Utilizza questo identificativo per citare o creare un link a questo documento: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/23572
Titolo: Вдосконалення маркетингового стратегічного планування діяльності підприємства» (на прикладі редакції газети «Підручники і посібники»)
Autori: Сямро, Мирон Михайлович
Bibliographic description (Ukraine): Сямро М.М. Вдосконалення маркетингового стратегічного планування діяльності підприємства» (на прикладі редакції газети «Підручники і посібники») : автореферат дипломної роботи на здобуття освітнього ступеня «магістр» за спеціальністю 075 «Маркетинг» – Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя – Тернопіль, 2018.
Data: 8-feb-2018
Date of entry: 16-feb-2018
Editore: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Country (code): UA
Supervisor: Шпилик, Світлана Василівна
Committee members: Турський, Ігор Володимирович
UDC: 339.13
Parole chiave: стратегія
SWOT-аналіз
маркетингова стратегія
стратегічне планування
конкурентоспроможність
Page range: 12
Abstract: У роботі розглянуто теоретичний матеріал з маркетингового стратегічного планування, зокрема досліджено класифікацію та види маркетингових стратегій, основні етапи їх формування та реалізації. Проведено аналіз вітчизняного ринку книговидання, здійснено оцінку ефективності маркетингового стратегічного планування досліджуваного видавництва, а також запропоновано основні шляхи підвищення ефективності процесу формування та реалізації маркетингової стратегії на підприємстві.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/23572
Copyright owner: © ТНТУ ім. І Пулюя, 2018
Content type: Thesis Abstract
È visualizzato nelle collezioni:075 — маркетинг

File in questo documento:
File Descrizione DimensioniFormato 
Автореферат Сямро.doc113 kBMicrosoft WordVisualizza/apri


Tutti i documenti archiviati in DSpace sono protetti da copyright. Tutti i diritti riservati.

Strumenti di amministrazione