Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/23572
Назва: Вдосконалення маркетингового стратегічного планування діяльності підприємства» (на прикладі редакції газети «Підручники і посібники»)
Автори: Сямро, Мирон Михайлович
Бібліографічний опис: Сямро М.М. Вдосконалення маркетингового стратегічного планування діяльності підприємства» (на прикладі редакції газети «Підручники і посібники») : автореферат дипломної роботи на здобуття освітнього ступеня «магістр» за спеціальністю 075 «Маркетинг» – Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя – Тернопіль, 2018.
Дата публікації: 8-лют-2018
Дата внесення: 16-лют-2018
Видавництво: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Країна (код): UA
Науковий керівник: Шпилик, Світлана Василівна
Члени комітету: Турський, Ігор Володимирович
УДК: 339.13
Теми: стратегія
SWOT-аналіз
маркетингова стратегія
стратегічне планування
конкурентоспроможність
Діапазон сторінок: 12
Короткий огляд (реферат): У роботі розглянуто теоретичний матеріал з маркетингового стратегічного планування, зокрема досліджено класифікацію та види маркетингових стратегій, основні етапи їх формування та реалізації. Проведено аналіз вітчизняного ринку книговидання, здійснено оцінку ефективності маркетингового стратегічного планування досліджуваного видавництва, а також запропоновано основні шляхи підвищення ефективності процесу формування та реалізації маркетингової стратегії на підприємстві.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/23572
Власник авторського права: © ТНТУ ім. І Пулюя, 2018
Тип вмісту: Thesis Abstract
Розташовується у зібраннях:075 — маркетинг

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Автореферат Сямро.doc113 kBMicrosoft WordПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора