, воду та відходи виробництва АТП……........................................................................................ 9.2.2 Обгрунтування заходів по охороні навколишнього середовища, вибір устаткування для вловлювання пилу, туману, очистки стічних вод……….. Загальні висновки Перелік посилань Додатки Комплект технологічної документації за ГОСТ 3.1404-86. Специфікації.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/23778
Власник авторського права: Хаверко В.В., 2018
Перелік літератури: Методичні вказівки до курсового проектування з предмету „Основи технології ремонту автомобілів”, Тернопіль, ТНТУ, 2003 р.
Румянцев С.И. и др. Ремонт автомобилей: Учебник для автотранспортных техникумов.- М.:Транспорт,1988.- 327с.,ил.
Канарчук В.Є. та ін. Основи технічного обслуговування і ремонту автомобілів. У 3 кн. Кн.3. Ремонт автотранспортних засобів: Підручник. – К.: Вища школа,1994.- 599 с.: іл..
Румянцев С.И. и др. Техническое обслуживание и ремонт автомобилей.- М.: Машиностроение,1989.- 272 с.: ил.
Михайловский Е.В. и др. Устройство автомобиля.- М.: Машиностроение, 1987. – 352 с.: ил.
Режимы резания металлов / Справочник под ред. Барановского Ю.В.- М.:Машиностроение,1972. – 408 с.
Нормативы времени на разборочные, сборочные и ремонтные работы/ Под ред.Пустовалова И.И.- М.:ГОСНИТИ,1988.
Правила охорони праці на автомобільному транспорті. Державний нормативний акт про охорону праці. Київ, ”Основа”, 1997 р.
А.К. Горошкин. Приспособления для металлорежущих станков: Справочник.- М. Машиностроение, 1979 г.
Попова Г.Н., Алексеев С.Ю. Машиностроительное черчение: Справочник.- Л.: Машиностроение,1987.-447с.,ил.
http://www.ngpedia.ru/id483598p1.html
А.В. Почтарева и др. Общемашиностроительные нормативы вспомогательного времени и времени на обслуживания рабочего места, 1974. –136с
Лудченко О.А. Технічне обслуговування і ремонт автомобілів: організація і управління: Підручник. – К.: Знання-Прес, 2004. – 478 с.
Унянин А.Н. Курсовое проектирование по технологии производства и ремонта автомобилей. 2004. – 72с.
Нормативно-производственное издание: «Общемашиностроительные нормы вспомогательного времени и времени на обслуживание рабочего места на работы, выполняемые на металлорежущих станках» Зав. Редакцией С.А.Юровский, редактор С.В. Муравьев. 1988. – 368с.
М.П. Купчик, М.П. Гандзюк, І.Ф. Степанець. Охорона праці: «Лабораторний практикум.». 1998. – 224с.
Волохов О. С. Поліпшення стійкості автомобілів категорії М1 у неусталених режимах руху : автреферат дисертації на здобуття наукового ступеня кандидата технічних наук : 05.22.02 — автомобілі та трактори / Олександр Сергійович Волохов ; Національний університет "Львівська політехніка". - Львів, 2013. - 22 с.
Тип вмісту: Master Thesis
Розташовується у зібраннях:274 — автомобільний транспорт

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
avtoreferaHaverko.pdf207,62 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити
avtoreferaHaverko.djvu65,66 kBDjVuПереглянути/відкрити
avtoreferaHaverko__COVER.png139,87 kBimage/pngПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора