Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/23763

Назва: Моделювання стратегії розвитку промислового підприємства: маркетинговий аспект (на прикладі ПрАТ «Шустов-спирт»)
Автори: Буряк, Вікторія Ярославівна
Бібліографічний опис: Буряк В.Я. Моделювання стратегії розвитку промислового підприємства: маркетинговий аспект (на прикладі ПрАТ «Шустов-спирт») : автореферат дипломної роботи магістра за спеціальністю „075 — маркетинг“/ В.Я. Буряк. — Тернопіль: ТНТУ, 2018. — 16 с.
Дата публікації: лют-2018
Дата подання: лют-2018
Дата внесення: 19-лют-2018
Видавництво: ТНТУ ім. Івана Пулюя
Країна (код): UA
Місце видання, проведення: ТНТУ ім. Івана Пулюя
Науковий керівник: Краузе, Ольга Ігорівна
УДК: маркетингові стратегії
339.13
Теми: 075
маркетинг
Master Thesis
стратегія рнозвитку
Короткий огляд (реферат): В роботі визначено основні тенденції розвитку ринку лікеро-горілчаних виробів. Здійснено оцінку результатів маркетингової діяльності досліджуваного підприємства. Виявлено пріоритетні напрями стратегічного розвитку та розроблено інструментарій реалізації маркетингової стратегії розвитку підприємства. Обґрунтовано економічну ефективність проекту.
Опис: Дослідження на здобуття освітнього рівня «Магістр» за спеціальністю 075 «Маркетинг» – Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя. – Тернопіль, 2018.
Зміст: Вступ
Розділ 1. Теоретичні аспекти стратегічного планування на підприємстві.
Розділ 2. Аналіз маркетингової та фінансово-господарської діяльності підприємства
Розділ 3. Розробка маркетингової стратегії розвитку підприємства
Розділ 4. Нормативно-правова база маркетингової діяльності підприємства
Розділ 5. Обґрунтування економічної ефективності
Розділ 6. Охорона праці
Розділ 7. Безпека в надзвичайних ситуаціях
Анотація
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/23763
Перелік літератури: Буряк В.Я. Формування споживчого попиту як інструмент зміцнення конкурентоспроможності підприємства /В.Я. Буряк//Матеріали VІІ Регіональної науково-практичної конференції молодих вчених та студентів. – Тернопіль, ТНТУ, 28 квітня 2017 р. – C. 22-23.
Буряк В.Я. Матричні методи оцінки рівня конкурентоспроможності підприємства / В.Я. Буряк Матеріали Х Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції «Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання». Тернопіль, 2017. – 25-26 квітня 2017 р. – С. 25.
Буряк В.Я. Моделювання стратегії розвитку промислового підприємства /В.Я. Буряк//Матеріали VІІІ Регіональної науково-практичної конференції молодих вчених та студентів. – Тернопіль, ТНТУ, 20 грудня 2017 р. – C. 51-52.
Тип вмісту: Thesis Abstract
Розташовується у зібраннях:075 — маркетинг

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Avtoreferat_Burjak.docАвтореферат дипломної роботи 075 "Маркетинг" Буряк В.Я.218,5 kBMicrosoft WordПереглянути/відкрити
Avtoreferat_Burjak.djvu139,58 kBDjVuПереглянути/відкрити
Avtoreferat_Burjak.pdf553,5 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити
Avtoreferat_Burjak__COVER.png139,14 kBimage/pngПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора