Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/23404

Назва: Репутація в інтернет-мережі як вагома частина процесу побудови та розвитку бренду. Модель визначення цінності бренду
Інші назви: Reputation in the internet-network as a significant part of the brand building and development processes. Model of determination of a brand value
Автори: Шепель, А. В.
Shepel, A.
Приналежність: Національний університет «Острозька академія», м. Острог
Бібліографічний опис: Шепель А. В. Репутація в інтернет-мережі як вагома частина процесу побудови та розвитку бренду. Модель визначення цінності бренду / Шепель А. В. // Тези доповідей Ⅷ Міжнародної науково-методичної конференції Форум молодих економістів-кібернетиків „Моделювання економіки: проблеми, тенденції, досвід“, 28-29 вересня 2017 року. — L. : Видавничий центр ЛНУ ім. І. Франка, 2017. — С. 102–104. — (Секція 3. Сучасні напрямки і підходи у моделюванні економіки).
Bibliographic description: Shepel A. (2017) Reputatsiia v internet-merezhi yak vahoma chastyna protsesu pobudovy ta rozvytku brendu. Model vyznachennia tsinnosti brendu [Reputation in the internet-network as a significant part of the brand building and development processes. Model of determination of a brand value]. Abstracts of the Ⅷ International Scientific-Methodical Conference Forum for young cyber ​​economists "Modeling the economy: problems, trends, experience" (Lviv, 28-29 September 2017), pp. 102-104 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Тези доповідей Ⅷ Міжнародної науково-методичної конференції Форум молодих економістів-кібернетиків „Моделювання економіки: проблеми, тенденції, досвід“
Abstracts of the Ⅷ International Scientific-Methodical Conference Forum for young cyber ​​economists "Modeling the economy: problems, trends, experience"
Конференція/захід: Ⅷ Міжнародна науково-методична конференція Форум молодих економістів-кібернетиків „Моделювання економіки: проблеми, тенденції, досвід”
Журнал/збірник: Тези доповідей Ⅷ Міжнародної науково-методичної конференції Форум молодих економістів-кібернетиків „Моделювання економіки: проблеми, тенденції, досвід“
Дата публікації: 28-вер-2017
Дата внесення: 7-лют-2018
Видавництво: Видавничий центр ЛНУ ім. І. Франка
Vydavnychyi tsentr LNU im. I. Franka
Місце видання, проведення: Львів
Lviv
Часове охоплення: 28-29 вересня 2017 року
28-29 September 2017
УДК: 519.862.6
Кількість сторінок: 3
Діапазон сторінок: 102-104
Початкова сторінка: 102
Кінцева сторінка: 104
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/23404
URL-посилання пов’язаного матеріалу: http://cyberleninka.ru/article/n/evolyutsiya-brendov-i-rol-brendinga-v-postindustrialnoy-ekonomike
https://www.forbes.com/powerful-brands/list/
http://www.mppconsulting.com.ua/ukrbrand/ukrbrand2016.pdf
Перелік літератури: 1. Мильберт И. П. Еволюція брендів та роль брендів у постіндустріальнеій економіці [Електронний ресурс] / И. П. Мильберт // №67. – 2008. – Режим доступу до ресурсу: http://cyberleninka.ru/article/n/evolyutsiya-brendov-i-rol-brendinga-v-postindustrialnoy-ekonomike.
2. Займан C. Конец маркетинга, каким мы его знаем / С. Займан ; пер. с англ. П. А. Самсонова. – №2 – М. : Манн, Иванов и Фербер, 2012. – 297 с.
3. Neumeier M. Zag: The #1 Strategy of High-Performance Brands / Marty Neumeier., 2006. – 178 с.
4. The World's Most Valuable Brands [Електронний ресурс] // Forbes. – 2016. – Режим доступу до ресурсу: https://www.forbes.com/powerful-brands/list/.
5. UkrBrand 2016 - TOP 100 Ukrainian Brands [Електронний ресурс] // MPP Consulting. – 2016. – Режим доступу до ресурсу: http://www.mppconsulting.com.ua/ukrbrand/ukrbrand2016.pdf.
References: 1. Mylbert Y. P. Evoliutsiia brendiv ta rol brendiv u postindustrialneii ekonomitsi [Electronic resource], Y. P. Mylbert, No 67, 2008, Access mode: http://cyberleninka.ru/article/n/evolyutsiya-brendov-i-rol-brendinga-v-postindustrialnoy-ekonomike.
2. Zaiman C. Konets marketinha, kakim my eho znaem, S. Zaiman ; transl. from English P. A. Samsonova, No 2 – M. : Mann, Ivanov i Ferber, 2012, 297 p.
3. Neumeier M. Zag: The #1 Strategy of High-Performance Brands, Marty Neumeier., 2006, 178 p.
4. The World's Most Valuable Brands [Electronic resource], Forbes, 2016, Access mode: https://www.forbes.com/powerful-brands/list/.
5. UkrBrand 2016 - TOP 100 Ukrainian Brands [Electronic resource], MPP Consulting, 2016, Access mode: http://www.mppconsulting.com.ua/ukrbrand/ukrbrand2016.pdf.
Тип вмісту: Conference Abstract
Розташовується у зібраннях:Ⅷ Міжнародна конференція „Форум молодих економістів-кібернетиків «Моделювання економіки: проблеми, тенденції, досвід»“ (2017)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.