Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/23404

Registro completo de metadatos
Campo DC Valor Lengua/Idioma
dc.contributor.authorШепель, А. В.
dc.contributor.authorShepel, A.
dc.coverage.temporal28-29 вересня 2017 року
dc.coverage.temporal28-29 September 2017
dc.date.accessioned2018-02-07T12:07:16Z-
dc.date.available2018-02-07T12:07:16Z-
dc.date.created2017-09-28
dc.date.issued2017-09-28
dc.identifier.citationШепель А. В. Репутація в інтернет-мережі як вагома частина процесу побудови та розвитку бренду. Модель визначення цінності бренду / Шепель А. В. // Тези доповідей Ⅷ Міжнародної науково-методичної конференції Форум молодих економістів-кібернетиків „Моделювання економіки: проблеми, тенденції, досвід“, 28-29 вересня 2017 року. — L. : Видавничий центр ЛНУ ім. І. Франка, 2017. — С. 102–104. — (Секція 3. Сучасні напрямки і підходи у моделюванні економіки).
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/23404-
dc.format.extent102-104
dc.language.isouk
dc.publisherВидавничий центр ЛНУ ім. І. Франка
dc.publisherVydavnychyi tsentr LNU im. I. Franka
dc.relation.ispartofТези доповідей Ⅷ Міжнародної науково-методичної конференції Форум молодих економістів-кібернетиків „Моделювання економіки: проблеми, тенденції, досвід“
dc.relation.ispartofAbstracts of the Ⅷ International Scientific-Methodical Conference Forum for young cyber ​​economists "Modeling the economy: problems, trends, experience"
dc.relation.urihttp://cyberleninka.ru/article/n/evolyutsiya-brendov-i-rol-brendinga-v-postindustrialnoy-ekonomike
dc.relation.urihttps://www.forbes.com/powerful-brands/list/
dc.relation.urihttp://www.mppconsulting.com.ua/ukrbrand/ukrbrand2016.pdf
dc.titleРепутація в інтернет-мережі як вагома частина процесу побудови та розвитку бренду. Модель визначення цінності бренду
dc.title.alternativeReputation in the internet-network as a significant part of the brand building and development processes. Model of determination of a brand value
dc.typeConference Abstract
dc.coverage.placenameЛьвів
dc.coverage.placenameLviv
dc.format.pages3
dc.subject.udc519.862.6
dc.relation.references1. Мильберт И. П. Еволюція брендів та роль брендів у постіндустріальнеій економіці [Електронний ресурс] / И. П. Мильберт // №67. – 2008. – Режим доступу до ресурсу: http://cyberleninka.ru/article/n/evolyutsiya-brendov-i-rol-brendinga-v-postindustrialnoy-ekonomike.
dc.relation.references2. Займан C. Конец маркетинга, каким мы его знаем / С. Займан ; пер. с англ. П. А. Самсонова. – №2 – М. : Манн, Иванов и Фербер, 2012. – 297 с.
dc.relation.references3. Neumeier M. Zag: The #1 Strategy of High-Performance Brands / Marty Neumeier., 2006. – 178 с.
dc.relation.references4. The World's Most Valuable Brands [Електронний ресурс] // Forbes. – 2016. – Режим доступу до ресурсу: https://www.forbes.com/powerful-brands/list/.
dc.relation.references5. UkrBrand 2016 - TOP 100 Ukrainian Brands [Електронний ресурс] // MPP Consulting. – 2016. – Режим доступу до ресурсу: http://www.mppconsulting.com.ua/ukrbrand/ukrbrand2016.pdf.
dc.relation.referencesen1. Mylbert Y. P. Evoliutsiia brendiv ta rol brendiv u postindustrialneii ekonomitsi [Electronic resource], Y. P. Mylbert, No 67, 2008, Access mode: http://cyberleninka.ru/article/n/evolyutsiya-brendov-i-rol-brendinga-v-postindustrialnoy-ekonomike.
dc.relation.referencesen2. Zaiman C. Konets marketinha, kakim my eho znaem, S. Zaiman ; transl. from English P. A. Samsonova, No 2 – M. : Mann, Ivanov i Ferber, 2012, 297 p.
dc.relation.referencesen3. Neumeier M. Zag: The #1 Strategy of High-Performance Brands, Marty Neumeier., 2006, 178 p.
dc.relation.referencesen4. The World's Most Valuable Brands [Electronic resource], Forbes, 2016, Access mode: https://www.forbes.com/powerful-brands/list/.
dc.relation.referencesen5. UkrBrand 2016 - TOP 100 Ukrainian Brands [Electronic resource], MPP Consulting, 2016, Access mode: http://www.mppconsulting.com.ua/ukrbrand/ukrbrand2016.pdf.
dc.identifier.citationenShepel A. (2017) Reputatsiia v internet-merezhi yak vahoma chastyna protsesu pobudovy ta rozvytku brendu. Model vyznachennia tsinnosti brendu [Reputation in the internet-network as a significant part of the brand building and development processes. Model of determination of a brand value]. Abstracts of the Ⅷ International Scientific-Methodical Conference Forum for young cyber ​​economists "Modeling the economy: problems, trends, experience" (Lviv, 28-29 September 2017), pp. 102-104 [in Ukrainian].
dc.contributor.affiliationНаціональний університет «Острозька академія», м. Острог
dc.citation.journalTitleТези доповідей Ⅷ Міжнародної науково-методичної конференції Форум молодих економістів-кібернетиків „Моделювання економіки: проблеми, тенденції, досвід“
dc.citation.spage102
dc.citation.epage104
dc.citation.conferenceⅧ Міжнародна науково-методична конференція Форум молодих економістів-кібернетиків „Моделювання економіки: проблеми, тенденції, досвід”
Aparece en las colecciones: Ⅷ Міжнародна конференція „Форум молодих економістів-кібернетиків «Моделювання економіки: проблеми, тенденції, досвід»“ (2017)



Los ítems de DSpace están protegidos por copyright, con todos los derechos reservados, a menos que se indique lo contrario.