Ezzel az azonosítóval hivatkozhat erre a dokumentumra forrásmegjelölésben vagy hiperhivatkozás esetén: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/23763

Összes dokumentumadat
DC mezőÉrtékNyelv
dc.contributor.advisorКраузе, Ольга Ігорівна-
dc.contributor.authorБуряк, Вікторія Ярославівна-
dc.date.accessioned2018-02-19T22:09:29Z-
dc.date.available2018-02-19T22:09:29Z-
dc.date.issued2018-02-
dc.date.submitted2018-02-
dc.identifier.citationБуряк В.Я. Моделювання стратегії розвитку промислового підприємства: маркетинговий аспект (на прикладі ПрАТ «Шустов-спирт») : автореферат дипломної роботи магістра за спеціальністю „075 — маркетинг“/ В.Я. Буряк. — Тернопіль: ТНТУ, 2018. — 16 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/23763-
dc.descriptionДослідження на здобуття освітнього рівня «Магістр» за спеціальністю 075 «Маркетинг» – Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя. – Тернопіль, 2018.uk_UA
dc.description.abstractВ роботі визначено основні тенденції розвитку ринку лікеро-горілчаних виробів. Здійснено оцінку результатів маркетингової діяльності досліджуваного підприємства. Виявлено пріоритетні напрями стратегічного розвитку та розроблено інструментарій реалізації маркетингової стратегії розвитку підприємства. Обґрунтовано економічну ефективність проекту.uk_UA
dc.description.tableofcontentsВступuk_UA
dc.description.tableofcontentsРозділ 1. Теоретичні аспекти стратегічного планування на підприємстві.uk_UA
dc.description.tableofcontentsРозділ 2. Аналіз маркетингової та фінансово-господарської діяльності підприємстваuk_UA
dc.description.tableofcontentsРозділ 3. Розробка маркетингової стратегії розвитку підприємстваuk_UA
dc.description.tableofcontentsРозділ 4. Нормативно-правова база маркетингової діяльності підприємстваuk_UA
dc.description.tableofcontentsРозділ 5. Обґрунтування економічної ефективностіuk_UA
dc.description.tableofcontentsРозділ 6. Охорона праціuk_UA
dc.description.tableofcontentsРозділ 7. Безпека в надзвичайних ситуаціяхuk_UA
dc.description.tableofcontentsАнотаціяuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТНТУ ім. Івана Пулюяuk_UA
dc.subject075uk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectMaster Thesisuk_UA
dc.subjectстратегія рнозвиткуuk_UA
dc.titleМоделювання стратегії розвитку промислового підприємства: маркетинговий аспект (на прикладі ПрАТ «Шустов-спирт»)uk_UA
dc.typeThesis Abstractuk_UA
dc.coverage.placenameТНТУ ім. Івана Пулюяuk_UA
dc.subject.udcмаркетингові стратегіїuk_UA
dc.subject.udc339.13uk_UA
dc.relation.referencesБуряк В.Я. Формування споживчого попиту як інструмент зміцнення конкурентоспроможності підприємства /В.Я. Буряк//Матеріали VІІ Регіональної науково-практичної конференції молодих вчених та студентів. – Тернопіль, ТНТУ, 28 квітня 2017 р. – C. 22-23.uk_UA
dc.relation.referencesБуряк В.Я. Матричні методи оцінки рівня конкурентоспроможності підприємства / В.Я. Буряк Матеріали Х Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції «Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання». Тернопіль, 2017. – 25-26 квітня 2017 р. – С. 25.uk_UA
dc.relation.referencesБуряк В.Я. Моделювання стратегії розвитку промислового підприємства /В.Я. Буряк//Матеріали VІІІ Регіональної науково-практичної конференції молодих вчених та студентів. – Тернопіль, ТНТУ, 20 грудня 2017 р. – C. 51-52.uk_UA
dc.coverage.countryUAuk_UA
Ebben a gyűjteményben:075 — маркетинг

Fájlok a dokumentumban:
Fájl Leírás MéretFormátum 
Avtoreferat_Burjak.docАвтореферат дипломної роботи 075 "Маркетинг" Буряк В.Я.218,5 kBMicrosoft WordMegtekintés/Megnyitás
Avtoreferat_Burjak.djvu139,58 kBDjVuMegtekintés/Megnyitás
Avtoreferat_Burjak.pdf553,5 kBAdobe PDFMegtekintés/Megnyitás
Avtoreferat_Burjak__COVER.png139,14 kBimage/pngMegtekintés/Megnyitás


Minden dokumentum, ami a DSpace rendszerben szerepel, szerzői jogokkal védett. Minden jog fenntartva!

Admin Tools