Ezzel az azonosítóval hivatkozhat erre a dokumentumra forrásmegjelölésben vagy hiperhivatkozás esetén: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/23778

Összes dokumentumadat
DC mezőÉrtékNyelv
dc.contributor.advisorЛевкович, Михайло Геннадійович-
dc.contributor.authorХаверко, ВІТАЛІЙ ВАСИЛЬОВИЧ-
dc.date.accessioned2018-02-20T08:55:47Z-
dc.date.available2018-02-20T08:55:47Z-
dc.date.issued2018-02-22-
dc.date.submitted2018-02-04-
dc.identifier.citationХаверко В.В. Проект дільниці ремонтного цеху для технічного обслуговування Hyundai Accent 1,4 з дослідженням поліпшення стійкості автомобіля у неусталених режимах руху. 274 «Автомобільний транспорт». – Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя. – Тернопіль, 2018.uk_UA
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/23778-
dc.descriptionНа сьогоднішній день, автомобільний транспорт наймасовіша галузь, яка давно посіла і міцно утримує провідні позиції в транспортному комплексі країни. Автомобільний транспорт розвивається якісно і кількісно бурхливими темпами. В даний час щорічний приріст світового парку автомобілів дорівнює 10-12 млн. одиниць, а його чисельність - понад 400 млн. одиниць. Кожні чотири з п'яти автомобілів загального світового парку - легкові і на їх частку припадає понад 60% пасажирів, перевезених усіма видами транспорту. З цим видом транспорту ми зустрічаємося і маємо тісну взаємодію щодня. Крім тих незаперечних зручностей, які легковий автомобіль створює в житті людини, очевидно суспільне значення масового користування особистими автомобілями: збільшується швидкість повідомлення при поїздках; скорочується число штатних водіїв; полегшується доставка міського населення в місця масового відпочинку, на роботу і т. д. Автомобільний транспорт відіграє важливу роль в економіці країни. Він є масовим видом транспорту, особливо ефективним і зручним при перевезенні вантажів і пасажирів на відносно невеликі відстані. Перевага його перед іншими видами транспорту - це можливість доставки вантажів і пасажирів що називається ˝ з місця до місця ˝, тобто з місця навантаження до місця доставки. На автомобільний транспорт припадає, загалом, близько 80% загальної кількості перевезених вантажів.uk_UA
dc.description.abstractХаверко В.В. Проект дільниці ремонтного цеху для технічного обслуговування Hyundai Accent 1,4 з дослідженням поліпшення стійкості автомобіля у неусталених режимах руху. 274 «Автомобільний транспорт». – Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя. – Тернопіль, 2018. В дипломній роботі виконано розроблення проект дільниці ремонтного цеху для технічного обслуговування Hyundai Accent 1,4 з дослідженням поліпшення стійкості автомобіля у неусталених режимах руху.uk_UA
dc.description.tableofcontentsВступ……………………………………………………………………….. 1 Загально-технічний розділ ……………………………………... 1.1 Обґрунтування виробничої програми пункту……………………… 1.2 Розрахунок основних технологічних показників пункту ………… 2 Технологічний розділ…………………………………………………. 2.1 Конструктивні особливості колісних дисків………………………. 2.2 Ремонт сталевих штампованих дисків…………………………… 2.3 Ремонт легкосплавних дисків…………..…………………………… 2.4 Технологічний процес на роботу з пристроєм…………………….. 2.5 ТО та ремонт автомобільних шин. Ремонт покришок в умовах підприємств та об’єктів сервісу………………………………………..… 2.6 Відновлення автомобільних шин…………………………………... 3 Конструкторський розділ…………………………………………… 3.1 Огляд існуючих конструкцій верстатів для виправлення дисків… 3.2 Обґрунтування конструкторської розробки……………………….. 3.3 Опис запропонованої конструкції…………………….…………… 3.4 Штамповані диски ………………………………………………… 3.5 Литі диски …………………………………………………………… 3.6 Ковані диски ……………………………………………...………… 3.7 Розрахунок стенда для правки дисків…………………………… 4 Спеціальний розділ 4.1 Призначення САПРу……………………………………………….. 4.2 Термінології………………………………………………………… 4.3 Тенденції розвитку компютерних систем………………………… 5 Науково-дослідний розділ 5.1 Актуальність теми…………………………………………………. 5.2 Аналітичний огляд існуючих досліджень 5.3 Математична модель усталеного криволінійного руху автомобіля категорії М1 6 Проектний розділ 6.1 Розрахунок чисельності виробничих робітників, допоміжного персоналу, ІТС і службовців…………………………………………………… 6.2 Організація роботи і методи виконання ТО і ПР……………………. 6.3 Розробка генерального плану і виробничого корпусу ……………... 7 Обгрунтування економічної ефективності 7.1. Вихідні дані для розрахунку………………………………………… 7.2. Розрахунок чисельності робітників………………………………… 7.3. Визначення фонду зарплати………………………………………… 7.4. Визначення вартості основних фондів…………………………….. 7.5. Вартість виробничого обладнання………………………………… 7.6. Розрахунок електроенергії……….………………………………….. 8 Охорона праці та безпека в надзвичайних ситуаціях 8.1 Розрахунок системи захисту електродвигунів від струму короткого замикання………………………………………………………………………… 8.2 Аналіз умов праці на робочому місці оператора ЕОМ………………. 8.3 Причини і характер пожеж на підприємствах машинобудівної промисловості…………………………………………………………………….. 8.4 Небезпека технологічних процесів……………………………………… 8.5 Виробниче середовище та умови праці………………………………… 8.6 Небезпечні фактори виробничого середовища та заходи щодо їх усунення………………………………………………………………………… 9 Екологія 9.1 Актуальність охорони навколишнього середовища……………….. 9.2 Заходи по охороні навколишнього середовища…………………….. 9.2.1 Викиди шкідливих речовин в атмосферу, воду та відходи виробництва АТП……........................................................................................ 9.2.2 Обгрунтування заходів по охороні навколишнього середовища, вибір устаткування для вловлювання пилу, туману, очистки стічних вод……….. Загальні висновки Перелік посилань Додатки Комплект технологічної документації за ГОСТ 3.1404-86. Специфікації.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subject274uk_UA
dc.subjectавтомобільний транспортuk_UA
dc.titleПроект дільниці ремонтного цеху для технічного обслуговування Hyundai Accent 1,4 з дослідженням поліпшення стійкості автомобіля у неусталених режимах рухуuk_UA
dc.title.alternativePlans and specifications of repair shop area for motor cars Hyundai Accent 1,4 maintenance including the study of the car mortality improvement under unsteady motion modes.uk_UA
dc.typeMaster Thesisuk_UA
dc.rights.holderХаверко В.В., 2018uk_UA
dc.subject.udc621.9uk_UA
dc.relation.referencesМетодичні вказівки до курсового проектування з предмету „Основи технології ремонту автомобілів”, Тернопіль, ТНТУ, 2003 р.uk_UA
dc.relation.referencesРумянцев С.И. и др. Ремонт автомобилей: Учебник для автотранспортных техникумов.- М.:Транспорт,1988.- 327с.,ил.uk_UA
dc.relation.referencesКанарчук В.Є. та ін. Основи технічного обслуговування і ремонту автомобілів. У 3 кн. Кн.3. Ремонт автотранспортних засобів: Підручник. – К.: Вища школа,1994.- 599 с.: іл..uk_UA
dc.relation.referencesРумянцев С.И. и др. Техническое обслуживание и ремонт автомобилей.- М.: Машиностроение,1989.- 272 с.: ил.uk_UA
dc.relation.referencesМихайловский Е.В. и др. Устройство автомобиля.- М.: Машиностроение, 1987. – 352 с.: ил.uk_UA
dc.relation.referencesРежимы резания металлов / Справочник под ред. Барановского Ю.В.- М.:Машиностроение,1972. – 408 с.uk_UA
dc.relation.referencesНормативы времени на разборочные, сборочные и ремонтные работы/ Под ред.Пустовалова И.И.- М.:ГОСНИТИ,1988.uk_UA
dc.relation.referencesПравила охорони праці на автомобільному транспорті. Державний нормативний акт про охорону праці. Київ, ”Основа”, 1997 р.uk_UA
dc.relation.referencesА.К. Горошкин. Приспособления для металлорежущих станков: Справочник.- М. Машиностроение, 1979 г.uk_UA
dc.relation.referencesПопова Г.Н., Алексеев С.Ю. Машиностроительное черчение: Справочник.- Л.: Машиностроение,1987.-447с.,ил.uk_UA
dc.relation.referenceshttp://www.ngpedia.ru/id483598p1.htmluk_UA
dc.relation.referencesА.В. Почтарева и др. Общемашиностроительные нормативы вспомогательного времени и времени на обслуживания рабочего места, 1974. –136сuk_UA
dc.relation.referencesЛудченко О.А. Технічне обслуговування і ремонт автомобілів: організація і управління: Підручник. – К.: Знання-Прес, 2004. – 478 с.uk_UA
dc.relation.referencesУнянин А.Н. Курсовое проектирование по технологии производства и ремонта автомобилей. 2004. – 72с.uk_UA
dc.relation.referencesНормативно-производственное издание: «Общемашиностроительные нормы вспомогательного времени и времени на обслуживание рабочего места на работы, выполняемые на металлорежущих станках» Зав. Редакцией С.А.Юровский, редактор С.В. Муравьев. 1988. – 368с.uk_UA
dc.relation.referencesМ.П. Купчик, М.П. Гандзюк, І.Ф. Степанець. Охорона праці: «Лабораторний практикум.». 1998. – 224с.uk_UA
dc.relation.referencesВолохов О. С. Поліпшення стійкості автомобілів категорії М1 у неусталених режимах руху : автреферат дисертації на здобуття наукового ступеня кандидата технічних наук : 05.22.02 — автомобілі та трактори / Олександр Сергійович Волохов ; Національний університет "Львівська політехніка". - Львів, 2013. - 22 с.uk_UA
dc.identifier.citationenKhaverko V.V. Plans and specifications of repair shop area for motor cars Hyundai Accent 1,4 maintenance including the study of the car mortality improvement under unsteady motion modes. 274 «Automobile transport». – Ternopil Ivan Pul’uj National Technical University. – Ternopil, 2018.uk_UA
dc.coverage.countryUAuk_UA
Ebben a gyűjteményben:274 — автомобільний транспорт

Fájlok a dokumentumban:
Fájl Leírás MéretFormátum 
avtoreferaHaverko.pdf207,62 kBAdobe PDFMegtekintés/Megnyitás
avtoreferaHaverko.djvu65,66 kBDjVuMegtekintés/Megnyitás
avtoreferaHaverko__COVER.png139,87 kBimage/pngMegtekintés/Megnyitás


Minden dokumentum, ami a DSpace rendszerben szerepel, szerzői jogokkal védett. Minden jog fenntartva!

Admin Tools