Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/23677
Назва: Проект дільниці ремонтного цеху для технічного обслуговуванню та ремонту двигунів ЯМЗ-238Д V8 автомобілів КРАЗ-65053 з дослідженням тягово-швидкісних, економічних і екологічних показників при роботі за газодизельним циклом за стандартизованих умов руху
Інші назви: Plans and specifications of repair shop area for the engines YAMZ-238D V8 maintenance and repair of motor vehicles KrAZ-65053 including the investigation of traction-speed, economic and ecological characteristics at gas-diesel cycle of operation under standardized motion conditions
Автори: Нецкар, Сергій Русланович
Приналежність: ТНТУ
Бібліографічний опис: Нецкар С.Р. Проект дільниці ремонтного цеху для технічного обслуговуванню та ремонту двигунів ЯМЗ-238Д V8 автомобілів КрАЗ-65053 з дослідженням тягово-швидкісних, економічних і екологічних показників при роботі за газодизельним циклом за стандартизованих умов руху : автореферат дипломної роботи магістра за спеціальністю „274 — автомобільний транспорт“/ С.Р. Нецкар. — Тернопіль: ТНТУ, 2018. —143 с.
Bibliographic description: Nechkar C.R. Plans and specifications of repair shop area for the engines YAMZ-238D V8 maintenance and repair of motor vehicles KrAZ-65053 including the investigation of traction-speed, economic and ecological characteristics at gas-diesel cycle of operation under standardized motion conditionsу : The author's abstract of master's thesis „274 «Automobile transport»./ C.R. Nechkar — Ternopil: TNTU, 2018. —143 с.
Конференція/захід: Левкович М. Г. Дослідження економічних і екологічних показників при роботі двигунів за газодизельним циклом / М. Г. Левкович, І. М. Лукашевич, Н. С. Нецкар // Збірник тез доповідей Ⅵ Міжнародної науково-технічної конференції молодих учених та студентів „Актуальні задачі сучасних технологій“, 16-17 листопада 2017 року. - Т. : ТНТУ, 2017. - Том 3. - С. 45. - (Сучасні технології на транспорті).
Дата публікації: 2018
Дата подання: 2018
Дата внесення: 19-лют-2018
Країна (код): UA
Місце видання, проведення: ТНТУ
Науковий керівник: Левкович, Михайло Геннадійович
УДК: 621.9
Теми: 274
автомобільний транспорт
Короткий огляд (реферат): Актуальність теми роботи. Підвищення літрової потужності становить одну з основних проблем сучасного автомобільного двигунобудування. При існуючих і все зростаючих швидкостях руху автомобілів і посилених вимог до їх динамічних якостей важливо, щоб двигуни при обмежених розмірах мали великий запас потужності і можливо меншу питому вагу. Тому існує постійна необхідність в удосконаленні конструкції двигунів з метою кращого використання робочого об'єму циліндрів. На практиці це досягається шляхом збільшення числа обертів валу двигуна, підвищення ступеня стиснення, вдосконалення камер згоряння і поліпшення вагового наповнення циліндрів. Камери згоряння надають винятково великий вплив на техніко-економічні показники двигунів і у зв'язку з цим безперервно вдосконалюються. Вагове наповнення циліндрів зберігає ще значний резерв для збільшення літрової потужності сучасних двигунів. Щоб поліпшити вагове наповнення, використовують багатокамерні системи живлення, системи живлення з вприскуванням палива у впускний трубопровід, удосконалюють впускний і випускний тракти двигуна, застосовують надув і інші способи. Збільшення вагового наповнення циліндрів підвищує потужність двигуна і знижує вагу, що йде на одиницю потужності; дозволяє створювати сімейство двигунів одного типорозміру з широким діапазоном потужностей без зміни основних деталей і вузлів базового двигуна. Надув має й інші переваги. При роботі, наприклад, у високогірних умовах надув запобігає різкому зниженню потужності двигунів у міру зменшення щільності повітря зі збільшенням висоти. Збільшення щільності свіжого заряду, що поступає в циліндри при наддуванні, підвищує температуру. Тиск в кінці стиснення дозволяє в тому ж їх обсязі спалювати більшу кількість палива. Відповідно з цим у двигунах з надувом збільшується кількість тепла, що виділяється в процесі згоряння, підвищуються також максимальний і середній тиск циклу. В результаті механічна і теплова напруженість деталей його кривошипно-шатунного механізму зростають, що накладає певні обмеження на вибір величини тиску надуву. Отже, технічне обслуговування та ремонт двигунів ЯМЗ-238Д V8 автомобілів КрАЗ-65053 з дослідженням тягово-швидкісних, економічних і екологічних показників є актуальною науково-практичною задачею, яка визначила напрямок досліджень дипломної роботи. Мета роботи: проект дільниці ремонтного цеху для технічного обслуговуванню та ремонту двигунів ЯМЗ-238Д V8 автомобілів КрАЗ-65053 з дослідженням тягово-швидкісних, економічних і екологічних показників при роботі за газодизельним циклом за стандартизованих умов руху. Об’єкт, методи та джерела дослідження. Основним об’єктом дослідження є технологічний процес діагностики та виробничий процес механічного цеху. Методи виконання роботи: економіко-статистичний, графічний, порівняльний, математичного моделювання; теоретико-емпіричний. Отримані результати: - визначено методи вирішення поставлених задач та актуальність теми роботи; - проаналізовано конструкцію та службове призначення об’єкту; - визначено виробничу програму по ТО і ремонту; - підібрано необхідне технологічне оснащення; - визначено екологічні показники при роботі в різних навантажувальних режимах; - визначено навантажувальний режим роботи двигуна при русі автомобіля з сталою швидкістю; - виконано техніко-економічне обґрунтування прийнятих рішень. - розглянуто питання охорони праці, безпеки в надзвичайних ситуаціях, екології навколишнього середовища; - спроектовано дільницю ремонтного цеху. Практичне значення отриманих результатів. Запропоновано пристрій для відновлення розподільних валів плазмовим наплавленням, який може бути впроваджений в умовах реального виробництва. Розглянуто методику обробки результатів та визначення похибки вимірювання. Апробація. Окремі результати роботи доповідались на Ⅵ Міжнародній науково-технічній конференції молодих учених та студентів «Актуальні задачі сучасних технологій», Тернопіль, ТНТУ, 16 – 17 листопада 2017 р. Структура роботи. Робота складається з розрахунково-пояснювальної записки та графічної частини. Розрахунково-пояснювальна записка складається з вступу, 9 частин, висновків, переліку посилань та додатків. Обсяг роботи: розрахунково-пояснювальна записка – 143 арк. формату А4, графічна частина – 11 аркушів формату А1
Опис: У вступі проведено огляд сучасного стану автомобілебудівної галузі промисловості та охарактеризовано основні завдання, які необхідно вирішити. В загально-технічній частині приведено технічну характеристику і принцип роботи кривошипно-шатунного механізму двигуна ЯМЗ-238Д V8, виконано постановку задачі на дипломну роботу. В технологічній частині наведено технологічний процес зняття карданного вала з автомобіля, розроблено технологічний процес ремонту проміжної опори карданної передачі автомобілів КрАЗ. В конструкторській частині приведено аналіз існуючих конструкцій пристроїв, призначення та принцип дії та порядок роботи на запропонованому в конструкторському розділі пристрої. В спеціальній частині розглянуто призначення САПРу, термінології та тенденції розвитку комп’ютерних систем. В науково-дослідній частині приведено математичну модель для визначення тягово-швидкісних, економічних і екологічних показників вантажного автомобіля при роботі за газодизельним циклом та проведено перевірку адекватності поліноміальних залежностей, які описують паливну економічність, екологічні та енергетичні показники двигуна. В проектній частині наведено розподіл робіт по виробничим зонам, розрахунок кількості постів ТО, ДО, і ПР, технологічного обладнання, складських запасів, виробничих площ АТП та планувальне рішення виробничого корпусу, розроблення генерального плану автотранспортного підприємства. В частині «Обґрунтування економічної ефективності» розглянуто питання організації виробництва і проведено розрахунки техніко-економічної ефективності проектних рішень. В частині «Охорона праці та безпека в надзвичайних ситуаціях» розглянуто питання з аналізу конструкції пристосувань за безпекою експлуатації, проведено розрахунок місцевого відсмоктувача та запобіжного клапана. Також розглянуто питання з заходів по забезпеченню безпеки функціонування технологічного процесу. В частині «Екологія» проаналізовано актуальність охорони навколишнього середовища, розглянуто забруднення довкілля, що виникають в результаті технічного обслуговування та двигунів ЯМЗ-238Д V8. Приведені заходи по зменшенню забруднення довкілля. У загальних висновках щодо дипломної роботи описано прийняті в проекті технічні рішення і організаційно-технічні заходи, які забезпечують виконання завдання на проектування; оригінальні технічні рішення, прийняті автором в процесі роботи; технічні рішення роботи, які можуть бути впроваджені у виробництво; техніко-економічні показники та їх порівняння з базовими. В додатках до пояснювальної записки приведено відомості специфікацій, комплект технологічної документації. В графічній частині зображено вал розподільний двигуна ЯМЗ-238Д V8, маршрутні карти, пристрій плазмовий, схема плазмової наплавки, генеральний план АТП, результати досліджень.
Зміст: ВСТУП 1 ЗАГАЛЬНО ТЕХНІЧНИЙ РОЗДІЛ 2 ТЕХНОЛОГІЧНИЙ РОЗДІЛ 3 КОНСТРУКТОРСЬКИЙ РОЗДІЛ 4 СПЕЦІАЛЬНИЙ РОЗДІЛ 5 НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ РОЗДІЛ 6 ПРОЕКТНИЙ РОЗДІЛ 7 ОБГРУНТУВАННЯ ЕКОНОМІЧНОЇ ЕФЕКТИВНОСТІ 8 ОХОРОНА ПРАЦІ ТА БЕЗПЕКА В НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЯХ 9 ЕКОЛОГІЯ ЗАГАЛЬНІ ВИСНОВКИ ПЕРЕЛІК ПОСИЛАНЬ ДОДАТКИ
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/23677
Власник авторського права: © Нецкар С.Р., 2018
Перелік літератури: Верещак Ф.П. Абелевич Л.А. Проектирование авторемонтных предприятий. Справочник инженера механика. М.: Транспорт. 1975. 328с.
Колебанов Б.В. Проектирование производственных участков авторемонтного предприятия. М.: Транспорт. 1975. 296 с.
Технико-экономические показатели авторемонтных заводов. М.: Минавтотранс. 1975.
Оборудование для ремонта автомобилей. Справочник / ред. М.М. Шахнеса. М.: Транспорт 1978. 341 с.
Справочник технолога авторемонтного производства / ред. Г.А. Малкнива. М.: Транспорт 1977. 407 с.
Проектирование машиностроительных заводов / ред.Е.С. Ямпольского. Т.1. М.: Машиностроение. 1974. 511 с.
Апанасенко В.С. и др. Проектирование авторемонтных предприятий. Минск.: Вышедшая школа. 1978. 238 с.
Ремонт автомобилей / ред. С.Н. Румянцева. М.: Транспорт 1981. 462с.
Справочник металлиста. Г.2.М.: Машиностроение. 1984. 547 с.
Корнелюк Й.А. Методичні вказівки до виконання дипломних проектів з економічних питань. Львів: ДУ «Львівська політехніка». 1996. 56 с.
СНиП Ш-М. 2-84. Производственные здания промышленных предприятий. Нормы проектирования. М.: Стройиздат. 1985. 67 с.
Правила устройства электроустановок. М.: Атомиздат. 1978. 96 с.
Липкинд А.Г. и др. Ремонт автомобилей. М.: Транспорт 1978. 328 с.
Клебанов Б.В. и др. Ремонт автомобилей. М.: Транспорт 1978. 328 с.
Ткачук К.Н. и др. Безопасность труда в промышленности. Справочник. Киев: Техника. 1982. 231 с.
Левкович М. Г. Дослідження економічних і екологічних показників при роботі двигунів за газодизельним циклом / М. Г. Левкович, І. М. Лукашевич, Н. С. Нецкар // Збірник тез доповідей Ⅵ Міжнародної науково-технічної конференції молодих учених та студентів „Актуальні задачі сучасних технологій“, 16-17 листопада 2017 року. - Т. : ТНТУ, 2017. - Том 3. - С. 45. - (Сучасні технології на транспорті).
Тип вмісту: Master Thesis
Розташовується у зібраннях:274 — автомобільний транспорт

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Нецкар.pdf169,01 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора